Erg rare TT.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die gaan lopen zeiken om de TT hou je bek want jullie opende geen nieuw topic (had je gewoon voldoende de tijd voor)
Nou zeg wat agressief meteenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die gaan lopen zeiken om de TT hou je bek want jullie opende geen nieuw topic (had je gewoon voldoende de tijd voor)
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
na Emmen - ajax ben ik een beetje emotioneel geworden
Ik zie hem niet als kandidaat voor de WK finale zeg maar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze scheidsrechter is niet partijdig voor PSV.
Wij allemaal @KingRoland !quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
na Emmen - ajax ben ik een beetje emotioneel geworden
Nee, dat zou de Fifa vrij belachelijk maken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als kandidaat voor de WK finale zeg maar.
Nee nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef Scrummie het volgende:
Slechtste scheidsrechter van Nederland.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |