quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:22 schreef Leandra het volgende:
Kleinzoon is hier vannacht en omdat oma geen schoorsteen heeft stelde ik voor dat hij zijn schoen op de mat voor de tuindeur zet, en dat ik dan zorg dat de deur niet op slot is vannacht, zodat de Pieten iets in zijn schoen kunnen doen.
Dat vond hij een goed idee, want hij was wel wat bezorgd dat de Pieten zijn schoen niet zouden weten te vinden vannacht.
Komt Soneal even later naar me toe en fluistert: Dat ga je toch niet echt doen hè, de deur open laten?!![]()
Die is inmiddels 4, maar die maakt zich geen zorgen over deuren die al dan niet op slot zitten, die vond het vooral een goed ideequote:Op zaterdag 12 november 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En is je kleinkind al zou oud dat hij zich al zorgen maakt hierover? In mijn hoofd was hij nog maar 2 of zo.
Ik ben wel gegaan, zoon, schoondochter en kleinzoon waren daar ook dus was gezellig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:17 schreef Troel het volgende:
Hier heb ik alle intochten ontweken. Heerlijk dat dat tegenwoordig gewoon kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch! Ik heb alle lol van Sinterklaas gemist door en met mijn zoon. Ik zou het best leuk vinden om die tijd nog eens over te mogen doen. Ik zou ook overboard gaan, denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:49 schreef Leandra het volgende:
Hier is de oudste jarig, die is door zijn vrouw mee uit eten genomen, vandaar dat kleinzoon hier slaapt.
Ik ben net overboard gegaan met strooigoed; taai taai in beide schoenen gestopt, strooigoed erin, strooigoed er omheen en voor de schoen van Soneal met pepernoten de letter van kleinzoon en voor de schoen van kleinzoon een pepernotenletter van Soneal
Oudste zoon had voor beide een cadeautje geregeld, dus dat heb ik niet meer hoeven doen.
Check! Is gelukt, hij doet het weer, en ik denk nog sneller dan eerst, wat niet raar is als hij bij het losmaken van de achterkant zomaar ergens leek te zweven.... dan zat hij waarschijnlijk al niet goed meer vast.quote:Op zondag 13 november 2022 08:38 schreef Nijna het volgende:
@:Leandra, succes met de boel fixen! Wel fijn dat je nu weet hoe het moet zitten! Hopelijk dan weer probleemloze verbinding!
Lekker!!!quote:Op zondag 13 november 2022 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check! Is gelukt, hij doet het weer, en ik denk nog sneller dan eerst, wat niet raar is als hij bij het losmaken van de achterkant zomaar ergens leek te zweven.... dan zat hij waarschijnlijk al niet goed meer vast.
Maar damn, wat een priegelwerkje
https://ziggobeta.speedte(...)ed-b6b2-ebe2ec294b3c
https://ziggobeta.speedte(...)ed-b6b2-ebe2ec294b3c en nog sneller
Niet slecht voor wifi lijkt me![]()
quote:Op zondag 13 november 2022 16:45 schreef Troel het volgende:
Ik zit mijzelf op dit moment heel erg in de weg. En ik haat het. En ik blij fmijzelf maar vertellen dat het goed komt en dat ik niet moet 'overthinken', maar het zit zo in me![]()
Dus ik heb heerlijk de halve dag in bed gelegen en ben toen gaan opruimen.
Dat probeer ik elk weekend een dag te doen! Minus het opruimen danquote:Op zondag 13 november 2022 16:45 schreef Troel het volgende:
Ik zit mijzelf op dit moment heel erg in de weg. En ik haat het. En ik blij fmijzelf maar vertellen dat het goed komt en dat ik niet moet 'overthinken', maar het zit zo in me![]()
Goed voor jezelf gezorgd Troelquote:Op zondag 13 november 2022 16:45 schreef Troel het volgende:
Ik heb sowieso alle negatieve nominaties overgeslagen, wil geen ruzie.quote:Op zondag 13 november 2022 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Iedereen huilen die niet op je lijstje staat
Zelfs het opruimen gaf uiteindelijk positieve energiequote:Op zondag 13 november 2022 19:43 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat probeer ik elk weekend een dag te doen! Minus het opruimen danMaar hopelijk heeft het je wat nieuwe positieve energie gegeven!
Ik heb gekeken, maar ik ben er te lang uitgeweest om fatsoenlijk iets in te kunnen vullen en als ik al wel namen weet, dan kan ik niet kiezenquote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef Viv het volgende:
Doen jullie mee aan de FOK!verkiezingen 2022?![]()
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Ik heb mijn lijstje al ingeleverd, er zitten verschillende OUD'ers tussen. Wel allemaal voor positieve eigenschappen natuurlijk.
Dat wat zij zegtquote:Op maandag 14 november 2022 09:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar ik ben er te lang uitgeweest om fatsoenlijk iets in te kunnen vullen en als ik al wel namen weet, dan kan ik niet kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |