Hij wil welquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nou ben benieuwd. Hopelijk gaan ze ook Costantine deel 2 maken.. Maar ja.
Iedereen wilt, behalve de studio.. bedoel je.quote:
Mja. Zover weet ik het nog niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Iedereen wilt, behalve de studio.. bedoel je.
De tering. Waarom moeten films tegenwoordig zo langdradig zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef Slayage het volgende:
Wordt de Wick met de langste speelduur tegen de 2u49m
What took you so long?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
Zo vandaag deel 3 gezien, ben helemaal bij
Wat een heerlijke actiefilms
Keanu Reeves
wat zalig!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:25 schreef Rnie het volgende:
Ik kwam dit tegenTarantino meets John Wick
"From the studio behind John Wick"
8.5 is exact het cijfer wat ik het nu ook heb gegeven. Echt steengoede film en veel beter dan deel 3!quote:Op zondag 26 maart 2023 17:17 schreef Rnie het volgende:
Een 8.5 op IMDB met 35.000 stemmen. Eerst maar even de vorige 3 deeltjes opnieuw kijken voor ik ga
Damn, heb er zin in!quote:Op maandag 27 maart 2023 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
8.5 is exact het cijfer wat ik het nu ook heb gegeven. Echt steengoede film en veel beter dan deel 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste van de 4 films. By far. Wat een heerlijk geweld en een hoog the Good the Bad & the Ugly gehalte.
Ik krijg nog geld van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |