Ah, jij telt geen bier, jij telt procenten?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dunno, IPA van 4%, qaudrupel 10% en nu blond 6,6%, die twee bokjes van vanmiddag tel ik maar even niet mee
Zelfs als je de bokjes meetelt lig je achter denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dunno, IPA van 4%, qaudrupel 10% en nu blond 6,6%, die twee bokjes van vanmiddag tel ik maar even niet mee
Eigenlijk tel ik nooit, maar dit is nog wel uit m'n hoofd te herleidenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, jij telt geen bier, jij telt procenten?
Als je het nog kunt herleiden heb je nog niet genoeg gehadquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk tel ik nooit, maar dit is nog wel uit m'n hoofd te herleiden
Wat een zuipschuitquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs als je de bokjes meetelt lig je achter denk ik
Ja het is leuk om te doen. Ik zag alleen steeds tegen de hiel op. Pietje precies wat dat betreft. Ik ben nu tevreden over de hiel en nu nog een toertje of 10 voor de tenen en dan is de eerste af. Nummer twee zou dan een makkie moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik las het, je brengt me op een idee. Ik had laatst zitten kijken voor slaapsokken, want ik heb vaak koude voeten in bed en warme voeten schijnt de nachtrust te bevorderen. Maar het is natuurlijk ook leuk om ze zelf te maken.
Nee preciesquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het nog kunt herleiden heb je nog niet genoeg gehad
Ik heb nog nooit een sok gehaakt, doe je dat met meer dan 2 naalden?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja het is leuk om te doen. Ik zag alleen steeds tegen de hiel op. Pietje precies wat dat betreft. Ik ben nu tevreden over de hiel en nu nog een toertje of 10 voor de tenen en dan is de eerste af. Nummer twee zou dan een makkie moeten zijn.
Bertus die van Piet !!quote:
Dan gebruik je de sok voor een slinghiel schoen zonder hiel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja het is leuk om te doen. Ik zag alleen steeds tegen de hiel op. Pietje precies wat dat betreft. Ik ben nu tevreden over de hiel en nu nog een toertje of 10 voor de tenen en dan is de eerste af. Nummer twee zou dan een makkie moeten zijn.
Moedige paddo van mequote:
Haken weet ik niet, dat heb ik ook nog niet gedaan. Kan wel hoor. Maar ik ben ze nu aan het breien op een rondbreinaaldje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een sok gehaakt, doe je dat met meer dan 2 naalden?
Ik bedoelde breien, maar dus inderdaad op een rondbreinaald. Ik ga eens op zoek naar een lekker zacht wolletje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haken weet ik niet, dat heb ik ook nog niet gedaan. Kan wel hoor. Maar ik ben ze nu aan het breien op een rondbreinaaldje.
Kan op veel manieren. Op vier of vijf naaldjes, maar dat vind ik zelf niet zo fijn. Of twee van die Addi sokkennaalden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde breien, maar dus inderdaad op een rondbreinaald. Ik ga eens op zoek naar een lekker zacht wolletje.
Met meer dan naalden vind ik ook niets, ik ga me even ori๋nteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kan op veel manieren. Op vier of vijf naaldjes, maar dat vind ik zelf niet zo fijn. Of twee van die Addi sokkennaalden.
Ik deed het op de gokquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat natuurlijk eerst gecheckt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |