Altijd gezelligquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee we blijven gewoon lekker hangen aan de bar.
Oh..dus je deed rustig aanquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik kan veel hebben
En morgen werken
Ja vorige week stortte ineens in.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar vond het gezellig, dus wilde het even gezegd hebben
Vorige week droop iedereen af en zat ik er nog in mijn eentje
Gaat je wekker vroeg?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik kan veel hebben
En morgen werken
Nog wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja ..rechtop zitten lukt niet meer
Ach dat is wel een beetje zielig, alleen me 78quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar vond het gezellig, dus wilde het even gezegd hebben
Vorige week droop iedereen af en zat ik er nog in mijn eentje
Ja, voelde me wel een beetje zieligquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach dat is wel een beetje zielig, alleen me 78
2 weken terug was 78 er .. heeeeel kort.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach dat is wel een beetje zielig, alleen me 78
Van beroepquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh..dus je deed rustig aan![]()
Ben je drankproever?
Een halve liter, dan kan je nog even vooruitquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poeh, gelukkig, ik trek net een halve liter Leffe Blond open.
Nee medewerker webwinkelquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh..dus je deed rustig aan![]()
Ben je drankproever?
7 uurquote:
WTF is dat nou weerquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee medewerker webwinkel
[..]
7 uur
Ik heb nu een orochata
Ik vind dat wel dapper, ik heb met dat soort biertjes dat het ineens tegen staan, dan moet ik er ook echt mee stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef -Shii- het volgende:
Ik neem zo nog een lekker wijntje.
Maar eerst nog de Tiramisu. Ik probeer 'm toch op te drinken.
Oh dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee medewerker webwinkel
[..]
7 uur
Ik heb nu een orochata
Is wel de laatste van vanavond (denk ik)quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een halve liter, dan kan je nog even vooruit
Ja als het echt niet meer lukt, dan gooi ik 'm weg. Het is meer het zoete dat me tegenstaat dan de smaak.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel dapper, ik heb met dat soort biertjes dat het ineens tegen staan, dan moet ik er ook echt mee stoppen.
Slapen kan altijd nogquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee medewerker webwinkel
[..]
7 uur
Ik heb nu een orochata
Lig je voor of achter op @Mazikeen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel de laatste van vanavond (denk ik)
Ligt eraan, wil je ze ooit dragen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef -Shii- het volgende:
Ik wil zo nog verder met een sok afbreien, zou dat nog lukken?
Ja hoor natuurlijk lukt dat, laat je morgen het resultaat nog even zien?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef -Shii- het volgende:
Morgen komt de Sint..dus je kan volstaan met een schoen. Sok is voor de Kerstquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef -Shii- het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je voor of achter op @:Mazikeen?
Ja doe ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor natuurlijk lukt dat, laat je morgen het resultaat nog even zien?
Ik mis Prisha wel een beetje op deze avondenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Op vrijdag belanden sokken nog wel eens in een glas.
Wat brei je voor sokken?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja doe ik.![]()
Eentje is bijna af. Nummer 2 moet nog.
Het zijn ook kerstsokken. Kerstkleurtjes met een glittertje erin. Maar ik was er vorig jaar al mee begonnen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Morgen komt de Sint..dus je kan volstaan met een schoen. Sok is voor de Kerst
Ik overwoog het even, als plaatsvervangende @Prisha, maar mijn sloffen zijn wel lekker warmquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Op vrijdag belanden sokken nog wel eens in een glas.
Ja, dat zekerquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mis Prisha wel een beetje op deze avonden
Neem mee 10 december...allemaal een naaldjequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het zijn ook kerstsokken. Kerstkleurtjes met een glittertje erin. Maar ik was er vorig jaar al mee begonnen.![]()
Ik heb goede hoop dat er in ieder geval eentje klaar is voor deze kerst.
Volgende week zou ze er weer bij zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanhouden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog het even, als plaatsvervangende @:prisha, maar mijn sloffen zijn wel lekker warm![]()
Dunno, IPA van 4%, qaudrupel 10% en nu blond 6,6%, die twee bokjes van vanmiddag tel ik maar even niet meequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je voor of achter op @:Mazikeen?
Ja ik las het, je brengt me op een idee. Ik had laatst zitten kijken voor slaapsokken, want ik heb vaak koude voeten in bed en warme voeten schijnt de nachtrust te bevorderen. Maar het is natuurlijk ook leuk om ze zelf te maken.quote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spanjequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, Horchata zal Spaans zijn.
Olé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |