SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Jaaaquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Die bevrijdings filmpjes blijven fantastisch om te zien ja
Die blijdschap, die opluchting
En dit soort momenten geeft Oekraners ook een gigantische boost in moraal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Die bevrijdings filmpjes blijven fantastisch om te zien ja
Die blijdschap, die opluchting
Nog heel even en ze zijn op het pleinquote:
Altijd nog een beter einde dan aan de Krokodil in Norilsk.quote:
quote:
Boh, onderwater tanksquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Altijd nog een beter einde dan aan de Krokodil in Norilsk.
Als het echt zo slecht gesteld is met de uitrusting van de Russen als de berichten doen vermoeden lijkt me dat ze een hele zware winter tegemoet gaan. Vraag me af hoeveel weerstand ze dan kunnen bieden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wat de volgende stap gaat worden, vraag mij af of Oekrane nog voor de winter de rivier over durft te gaan. Lijkt mij niet realistisch.
Je wordt niet thuisgebracht...quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee
Die kun je straks per duizend schuin tegen een muurtje zetten, doodgevroren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het echt zo slecht gesteld is met de uitrusting van de Russen als de berichten doen vermoeden lijkt me dat ze een hele zware winter tegemoet gaan. Vraag me af hoeveel weerstand ze dan kunnen bieden.
Of eerst naar het oosten. De steden daar bevrijden. Melitopol etc.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wat de volgende stap gaat worden, vraag mij af of Oekrane nog voor de winter de rivier over durft te gaan. Lijkt mij niet realistisch.
Als Russische soldaten massaal tenen en vingers verliezen aan de kou, laat staan doodvriezen, kan ik me niet voorstellen dat ze niet in opstand komen. Er is nu al genoeg onvrede.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kun je straks per duizend schuin tegen een muurtje zetten, doodgevroren.
Een bevroren conflict pakt hoe dan ook gunstig uit voor de Oekranersquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als Russische soldaten massaal tenen en vingers verliezen aan de kou, laat staan doodvriezen, kan ik me niet voorstellen dat ze niet in opstand komen. Er is nu al genoeg onvrede.
Politiek gezien had Rusland de oorlog al verloren op 24 februari. Na dat gepruts rondom Kyiv zag ik het ze ook niet meer militair winnen. Maar ik wist niet dat het zo'n grote afgang ging wordenquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een bevroren conflict pakt hoe dan ook gunstig uit voor de Oekraners
Hebben we in de Navo inventaris nog ergens zware hovercrafts rondslingeren?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |