abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 november 2022 @ 20:42:06 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206653605
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:30 schreef superkimmi het volgende:
Even handig om voor jullie te weten: de organisatie van de rest van de actie ligt voornamelijk bij @:kapiteiniglo. Dus als ik dm’s mis, of niet reageer, dan komt dat dus daardoor. Soms spring ik nog wel even bij, dus het kan zijn dat je wel dm van mij krijgt ofzo, dan kan je natuurlijk gewoon op mij reageren.

Uiteraard help ik nog wel met shoppen en bezorgen ~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte, beterschap en meer van zulks!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206653870
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Sterkte, beterschap en meer van zulks!
:D ik hou dr wel koest
Op anoniem
  Manager PR/Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 21:11:23 #28
269689 crew  Viv
pi_206654285
quote:
Even handig om voor jullie te weten: de organisatie van de rest van de actie ligt voornamelijk bij @:kapiteiniglo. Dus als ik dm’s mis, of niet reageer, dan komt dat dus daardoor. Soms spring ik nog wel even bij, dus het kan zijn dat je wel dm van mij krijgt ofzo, dan kan je natuurlijk gewoon op mij reageren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap! :*

En @KapiteinIglo laat je het weten als je ondersteuning nodig hebt met de organisatie? :)
pi_206654649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Beterschap! :*

En @:kapiteiniglo laat je het weten als je ondersteuning nodig hebt met de organisatie? :)
Zeker!
Alles loopt!
Op anoniem
pi_206654851
quote:

SPOILER
Heel veel beterschap..
pi_206654867
Ach Kimmi, wat heftig zeg. Succes met het traject wat je doorloopt :*

Ik had vorige week iets gekocht voor mijn pakket, maar dat heb ik ergens neergelegd en nu kan ik het niet meer vinden }:|
  Manager PR/Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 21:50:42 #32
269689 crew  Viv
pi_206654956
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had vorige week iets gekocht voor mijn pakket, maar dat heb ik ergens neergelegd en nu kan ik het niet meer vinden }:|
Ah nee! :o
pi_206654992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:50 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah nee! :o
Ik vond het zo leuk dat ik het voor mezelf ook kocht, dus die kan ik altijd nog in het pakket doen. En ik ga uiteraard nog verder zoeken…
pi_206656289
quote:

SPOILER
Herkenbaar.
En (niet om je bang te maken) maar ik heb er anderhalf jaar nadien nog steeds last van. -O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206656337
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:14 schreef Melting het volgende:

[..]
Herkenbaar.
En (niet om je bang te maken) maar ik heb er anderhalf jaar nadien nog steeds last van. -O-
Ja ik ken ook iemand die er al lang mee zit.. nja we gaan wel zien of en hoe lang het aanhoudt. Sommige dagen zijn beter dan andere :)

En thanks iedereen. O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 12 november 2022 @ 23:47:58 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206656658
quote:

SPOILER
Beterschap
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206658662
Het cadeautje is teruggevonden *O*
pi_206658733
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het cadeautje is teruggevonden *O*
_O- _O-
Op anoniem
pi_206658848
Ik vind het spannend, want het gaat om best een groot gedeelte van het budget, maar ik heb een bestelling geplaatst (gelukkig geen verzendkosten, dus dat scheelt).

Ik hoop echt dat de ontvanger het leuk vind :D

Straks proberen wat cadeaupapier te scoren, voordat alle kerst cadeaupapier op is. Dat gaat snel weet ik uit ervaring :P
pi_206659222
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:10 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind het spannend, want het gaat om best een groot gedeelte van het budget, maar ik heb een bestelling geplaatst (gelukkig geen verzendkosten, dus dat scheelt).

Ik hoop echt dat de ontvanger het leuk vind :D

Straks proberen wat cadeaupapier te scoren, voordat alle kerst cadeaupapier op is. Dat gaat snel weet ik uit ervaring :P
Dat ben ik gisteravond wezen kopen :P
Op anoniem
pi_206663322
Wat verdrietig Kimmi, heel erg veel sterkte en beterschap, vele kleine stapjes vooruit maken samen hele grote stappen.
pi_206663330

Van een donateur ook nog geld gekregen voor inpakspullen (omdat we 5 pakketten doen). Superlief O+
Naast dat @KapiteinIglo sowieso inpakt met allerlei freubels en plaksels, hebben we dit jaar ook extra leuk inpakpapier gekocht (vinden we zelf :+ )

En we hebben een mooie en bijzondere wat grotere wens laten uitkomen met dank aan een donateur die dit jaar niet kan meedoen aan de actie zelf, maar wel graag wilde bijdragen. Daarover horen jullie meer nadat we bezorgd hebben (en het is uitgepakt). Want als we dat nu vertellen weer de ontvanger vast dat het om zijn/haar wens gaat O~)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206663441
Dat papier met die hondjes is geniaal _O-
pi_206664136
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat papier met die hondjes is geniaal _O-
Gewaagd ook, miauw! :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_206664247
Kimmi en Iglo ik hoop dat ik niks mis deed. Sterkte met Covid herstel etc.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 november 2022 @ 19:26:13 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_206664279
SPOILER: SPAM!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_206664301
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
SPOILER: SPAM!
Krijg ik dan een koekje?
pi_206665357
*O* FHF kerstpakkettenactie gestemd

En mezelf genomineerd als fok!heldin :o
Op anoniem
pi_206665471
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 20:21 schreef KapiteinIglo het volgende:

TERECHT
pi_206665488
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 20:21 schreef KapiteinIglo het volgende:

Hutje allertijden, zo makkelijk doe ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')