quote:Op maandag 28 november 2022 08:12 schreef Radobe het volgende:
Het voelt zo veilig en fijn in dit topic, dat ik graag een beetje wil delen waarom ik een pakket voor mezelf heb aangevraagd. Dank jullie wel allemaal. De voorpret is door dit feel-good-topic hoog. 😊Jeetje wat heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp dat dat allemaal voelt als een stap terug doen, maar je laatste regel laat je juist een hele grote sprong voorwaarts maken
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 28 november 2022 08:12 schreef Radobe het volgende:
Het voelt zo veilig en fijn in dit topic, dat ik graag een beetje wil delen waarom ik een pakket voor mezelf heb aangevraagd. Dank jullie wel allemaal. De voorpret is door dit feel-good-topic hoog. 😊Heel erg veel sterkte en ik ben het zeker met het laatste eens! TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
Stiekem toch wel hè, het is altijd wel weer leuk omquote:Op maandag 28 november 2022 21:22 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch een beetje verdrietig dat het klaar is, morgen gaat deze op de post
Haha ervaring met de jaren helpt wel denk ikquote:Op maandag 28 november 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het maar moeilijk, denk en zoek me scheel![]()
Wel met plezier hoor, weten dat je iemand een plezier gaat doen is altijd leuk![]()
En we hebben wel al een paar dingen!
Omg ik zie net dat je een vrouw bentquote:Op maandag 28 november 2022 21:22 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch een beetje verdrietig dat het klaar is, morgen gaat deze op de post
Ik dacht dat jij de donateur was en je vriendin de shopper?quote:Op maandag 28 november 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het maar moeilijk, denk en zoek me scheel![]()
Wel met plezier hoor, weten dat je iemand een plezier gaat doen is altijd leuk![]()
En we hebben wel al een paar dingen!
Dat was de bedoelingquote:Op maandag 28 november 2022 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de donateur was en je vriendin de shopper?
quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:50 schreef DJMO het volgende:
Weer veel te lang rondgehangen in de so low xl
Oh en even een minimeet met @:Ireth gedaan
Ik kom vrijwel elke doordeweekse dag wel een keer, of twee, langs Utrechtquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:27 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
We hadden eigenlijk ff een selfie moeten maken
Oh meeeeehn. Was jullie helemaal kwijt, nu drie pagina’s (3 weken?) teruggelezen, pfff.quote:Op maandag 28 november 2022 12:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn eerste bezorgafspraak is gemaakt. Nu de rest nog
Ik probeer al mijn pakketten persoonlijk te bezorgen. Dan weet ik tenminste ook zeker dat de breekbare dingen heel over komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:02 schreef Speedfight het volgende:
Het is nu al echt ellende bij PostNL, dus het is niet gek om je pakket eerder op de post te doen
Ik wacht juist even tot na Sinterklaas en dan weer ruim voor Kerst.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:02 schreef Speedfight het volgende:
Het is nu al echt ellende bij PostNL, dus het is niet gek om je pakket eerder op de post te doen
Idem. Plus dat ik tijdens het kopen geen rekening wil houden met formaat/gewicht etc,quote:Op donderdag 1 december 2022 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik probeer al mijn pakketten persoonlijk te bezorgen. Dan weet ik tenminste ook zeker dat de breekbare dingen heel over komen.
Ik heb nu één afspraak staan voor 9 december. De rest van de afspraken moet ik nog maken, maar dat komt wel in orde. Voor twee van de bezorgafspraken heb ik een auto (want in de buurt), de rest doe ik met de treinquote:Op donderdag 1 december 2022 18:36 schreef Essebes het volgende:
[..]
Idem. Plus dat ik tijdens het kopen geen rekening wil houden met formaat/gewicht etc,
Wij gaan ons pakket zondag 18 december langsbrengen. 🥳
Roadtripppppquote:Op donderdag 1 december 2022 22:54 schreef Jentin het volgende:
Ik ga komende week m’n pakket afronden en dan ook maar ‘ns een bezorgdate plannenMisschien neem ik m’n zoon wel mee voor een moeder-zoonroadtrip
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |