quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
On the dailyquote:
Maar eerst een dagje Efteling.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze sex hebben, eerst een kwartier knuffelen en na een minuut klaar en door naar Disney+
Zie ze niet de buren van hun kamer in het vd valk hotel wakker houden de hele nacht idd.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze sex hebben, eerst een kwartier knuffelen en na een minuut klaar en door naar Disney+
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Alle vrouwen gaan vanavond nee zeggen
Net het echte leven
Hoezo moeten deze lieve mensen naar een hotel?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie ze niet de buren van hun kamer in het vd valk hotel wakker houden de hele nacht idd.
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Net het echte leven
Het was echt heel leuk, en lief en zooo, maarrr........quote:Op donderdag 10 november 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Net het echte leven
uit mijn hoofd ken ik van Deurne alleen het kasteel uit de 14de eeuw, dat was het. nog nooit geweest ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Worden mensen daar gelukkig ja?
Dit klinkt bijna leukquote:Op donderdag 10 november 2022 19:55 schreef DKUp het volgende:
Sterren kijken
Ijsjes eten
Parijs
Vlindertjes
Bloemen
Mannen weten dat ze op date gaan zonder enige klik dus niet mauwen achteraf.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk, en lief en zooo, maarrr........![]()
nog een keertjequote:Op donderdag 10 november 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna leuk![]()
Met een stukje zomer
Parijs vergeten we gewoon even
Precies klinkt helemaal niet verkeerd buiten Parijsquote:Op donderdag 10 november 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna leuk![]()
Met een stukje zomer
Parijs vergeten we gewoon even
Toch is de toren van @cherrycoke welkom op het randje van ons badquote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies klinkt helemaal niet verkeerd buiten Parijs
Helemaal bij FDquote:Op donderdag 10 november 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen weten dat ze op date gaan zonder enige klik dus niet mauwen achteraf.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch is de toren van @:cherrycoke welkom op het randje van ons bad
jaaa,quote:Op donderdag 10 november 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Goede woorden wel, normaal schilderen ze Haais af als debielen.
Je PI maakte het leukquote:
Waarom wil iedereen vanavond met z’n staf zwaaien. Ik stap uit bad.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Ik wil mijn zwevende toverstaf en knuffel Hedwig
Er was een reclame daarnet met een zwevende toverstaf en een sneeuwuilquote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen vanavond met z’n staf zwaaien. Ik stap uit bad.
Oh.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er was een reclame daarnet met een zwevende toverstaf en een sneeuwuil
Nu zou er een gifje van @Poefbank moeten komenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Jessica is iemand die hier mee post.
quote:
Dit is het laatste topic op fok waar je nog gewoon mensen mag beledigen zonder dat het binnen 14 seconde door een eenzame zolder-fok-moderator wordt weggemod.quote:
Naast het hoekje van VBLquote:Op donderdag 10 november 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is het laatste topic op fok waar je nog gewoon mensen mag beledigen zonder dat het binnen 14 seconde door een eenzame zolder-fok-moderator wordt weggemod.
Daag ze nu niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is het laatste topic op fok waar je nog gewoon mensen mag beledigen zonder dat het binnen 14 seconde door een eenzame zolder-fok-moderator wordt weggemod.
Die vraagt dadelijk om Denise?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Ze heeft toch ook best wel een Karen-gehalte
De belediging is ook al gemaakt binnen 14 seconden dat iemand in beeld is. Warm bad.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De belediging is ook al gemaakt binnen 14 seconden dat iemand in beeld is. Warm bad.
Dat noemen we opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De belediging is ook al gemaakt binnen 14 seconden dat iemand in beeld is. Warm bad.
Gebeurd in gouda op de kaasmarkt nog steeds, alles is handjeklapquote:
We gaan er gewoon vanuit dat ie is verpatstquote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht eerst dat is een ouwe chinees, maar hij heeft me denk ik voor de gek gehouden.
Ik denk dat we over ons allemaal wel kunnen bedenken wat voor kritiek we zouden krijgen als we ook mee zouden doenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet meequote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over ons allemaal wel kunnen bedenken wat voor kritiek we zouden krijgen als we ook mee zouden doen
Ik houd me daar ver vanquote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over ons allemaal wel kunnen bedenken wat voor kritiek we zouden krijgen als we ook mee zouden doen
Aardig absoluut.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Darter en kale man lijken me wel aardige mensen allebei.
Precies, maar met een verwaarloost gebit op TV komen vind ik gewoon een no-no,quote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige normale mensen,quote:
Wellicht lezen de makers mee met dit topic.quote:
Ja op tv roepen en dan nooit meer afsprekenquote:
Dan verzin je toch watquote:
Daniel de Ridder zou inderdaad jaloers zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eem piepers weezn kiekn?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
Team Groningen. Kolere ik ken dat dorp ook nog
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:10 schreef RipCity het volgende:
Geen baas wil d'r hard nemen dus daarom zit ze nog thuis.
Nee, ik bedoelde dat letterlijk bij iedereen iets te vinden is. Uiterlijk, innerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daniel de Ridder zou inderdaad jaloers zijn
Hoe noem je die Haais in het begin dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is likeable vanavond![]()
Geen enkele lhbtq
Verder ben ik niet racistisch
Pompen met die handelquote:Op donderdag 10 november 2022 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog bedankt voor het gas beide.
Die bordeaux dude was wel irritant hoorquote:Op donderdag 10 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen enkele lhbtq
Welquote:Op donderdag 10 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen enkele lhbtq
Die zei dat hij kon leren van die ander.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die bordeaux dude was wel irritant hoor
Meestal is het een proletencircus, dus nu is het inderdaad stukken beter.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zei dat hij kon leren van die ander.
En ik vond het erg meevallen, we zien dagelijks veel erger.
Dat krijg je als je dagelijks First dates kijktquote:Op donderdag 10 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen enkele lhbtq
Warm bad weerquote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zei dat hij kon leren van die ander.
En ik vond het erg meevallen, we zien dagelijks veel erger.
Oh ja. Maar zelden irritantquote:
Don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 10 november 2022 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Shoulder to cry on is a dick to ride on
Daarom de weekenden voor de kinderenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Yessica is klaar om zelfmoord te plegen.
Tsja, leven kan gek lopen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Toch denk ik, 3 kinderen, waarom dan toch die breuk?
net luciel wernersquote:
Mayonaise JAAAAAquote:Op donderdag 10 november 2022 20:16 schreef RipCity het volgende:
Zij is wel iets voor de depressieve postbode
Ketjap bij!
Nou nou nouquote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Haar favoriete band is Limping Park
Had ook gekundquote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Combineer je limp biscuit met linkin?
Ga je haar troosten?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gaat ze niet in pols snijden
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Werkloos in deze tijd, mooi dat het kan.
Wat bedoel je specifiek?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit iets voor oudere mensen om te vragen wat je verwacht?
Of is dat een check of ze alleen sex zoekt?
Hopelijk nog op tijd voor Andy en Wesley.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:20 schreef Poefbank het volgende:
20:20 en nog steeds First dates op tv. Ik hou niet van veranderingen
Goeie vraagquote:
Volksbuurtgenotquote:Op donderdag 10 november 2022 20:21 schreef Gibson88 het volgende:
Potje bier, bitterballen en een dartbord
Mensen die bucketlijst makenquote:
UWV een keer per maand ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Werk staat nog op haar bucket list
Nee klopt. Zij zit behoorlijk vast / is stroef.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:22 schreef Joop_W het volgende:
Groningse man doet echt zijn best, maar volgens mij komt het gesprek niet echt lekker op gang.
/\quote:Op donderdag 10 november 2022 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk, en lief en zooo, maarrr........![]()
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef NoCigar het volgende:
Jezus, die kerel kan dat niet aan, zeg gewoon ja mens.
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is zo iemand die hele avond niks zegt maar aan het einde wel wilt neuken
Super SAD inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2022 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Rond maar af naar boven!! 69,90 --> 70
Die wil gauw zijn pik erin douwenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is zo iemand die hele avond niks zegt maar aan het einde wel wilt neuken
quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 10 november 2022 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die wil gauw zijn pik erin douwen
Ciaoquote:
Dat zeiden ze toch ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:27 schreef cherrycoke het volgende:
WTF
ik hoorde
witte smurrie
en sperma en schoot in de lach
Eentje durft geen nee te zeggen, denk ik.quote:
ik dacht dat hij nog op first dates stondquote:
ce veviamo domani, ciao bellaquote:
Lekker toch als je daar betaalt voor krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef XSbig het volgende:
Dit is toch geen beroep, beetje klaverjassen en bridgen organiseren voor bejaarden.
Hallo Cocoquote:
Voor hem wel ja, maar ik vind het aantal debiele baantjes in dit land steeds groter worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker toch als je daar betaalt voor krijgt.
Nee niet mooi genoeg bij het inzoomenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:DKUp wil wel maar trekt haar rollende r niet
Sanne? Zou kunnen, maar kan beter.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:DKUp wil wel maar trekt haar rollende r niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |