Kelly is ook al dagen opvallend stil op Insta.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Max is dus bij z'n schoonvader geweest maar heeft daar wijselijk niets van op insta gezet.
Ik zie prima weer voor de inters..quote:Op donderdag 10 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
Dat aantal 'Verstappen' in het rijtje 'Winnaar' blijft bizar
Veel regen verwacht, dus verwacht ook veel uitstel van sessies.
Pirelli:![]()
Hebben we dit seizoen bovengemiddeld vaak regen tijdens race weekenden?quote:Op donderdag 10 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
Dat aantal 'Verstappen' in het rijtje 'Winnaar' blijft bizar
Veel regen verwacht, dus verwacht ook veel uitstel van sessies.
Pirelli:![]()
Geen parate stats hier daarover.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hebben we dit seizoen bovengemiddeld vaak regen tijdens race weekenden?
quote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
Als Lando niet op tijd is opgeknapt, kan Nyck nog een team aan zijn lijstje toevoegen.
[ twitter ]
Ik ben tegen racisme. Maaaaaar.....quote:Op donderdag 10 november 2022 15:53 schreef tja77 het volgende:
https://thesportsrush.com(...)-max-verstappen/?amp
Gejat!
Ik zou het eigelijk wel humor vinden als Nyck op het laatst gewoon even Goatifi weer even uit de top 20 bonjouredquote:
Mooie statistiekquote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
Als Lando niet op tijd is opgeknapt, kan Nyck nog een team aan zijn lijstje toevoegen.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 10 november 2022 15:53 schreef tja77 het volgende:
https://thesportsrush.com(...)-max-verstappen/?amp
Gejat!
quote:He recalls how proud he felt after watching the 37-year-old wave the flag around Interlagos.
Met die test bij AT er bij kan hij dus op 6 verschillende F1-teams in een jaar komenquote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |