wat zoek je daar dan ook ?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
de dating sites fetish,kinky van nederland de zijn alle fake
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
wegwezen dan ...quote:Op woensdag 9 november 2022 23:35 schreef mario390 het volgende:
niks nur bekijken maar is alles fake
Ik ga daar geen moeite meer in steken als ze allemaal fake zijn.quote:
Je klikt gewoon door zonder kopenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga daar geen moeite meer in steken als ze allemaal fake zijn.
Ja zoiets welquote:
fake dusquote:Op woensdag 9 november 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
dat merkte ik om dat ze zeggen ze zenden en akt. mail
maar nach 1 ur is nog niks gekomen
Nog een reden om dat niet te gaan kijkenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
weet je dat en britische mtv zender nu nonstop
2 maanden kerstmuziek spelt![]()
![]()
laatste jaar was het 1 maand
nee ik werd misschien soms kijkenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een reden om dat niet te gaan kijken
Schlafen jetzt! Und Holz maul, denk an die Nachbarnquote:Op woensdag 9 november 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
Flikker zelf eens een keer op ...... Nu wel eens mooi genoeg geweestquote:Op donderdag 10 november 2022 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Schlafen jetzt! Und Holz maul, denk an die Nachbarn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2022 02:12 schreef chufi het volgende:
Dan denk ik ... Waar is dan die foto ? Of durven ze die dan weer niet te plaatsen...![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)p-sociale-media.html
Ik had hem in JAA.quote:
Goedemorgen vroege vogel.quote:
Morguh nog vroegere vogelquote:
Volgend jaar 4 maandenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
weet je dat en britische mtv zender nu nonstop
2 maanden kerstmuziek spelt![]()
![]()
laatste jaar was het 1 maand
Nachtdienst en heb me prima vermaakt.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh nog vroegere vogel![]()
Of heb je nog helemaal niet geslapen?
Nachtbraker dusquote:Op donderdag 10 november 2022 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nachtdienst en heb me prima vermaakt.
Hey Pullupquote:
10 keer Mariah Carey per dag.quote:
Minimaalquote:Op donderdag 10 november 2022 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 keer Mariah Carey per dag.
Mooi.quote:
Uiltje geknapt?quote:
Goedemorgenquote:
quote:
Heb ik ooit gehad,vol op mijn knie.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:43 schreef pullup het volgende:
Krijg je er van als je paard gaat rijden
Hmmm das minderquote:Op donderdag 10 november 2022 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehad,vol op mijn knie.
Als ik een hele dag moet staan nog steeds last.
Prachtigquote:
Slim jochiequote:
Zeer veelbelovend.quote:
Je had toch gelijk.quote:
Heeft DM storing?quote:
FOK! doet een beetje gek,was vannacht opeens ook uitgelogd.quote:
Dame Chanel.quote:
Dat is vreemd idd.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FOK! doet een beetje gek,was vannacht opeens ook uitgelogd.
Wie begint er over kinky?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker zelf eens een keer op ...... Nu wel eens mooi genoeg geweest
Ben je ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 10 november 2022 09:27 schreef mario390 het volgende:
de kinky en datingsites in nederland zijn alle fake
nee heb 2 op google gezoektquote:
Ja dat zei je gisteravond ook alquote:Op donderdag 10 november 2022 09:27 schreef mario390 het volgende:
O ja joh?quote:Op donderdag 10 november 2022 09:27 schreef mario390 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
Het zal een Rotterdamse gewoonte zijn denk ik
quote:
Goed geluktquote:Op donderdag 10 november 2022 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gezellig een stukje rijden op de snelweg,
kijk het filmpje even in de nieuwsbericht
https://www.ad.nl/binnenl(...)ten-geramd~ac5def22/
quote:
Danny is een liefhebberquote:
In Nederland slopen ze alles.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
Het strandtentje wordt gesloopt, @:engine .
[ afbeelding ]
Ah zondequote:Op donderdag 10 november 2022 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
Het strandtentje wordt gesloopt, @:engine .
[ afbeelding ]
Ja, zonde… Er komt ook niets voor terug. De vergunning is niet verlengd.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zondewas wel een leuk plekje.
ik zie nur en wiese geen strandquote:Op donderdag 10 november 2022 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zondewas wel een leuk plekje.
Zal misschien wat anders aan de hand zijn dan.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, zonde… Er komt ook niets voor terug. De vergunning is niet verlengd.
Strand is wat overdreven maar een plekje waar je aan het water kunt zittenquote:Op donderdag 10 november 2022 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur en wiese geen strand
had je daar eten kopen kunnen?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zal misschien wat anders aan de hand zijn dan.
[..]
Strand is wat overdreven maar een plekje waar je aan het water kunt zitten
Volgens mij welquote:Op donderdag 10 november 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
had je daar eten kopen kunnen?
Denk dat ik morgen weer eens carbonara ga maken. Of patatquote:Op donderdag 10 november 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze jou niet slopen
Dat is wel een verschilletjequote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen weer eens carbonara ga maken. Of patat
Wat zijn datquote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een verschilletje
Ik had een week of twee geleden weer eens carbonara gemaakt, was heerlijk! Lekkere tomatensalade erbij voor de vitamines en anti-oxidanten
Die schijnen in tomaten te zitten en goed voor je te zijn.quote:
Ik beslis morgen wel. Zaterdag eet ik uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die schijnen in tomaten te zitten en goed voor je te zijn.
Maar wat gaat het worden?
Ik ben al gesloopt.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze jou niet slopen
En wat heeft je gesloopt?quote:
Patatquote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen weer eens carbonara ga maken. Of patat
Ja ik denk het ook. Ik had piepers voor zelf snijen. Ik ga voor de verse van AH morgen die fransequote:
Ik haat dat nummer, en ja moet ik zelf wetenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer, en ja moet ik zelf weten
99 lufballons haat ik ookquote:
Zeijkwijven.quote:
Ja zal wel ik krijg er jeuk van, heb jij dat niet (behalve maria Cary)quote:
Daar heb ik ook niks meequote:
Mijn broertje was er gek op.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zal wel ik krijg er jeuk van, heb jij dat niet (behalve maria Cary)
Wat? je onderbroekquote:
Ik snij ze altijd zelf. Altijd gedaan. Ook toen de kids nog thuis woonde. Schilde 5 kgquote:Op donderdag 10 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Ik had piepers voor zelf snijen. Ik ga voor de verse van AH morgen die franse
Oh die was wel leukquote:Op donderdag 10 november 2022 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was er gek op.
Kill me.
quote:
Ze had een pijp smoel. Dat weet ik nog van mijn mede heren scholierenquote:
Die van mij had een gitaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn broertje kon me helemaal gek krijgen met Rammstein.Lag ik net te slapen en dan die muziek.
Het mooie was dat ze gewoon aandacht wilden.quote:
Oh dat was niet de bedoeling in ons huis.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie was dat ze gewoon aandacht wilden.
Nog steeds toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
En ik kwam dan blowend en zuipend de dag wel door.
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik beslis morgen wel. Zaterdag eet ik uit.
[ link | afbeelding ]
Onze ruimte was de bovenverdieping van een boerderij.Kraakpandstyle.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat was niet de bedoeling in ons huis.
Blowen al jaren niet meer.quote:
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
En ik kwam dan blowend en zuipend de dag wel door.
Als ik er ben komt het wel goedquote:
De tijd ervoor was nog mooier.Al ben ik nu ook gelukkig.quote:
Open sollicitatie?quote:
Ik vind het wel lekker soms. Het is al maanden geledenquote:
2 trekjes en je gaat strekken.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker soms. Het is al maanden geleden
Een etentjequote:
Dat is het belangrijkst...quote:Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De tijd ervoor was nog mooier.Al ben ik nu ook gelukkig.
Ik doe een rondje Hoorn waar mijn grootouders hebben gewoond.quote:
Ik heb echt een mooie tijd beleefd.quote:
Ik nog steedsquote:Op donderdag 10 november 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt een mooie tijd beleefd.
Jij bent bij elk feest wel geweestquote:Op donderdag 10 november 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is een vette kermis.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe een rondje Hoorn waar mijn grootouders hebben gewoond.
Terug naar je roots, leuk! Ik ben één keer in Hoorn geweest, daar ging mijn nicht trouwen, ik kwam daar Stefan van den Berg tegen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe een rondje Hoorn waar mijn grootouders hebben gewoond.
Hoi Corriequote:Op donderdag 10 november 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh die sla ik overquote:
De windsurfer?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug naar je roots, leuk! Ik ben één keer in Hoorn geweest, daar ging mijn nicht trouwen, ik kwam daar Stefan van den Berg tegen.
Maar dat had ik vast al eens verteld
Best wel veel.Heb nog steeds een kist met flyers,quote:Op donderdag 10 november 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent bij elk feest wel geweest
Hey Truus.quote:
Ja die e we waren eerst in Volendam wezen lunch, 1 x raden wie we daar tegen kwamenquote:
Die verzamelde ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel veel.Heb nog steeds een kist met flyers,
Roze maandag?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens naar de Tilburgse kermis
Ja dat weet ik nog wel. Lekker dingquote:Op donderdag 10 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug naar je roots, leuk! Ik ben één keer in Hoorn geweest, daar ging mijn nicht trouwen, ik kwam daar Stefan van den Berg tegen.
Maar dat had ik vast al eens verteld
quote:
Gelukkig wel, het klinkt een beetje alsof hij in zijn laatste levensfase zit he.quote:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Kermis, daar weet ik ook nog wel een leuk liedje van
Wat een shitquote:
Hij was maar een clown.quote:
Leeft die nog?quote:
Ik doe niet meer meequote:Op donderdag 10 november 2022 18:44 schreef Soury het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100045733_0d211c9e Nou leuk
Volgens mij wel, anders had ik wel Was getiktquote:
quote:
Oh ja SHO.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, anders had ik wel Was getikt![]()
Het was een huid ziekte. Daar gaat je neus ook kleiner van wordenquote:
Ik mis weleens een overlijdensbericht, ik moest Ben ook even nazoekenquote:
Ja die is ook wel op leeftijdquote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mis weleens een overlijdensbericht, ik moest Ben ook even nazoeken
Best zielig, ze kan haar bovenlip niet meer bewegenquote:
Jan Slagter style.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mis weleens een overlijdensbericht, ik moest Ben ook even nazoeken
Ben bedoel ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een huid ziekte. Daar gaat je neus ook kleiner van worden
En straks een rechtszaak verliezen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best zielig, ze kan haar bovenlip niet meer bewegen
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die kerel er vet goed uit ziet[ link | afbeelding ]
Ben is mooi oud geworden ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die kerel er vet goed uit ziet[ link | afbeelding ]
Dat is man eigen.quote:
Ik heb geen idéé wie dit isquote:
Ja die is ook mooi oud gewordenquote:
Hou dat zo.quote:
Die is ook al een tijdje doodquote:
Pat B livestreamquote:
Nee hoor, haar zoon is vandaag veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur, waarvan 40 uur voorwaardelijk en hij moet een agressietraining volgen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Glenda mag 200 uur schoffelen
Morgen haar zoontje voor het gerecht.
Ja huhuuu............quote:Op donderdag 10 november 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is helemaal niet oud geworden
Ahh de mario luffer ..quote:
Kuch ....quote:
* Loveable klopt Soury op haar rugquote:
Nee een shop op onder je reet kan je krijgenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable klopt Soury op haar rug
of wil je een keelsnoepje
Wat een geweld zegquote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een shop op onder je reet kan je krijgen
Je weet wie het zegt.quote:
Ik googelde dat en nu moet ik me voor mijn kop schieten? Doe even normaal gozerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
ishotmyselfnl
daar zij je wat nederlandse alles doen
nee de site noemt zich zoquote:Op donderdag 10 november 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik googelde dat en nu moet ik me voor mijn kop schieten? Doe even normaal gozer
Nou niet echt fuckerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de site noemt zich zo
shot bedoelt photoshot
Nou nee, sneue viezerikquote:Op donderdag 10 november 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de site noemt zich zo
shot bedoelt photoshot
Ja prima ouwe rukkerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef mario390 het volgende:
sneu vind ik nu jou met deze uitzeg
Moet je niet naar R&P of SEX?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef mario390 het volgende:
sneu vind ik nu jou met deze uitzeg
Issie nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
Die gaat niet de lucht in @:Puzziepie maar de commentator is al wel zat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Drunk?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lalt lichtjesquote:
Bij deze zou het wellicht kunnen.quote:
Heb het ook op staan maar zonder geluid....gebeurd niet veel of mis ik vanalles?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het al wel weer weg geklikt hoor, geen idee waarom het live is, gebeurt geen moerquote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook op staan maar zonder geluid....gebeurd niet veel of mis ik vanalles?
Ja iets van engine testing en mogelijk een static fire begreep ik eerder. Maar ik zie inderdaad ook nog weinig actie.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het al wel weer weg geklikt hoor, geen idee waarom het live is, gebeurt geen moer
Huur putin in, dan komt er wel actiequote:Op donderdag 10 november 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja iets van engine testing en mogelijk een static fire begreep ik eerder. Maar ik zie inderdaad ook nog weinig actie.
Ik ga het doorgeven aan Elonquote:Op donderdag 10 november 2022 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur putin in, dan komt er wel actie
Die kunnen het vast goed vinden samen, weet niet welke de grotere debiel isquote:
Trumpquote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kunnen het vast goed vinden samen, weet niet welke de grotere debiel is
Die past in het rijtje jaquote:
Jaquote:
Trustequote:Op donderdag 10 november 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik even een nachtje over slapen
Durf het niet aan te klikkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:32 schreef tonja het volgende:
Goeismorregens. Enerverend nachtje hier.
Ik zat een irl streamer te kijken op Twitch in Amsterdam toen iemand een stanley mes voor de keel van de streamer hield.
Ik vond dat nogal verontrustend, heb 112 gebeld en toen gebeurde er dit:
Het messentrekken
https://www.twitch.tv/rey(...)s&range=7d&sort=time
Politie actie daarna
https://www.twitch.tv/rey(...)s&range=7d&sort=time
Er is geen bloed gevloeidquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Durf het niet aan te klikken
![]()
Maar goedemorgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |