ze hebben vorig jaar de el finale gehaaldquote:Op donderdag 10 november 2022 17:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij Rangers zou Alvarez de meest begaafde middenvelder zijn dus dat zegt niet zo veel.
Gelijkspelquote:Op donderdag 10 november 2022 18:50 schreef TLC het volgende:
Kan Ajax nog wel uit winnen bij Emmen ?
met Schreuder sluit ik nu niks meer uit
Goede, duidelijke post. Iedereen weet nu precies waar het over gaatquote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, koop er een spits bij. Idioten
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410900quote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goede, duidelijke post. Iedereen weet nu precies waar het over gaat
Waarom zou je als je in de PL kan blijven naar een Nederlandse club gaan die komend seizoen EL of Conference League speelt?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410900
Neehee! En gaat ook niet gebeuren ook. We zullen het er mee moeten doen.quote:
Ben jij de broer van schreuder of wat?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neehee! En gaat ook niet gebeuren ook. We zullen het er mee moeten doen.
Te makkelijk, vriendelijke vriend....quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij de broer van schreuder of wat?
Zolang het niet op 10 punten is zegt dat allemaal heel weinig, als je nog 1 wedstrijd te gaan hebt vind je dat dat dan een goed moment om de trainer te ontslaan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Als we verliezen van Emmengoden en AZ en Twentes winnen staan we gedeeld vijfdes genot.
"LEKKER OPGEPAKT DOOR DE JONGENS"
Twente uit naar Sparta, de Rotterdammers kunnen op 3 punten van Ajax komenquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Als we verliezen van Emmengoden en AZ en Twentes winnen staan we gedeeld vijfdes genot.
"LEKKER OPGEPAKT DOOR DE JONGENS"
Ieder moment is goed om Schreuder te ontslaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang het niet op 10 punten is zegt dat allemaal heel weinig, als je nog 1 wedstrijd te gaan hebt vind je dat dat dan een goed moment om de trainer te ontslaan?
Ook al zou ik hem als directie willen ontslaan dan zou ik ook wachten tot na deze wedstrijd.
Je moet gewoon naar jezelf kijken, sinds wanneer doen anderen ertoe?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Twente uit naar Sparta, de Rotterdammers kunnen op 3 punten van Ajax komen
Ik ben nog uit de tijd dat je gewoon van diemenzijde naar stadszijde kon gaan in de rust, zo erg zal het niet worden lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef Tjacka het volgende:
Al die fucking glory fucking hunters weer weg.
SchreuderGOD.
TadicGOD
H2GOD
Volgend jaar tripje naar GeorgiëGENOT!
Die kans is aanwezig. Kom op zeg, je komt toch gewoon niet opdagen als je in de Conference league speeltquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef Tjacka het volgende:
Al die fucking glory fucking hunters weer weg.
SchreuderGOD.
TadicGOD
H2GOD
Volgend jaar tripje naar GeorgiëGENOT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |