ze hebben vorig jaar de el finale gehaaldquote:Op donderdag 10 november 2022 17:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij Rangers zou Alvarez de meest begaafde middenvelder zijn dus dat zegt niet zo veel.
Gelijkspelquote:Op donderdag 10 november 2022 18:50 schreef TLC het volgende:
Kan Ajax nog wel uit winnen bij Emmen ?
met Schreuder sluit ik nu niks meer uit
Goede, duidelijke post. Iedereen weet nu precies waar het over gaatquote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, koop er een spits bij. Idioten
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410900quote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goede, duidelijke post. Iedereen weet nu precies waar het over gaat
Waarom zou je als je in de PL kan blijven naar een Nederlandse club gaan die komend seizoen EL of Conference League speelt?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410900
Neehee! En gaat ook niet gebeuren ook. We zullen het er mee moeten doen.quote:
Ben jij de broer van schreuder of wat?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neehee! En gaat ook niet gebeuren ook. We zullen het er mee moeten doen.
Te makkelijk, vriendelijke vriend....quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij de broer van schreuder of wat?
Zolang het niet op 10 punten is zegt dat allemaal heel weinig, als je nog 1 wedstrijd te gaan hebt vind je dat dat dan een goed moment om de trainer te ontslaan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Als we verliezen van Emmengoden en AZ en Twentes winnen staan we gedeeld vijfdes genot.
"LEKKER OPGEPAKT DOOR DE JONGENS"
Twente uit naar Sparta, de Rotterdammers kunnen op 3 punten van Ajax komenquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Als we verliezen van Emmengoden en AZ en Twentes winnen staan we gedeeld vijfdes genot.
"LEKKER OPGEPAKT DOOR DE JONGENS"
Ieder moment is goed om Schreuder te ontslaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang het niet op 10 punten is zegt dat allemaal heel weinig, als je nog 1 wedstrijd te gaan hebt vind je dat dat dan een goed moment om de trainer te ontslaan?
Ook al zou ik hem als directie willen ontslaan dan zou ik ook wachten tot na deze wedstrijd.
Je moet gewoon naar jezelf kijken, sinds wanneer doen anderen ertoe?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Twente uit naar Sparta, de Rotterdammers kunnen op 3 punten van Ajax komen
Ik ben nog uit de tijd dat je gewoon van diemenzijde naar stadszijde kon gaan in de rust, zo erg zal het niet worden lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef Tjacka het volgende:
Al die fucking glory fucking hunters weer weg.
SchreuderGOD.
TadicGOD
H2GOD
Volgend jaar tripje naar GeorgiëGENOT!
Die kans is aanwezig. Kom op zeg, je komt toch gewoon niet opdagen als je in de Conference league speeltquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef Tjacka het volgende:
Al die fucking glory fucking hunters weer weg.
SchreuderGOD.
TadicGOD
H2GOD
Volgend jaar tripje naar GeorgiëGENOT!
Nee inderdaad, ik pas hem ook. Wil een keer niet chagrijnig worden en zeker niet op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon pilsje drinken in de stad maat hoef je torrenkop niet te zien aankloten
Zou wel lekker zijn als ik weer eens wat vaker kan dan die 2-3 keer (met veel moeite) per jaar die het nu is door al die bandwagon supporters.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat je gewoon van diemenzijde naar stadszijde kon gaan in de rust, zo erg zal het niet worden lijkt me.
Misschien kan hij die tijd ook gaan gebruiken om wat meer voetbalverstand te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brobbey 2 maanden om fitter te worden
Beter idd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan weer 3 wedstrijd spelen en weer op de tribune met een blessurequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter idd.
Maar dat WK wordt me toch een partij kut met al die spelers die uit vorm zijn
want dat heb jij wel? Is een leuke speler hoor maar terecht dat hij niet meegaat, al had ik hem qua type wel meegenomen want in principe is Weghorst gewoon een slechte uitvoering van Luuk en die moet het ook al niet van z'n voetbalkwaliteieten hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien kan hij die tijd ook gaan gebruiken om wat meer voetbalverstand te krijgen.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Kom op zeg, je komt toch gewoon niet opdagen als je in de Conference league speelt
Hoe slecht het ook allemaal is, een wedstrijd overslaan kan ik ook weer niet over m'n hart verkrijgenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon pilsje drinken in de stad maat hoef je torrenkop niet te zien aankloten
Zijn denk ik wel goed genoeg om groepswinnaar te worden en die andere rondes kan op de counter, in tegenstelling tot Alfred is Louis daar niet vies van.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter idd.
Maar dat WK wordt me toch een partij kut met al die spelers die uit vorm zijn
Oh makkelijk als het al een jaar lang zoals nu nergens op lijkt ga ik mijn vrije uren niet elke week besteden aan ergernis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe slecht het ook allemaal is, een wedstrijd overslaan kan ik ook weer niet over m'n hart verkrijgen
Daar hebben we de eerste gloryhunter die afhaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh makkelijk als het al een jaar lang zoals nu nergens op lijkt ga ik mijn vrije uren niet elke week besteden aan ergernis.
alsof de Ajacieden ook allemaal basis gaan staan. Timber en Bergwijn zullen wel opbloeien, blind als back in een 5-3-2 kan meer met mooie passjes strooien. Berghuis heeft geen vormdip ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn denk ik wel goed genoeg om groepswinnaar te worden en die andere rondes kan op de counter, in tegenstelling tot Alfred is Louis daar niet vies van.
Vindtquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste gloryhunter die afhaakt.@:picommp wat vindt jij hiervan
Ok man ik keek al Ajax toen jij nog geen haar op je balzak hadquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste gloryhunter die afhaakt.@:picommp wat vindt jij hiervan
Sowieso meer dan Brobbey, maar hoe is dat relevant?quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
want dat heb jij wel? Is een leuke speler hoor maar terecht dat hij niet meegaat, al had ik hem qua type wel meegenomen want in principe is Weghorst gewoon een slechte uitvoering van Luuk en die moet het ook al niet van z'n voetbalkwaliteieten hebben.
Het gaat me er meer om dat je kijkt wat je hebt en daar wat moois van maakt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
alsof de Ajacieden ook allemaal basis gaan staan. Timber en Bergwijn zullen wel opbloeien, blind als back in een 5-3-2 kan meer met mooie passjes strooien. Berghuis heeft geen vormdip ook.
Ome Louis gaat er een mooi toernooi van maken
Wat is voetbalverstand dan, dus jij hebt meer verstand maar je kan het alleen niet uitvoeren zoals hij, daar schiet je dus weinig mee op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 06:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sowieso meer dan Brobbey, maar hoe is dat relevant?
Weghorst mee is ook een aanfluiting. Maar ik snap wel meer uitverkiezingen niet. Ik verwacht ook dat ze snel weer terug zijn uit de zandbak.
@Tjacka scheert sowieso z'n zaakjequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ok man ik keek al Ajax toen jij nog geen haar op je balzak had
Daar lijkt me een WK in zijn geval beter voor dan geen WK. Maar het is wel een kans voor hem, twee maanden lang duurvermogen trainen. Klein verlies spiermassa kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het WK is een mooie ervaring maar voor spelers zoals hij die dan misschien totaal een half uur spelen in alle wedstrijden samen is het niet zo'n ramp om het te missen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar lijkt me een WK in zijn geval beter voor dan geen WK. Maar het is wel een kans voor hem, twee maanden lang duurvermogen trainen. Klein verlies spiermassa kan geen kwaad.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het altijd wel een zwakte zal blijven. Al weet ik niet welke doping hij al gebruikt, misschien valt daar nog wat in te verbeteren.
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het WK is een mooie ervaring maar voor spelers zoals hij die dan misschien totaal een half uur spelen in alle wedstrijden samen is het niet zo'n ramp om het te missen.
Hoezo voor jezelf? Hij traint toch gewoon bij Ajax en verder was hij het seizoen met een achterstand begonnen dus is het misschien wel beter om de 2e seizoenshelft uitgerust en fit te beginnen, want dat wordt nog een zwaar programma.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.
Terwijl, twee maanden voor jezelf trainen, zonder wedstrijden, dat vraagt heel veel motivatie en discipline, dat is geen sinecure voor een jonge sporter. Er wordt over toppers ook vaak vol ontzag gezegd dat ze zo ontzettend fit aan een seizoen beginnen; blijkbaar is dat een bijzondere prestatie.
Volgens mij gaan veel clubs na een paar weekjes rust gewoon een vrij intensief oefenprogramma met minimaal 2 wedstrijden in de week draaien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.
Terwijl, twee maanden voor jezelf trainen, zonder wedstrijden, dat vraagt heel veel motivatie en discipline, dat is geen sinecure voor een jonge sporter. Er wordt over toppers ook vaak vol ontzag gezegd dat ze zo ontzettend fit aan een seizoen beginnen; blijkbaar is dat een bijzondere prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |