Ideaal is het niet, maar Foxy zit al 1,5 jaar in het asiel en mijn wandelingen met haar zijn het enige beetje vermaak wat ze heeft. Ik probeer zo veel mogelijk te voorkomen dat ze eten te pakken krijgt, maar als het haar tóch lukt dan zij het maar zo. Het van haar afpakken is vragen om het verlies van één of meerdere vingers.quote:
Wat lief van jou!quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ideaal is het niet, maar Foxy zit al 1,5 jaar in het asiel en mijn wandelingen met haar zijn het enige beetje vermaak wat ze heeft. Ik probeer zo veel mogelijk te voorkomen dat ze eten te pakken krijgt, maar als het haar tóch lukt dan zij het maar zo. Het van haar afpakken is vragen om het verlies van één of meerdere vingers.
In een milkshake of een bakje ijs leeglebberen zie ik niet zo veel kwaad. Ze heeft al zo weinig en het ergste wat er kan gebeuren is dat ze een dag wat dunner poept.
quote:
Denk wel dat die in deel 1 staat jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:29 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik had de ANWB nog niet gezien? (of in deel 1?)
[ afbeelding ]
quote:REDACTIE24 februari 2023, 03:00
Met gigantische zakken uitwasbare verf trokken de activisten van Led by Donkeys de straat voor de Russische ambassade in Londen op. Ze goten de gele en blauwe smurrie - de kleuren van de Oekraïense vlag - uit op straat en lieten het verkeer de rest doen. Daags voor de eerste verjaardag van de inval van Rusland in Oekraïne lag er zo een enorme Oekraïense vlag op straat in Londen - om de brutale invasie als het ware letterlijk in de verf te zetten. “Om Poetin eraan te herinneren”, schreef de actiegroep online in een begeleidende boodschap. Alsof hij daar nog nood aan heeft in een week waarin de Europese Unie overwoog meer sancties te nemen en de Amerikaanse president Joe Biden onverwacht naar Oekraïne trok. (PG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |