Vind je dat niet link ...quote:Op zondag 29 januari 2023 19:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks van mijn eigen foto's is in scène gezet. Da's allemaal zwerfvuil wat we onderweg tegenkomen.
Als ik Foxy alle gefundenes Fressen liet opeten, hoefde ze geen voer meer te krijgen.![]()
Ideaal is het niet, maar Foxy zit al 1,5 jaar in het asiel en mijn wandelingen met haar zijn het enige beetje vermaak wat ze heeft. Ik probeer zo veel mogelijk te voorkomen dat ze eten te pakken krijgt, maar als het haar tóch lukt dan zij het maar zo. Het van haar afpakken is vragen om het verlies van één of meerdere vingers.quote:
Wat lief van jou!quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ideaal is het niet, maar Foxy zit al 1,5 jaar in het asiel en mijn wandelingen met haar zijn het enige beetje vermaak wat ze heeft. Ik probeer zo veel mogelijk te voorkomen dat ze eten te pakken krijgt, maar als het haar tóch lukt dan zij het maar zo. Het van haar afpakken is vragen om het verlies van één of meerdere vingers.
In een milkshake of een bakje ijs leeglebberen zie ik niet zo veel kwaad. Ze heeft al zo weinig en het ergste wat er kan gebeuren is dat ze een dag wat dunner poept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |