Uh.. goeiequote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:
Enige wat Bergwijn raakt met zijn schoten zijn LHGBI'ers op de tribune in Qatar.
geniet er lekker van!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paprika van Lays. Extra volume zak, dat wel.
wie moet hem dan vervangenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt ook de laatste wedstrijd van Alfredje.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:
Enige wat Bergwijn raakt met zijn schoten zijn LHGBI'ers op de tribune in Qatar.
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...quote:
Maar hij heeft wel een diplomaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
Nu Taylor met een foutje
Dus Schreuder zal de komende weken weer zonder tactiek spelen maar nu met een andere speler ipv Taylor.
Schreuder coacht Ajax zoals ik op m'n 12de Football Manager speelde
@onlogisch kwam laatst ook met Heitinga, maar dat lijkt me nou echt helemaal niets.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Wat gaat er mis bij Ajax? “Alles!”
Ik vind ron jans de beste trainertquote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Alfred zal wel lichtpuntjes hebben gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Marcel Keizer… die zat ook nog tijdje bij Sporting toch? Welk bierelftal traint hij nu?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Schreuder de beste coach sinds Marcel Keizer voor Ajax.
Al-Jaziraquote:Op woensdag 9 november 2022 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marcel Keizer… die zat ook nog tijdje bij Sporting toch? Welk bierelftal traint hij nu?
Ik denk niet dat ze daar veel alcoholische versnaperingen nemen, want hij zit in de zandbak.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marcel Keizer… die zat ook nog tijdje bij Sporting toch? Welk bierelftal traint hij nu?
Mogen ze blij mee zijn. Ik denk 1-2 in de 60e minuut, in de 70e minuut aansluiten in de file buitenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Straks snelle goal na rust en dan weer 40-45 minuten billenknijpen.
Nee die komen uit een ander zandbaklandquote:Op woensdag 9 november 2022 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch die nieuwszender?
Nee, dat is CNN.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch die nieuwszender?
en bijtenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen kan ook niks anders dan in de spits ballen afwachten en zeiken op de scheids
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen kan ook niks anders dan in de spits ballen afwachten en zeiken op de scheids
Dat klopt. Klaassen is een iets betere versie van Til.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Feyenoord spelers dus. Heeft Klaassen ook het hoofd voor.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt. Klaassen is een iets betere versie van Til.
Ajax ontsnapt
kijk je toch wat andersquote:Op woensdag 9 november 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik schakel net in en hoor de megafoonmongool
Die heb ik gemist, ik stond toen te douchen (naakt)quote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu de goal van Vitesse
Wat doet Pasveer daar @:ggmm
jij kickt op vrouwen van 70+. Vies mannetje ben jequote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder heeft net de webcam uitgezet
Wist je dat Luca op de tweede verdieping woont?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Luca heeft een hoofd voor Monty Python.
omakutje.nl @Gehrmanquote:Op woensdag 9 november 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder heeft net de webcam uitgezet
Ieder zijn fetish tochquote:Op woensdag 9 november 2022 21:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij kickt op vrouwen van 70+. Vies mannetje ben je
volgens mijn moeder ben ik speciaalquote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
We hebben allemaal hele leuke en lieve moeders.
Okequote:
Eens. Je hebt een hele leuke moederquote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
We hebben allemaal hele leuke en lieve moeders.
Madonna, Yvonne?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij kickt op vrouwen van 70+. Vies mannetje ben je
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Je hebt een hele leuke moeder
hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Je hebt een hele leuke moeder
Luka*quote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat Luca op de tweede verdieping woont?
Voor meer leuke feitjes mogen jullie altijd @:mexicanobakker een dm sturen
Jammer dat hij niet gewoon spelers om zich heen heeft die wel kunnen voetballen.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Het moet weer eens allemaal van Berghuis komen bij Ajax.
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
En die mongool met zn microfoon gewoon doorzingenZiet de wedstrijd zeker niet.
Liverpool, Napoli, Vitesse.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:31 schreef Ramboetan het volgende:
Vitesse speelt ook wel een heel sterk seizoen dus zo gek is dit niet.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Zo'n bal mag je als Pasveer ook niet doorlaten gewoon.
Welkom Scrum!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook weer dus het is zo 2-1.
Ga je ook weer 20 minuten lang aftellen?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Heel voorzichtig haal ik de op naar het Ajaxtopic post vast te voorschijn
Wat deed Pasveer daar?????!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je ook weer 20 minuten lang aftellen?
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn anderen die dat veel beter kunnenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij deze post ging ik even zappen om te kijken of dat voorstukje kwam en heb ik de goal gemistquote:
Wel de nazi versie aubquote:Op woensdag 9 november 2022 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Heel voorzichtig haal ik de op naar het Ajaxtopic post vast te voorschijn
Ja kut keepenquote:
Excuus Bro.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dankzij deze post ging ik even zappen om te kijken of dat voorstukje kwam en heb ik de goal gemist
Je hebt Duitsland gewoon wederom laten verliezen. Je gaat echt all-in hé.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:35 schreef Buitendam het volgende:
Bergwijn eraf. Wat een koning, die Schreuder.
Dat is nu een principekwestie geworden.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt Duitsland gewoon wederom laten verliezen. Je gaat echt all-in hé.
Ik word hier aardig in m'n hemd gezetquote:Op woensdag 9 november 2022 21:35 schreef Sked het volgende:
Mijn avond kan nu niet meer stuk.
@:Fosive
Eensquote:Op woensdag 9 november 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Duivels dilemma wel dit
3-2 en Schreuder mag blijven
2-2 en Schreuder rot op
Ik denk oprecht dat ik voor de eerste optie kies, sorry boys.
3-2, Schreuder wordt alsnog ontslagen en Slot vertrekt naar Ajax.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Duivels dilemma wel dit
2-2 en Schreuder rot op
Nee joh.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3-2, Schreuder wordt alsnog ontslagen en Slot vertrekt naar Ajax.
Kijkend naar zo'n mongool met een megafoon in zijn klauwen.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Je zal als steward op zo'n wit kinderzitje moeten zitten voor 9 euro per uur
Sowieso 1 van de meest kutte baantjes die je kan hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Je zal als steward op zo'n wit kinderzitje moeten zitten voor 9 euro per uur
Mochten ze willen.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook bij wedstrijden van Ajaxquote:Op woensdag 9 november 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Duivels dilemma wel dit
2-2 en Schreuder rot op
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie heeft Ajax überhaupt klaar staan? Bogarde en Reiziger?
Zeg dit niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat je hem altijd helemaal koken of zet je hem voortijdig uit?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de waterkoker al aangezet
In dit gedeelte van het proces is het vooral wachten
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2022 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat je hem altijd helemaal koken of zet je hem voortijdig uit?
Het proces van hoe jij thee zet staat dus symbool voor het onvermijdelijke ontslag van Schreuder.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terechtquote:Op woensdag 9 november 2022 21:45 schreef RipCity het volgende:
Scheids langzamerhand ook beetje op hand van ajax he.
Oh niet zo'n instant direct kokend water ding.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zagen tegen PSV dat 7 niet genoeg was.quote:
Mimimimimiquote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Scrummie het volgende:
8 minuten
Bij 6 keer VAR en 10 keer stilleggen komt er niet eens 8 minuten bij. Dit kan niet.
Dat bepaalt de KNVB toch nietquote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Caland het volgende:
Nauwelijks overtredingen
Niemand met een brancard eraf
Geen rode kaarten
Geen blessures
Alleen de keeper die minimaal tijdrekt
KNVB: +8 minuten
Tenzij ze gelijkstaan tegen Ajaxquote:Op woensdag 9 november 2022 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gebeurt nooit bij RKC of Excelsior.
Jankenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Caland het volgende:
Nauwelijks overtredingen
Geen rode kaarten
Geen blessures
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Caland het volgende:
Nauwelijks overtredingen
Geen rode kaarten
Geen blessures
Forum admin @GGMM is te dom om te poepen.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man is in dienst van de KNVB!!!!!!
Tegen ajax toch wel als ze voorstaan?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gebeurt nooit bij RKC of Excelsior.
🤣quote:Op woensdag 9 november 2022 21:51 schreef Keyos het volgende:
Zal je zien dat die Lintworm er nog 2 minuten bijgooit na een paar uittrappen 😂.
Is speciaal-thee een ding?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef GGMM het volgende:
correctie, het is deze geworden:
[ afbeelding ]
Ondanks dat het woensdag is. Ik doe lekker gek!
Je leest aan al zijn posts dat hij eigenlijk kookt van de woede.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is te dom om te poepen.
Ik kijk niet maar hoor wel iedereen roepen dat het belachelijk veel isquote:Op woensdag 9 november 2022 21:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ga bijna hopen dat Ajax nog scoort vanwege die 8 minuten jankerds
Willen vooraan in de file staanquote:Op woensdag 9 november 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
Als je dan toch tot de 95e minuut in het stadion zit kunnen die drie er ook wel bij toch
Ik snap mensen niet
Nou dan ben je het verkeer voor!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
Als je dan toch tot de 95e minuut in het stadion zit kunnen die drie er ook wel bij toch
Ik snap mensen niet
Al besprokenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou dan ben je het verkeer voor!
Geniaal.
Treintje halen he.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
Ik snap mensen niet
ik denk 3.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:54 schreef GGMM het volgende:
Wissel
Dan komen er nog wat extra minuten bij
12.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus dan wordt het 8+3, dat is?
(niet voorzeggen mensen)
Vitesse mag in hun yatzen knijpen.quote:
Bekende tekstquote:
Zondag bovenaanquote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij deze stand heeft Feyenoord morgen aan een 7-0 genoeg om bovenaan te komen.
Dat wordt dus 0-0 @:fetx
Dat had natuurlijk nog mooier geweestquote:Op woensdag 9 november 2022 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had gewoon 2-3 moeten zijn in de laatste seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |