abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:06:27 #251
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Vrijwel niemand bij Ajax speelt op dit moment goed, dat komt door de dramatische trainer. Maar denk je dat Vincent Janssen het in dit Ajax beter had gedaan dan Brobbey?
Qua talent denk ik dat Brobbey beter is dan Janssen. Maar als je nadenkt over hoeveel goede wedstrijden die nu in zijn nog jonge carrière gespeeld heeft, dan zijn dat er eigenlijk niet zoveel.

Daar komt nog bij dat Janssen weliswaar geen wereldspits is, maar voor het systeem van Van Gaal wel heel nuttig kan zijn en zelfs vrij rendabel is. Sowieso heeft die in zijn interlands best goed gepresteerd.

Al zou ik Brobbey dan wel weer eerder meenemen dan Weghorst.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_206636152
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef Redefine het volgende:

[..]
Qua talent denk ik dat Brobbey beter is dan Janssen. Maar als je nadenkt over hoeveel goede wedstrijden die nu in zijn nog jonge carrière gespeeld heeft, dan zijn dat er eigenlijk niet zoveel.

Daar komt nog bij dat Janssen weliswaar geen wereldspits is, maar voor het systeem van Van Gaal wel heel nuttig kan zijn en zelfs vrij rendabel is. Sowieso heeft die in zijn interlands best goed gepresteerd.

Al zou ik Brobbey dan wel weer eerder meenemen dan Weghorst.
Weghorst kan helemaal niks behalve overal inkleunen. Hij is lang, maar kan niet koppen. Als supersub heb je genoeg aan De Jong.

Danjuma schijnt trouwens ook niet opgeroepen te zijn, dat is wel verrassend.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:23:20 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Weghorst kan helemaal niks behalve overal inkleunen. Hij is lang, maar kan niet koppen. Als supersub heb je genoeg aan De Jong.

Danjuma schijnt trouwens ook niet opgeroepen te zijn, dat is wel verrassend.
Daarom zou ik Weghorst inderdaad ook niet meenemen. Danjuma zou wel verrassend zijn ja. De laatste tijd toch wel in vorm. En heeft toch wel wat verrassends in zijn spel zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_206636376
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:23 schreef Redefine het volgende:

[..]
Daarom zou ik Weghorst inderdaad ook niet meenemen. Danjuma zou wel verrassend zijn ja. De laatste tijd toch wel in vorm. En heeft toch wel wat verrassends in zijn spel zitten.
Selectie is bekend. Geen Danjuma, wel Noa Lang. En Weghorst.

Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Remko Pasveer (Ajax), Andries Noppert (sc Heerenveen)

Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Virgil van Dijk (Liverpool), Matthijs de Ligt (Bayern München), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Manchester United), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen)

Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax).

Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Memphis Depay (FC Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Antwerp), Luuk de Jong (PSV), Wout Weghorst (Besiktas), Noa Lang (Club Brugge)
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:26:20 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636414
De selectie is nu officieel bekend. Flekkem zit er nu opeens niet meer bij. Is die geblesseerd? Anders is het wel heel erg raar van Van Gaal. Constant hem juist ophemelen. Verder ook goed in vorm dit seizoen. Maar dan nu Noppert zonder enige ervaring verkiezen boven hem. Al heeft die Noppert misschien gekozen voor de penalty's.

Gezien de huidige vorm lijkt mij dan Bijlow de eerste keeper. Die de vorige keer bij Van Gaal dan juist weer vierde keus was :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:27:31 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636442
Weghorst i.p.v. Danjuma is lachwekkend. Je hebt voor Weghorst al Luukinho en Janssen die het beter doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_206636448
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
De selectie is nu officieel bekend. Flekkem zit er nu opeens niet meer bij. Is die geblesseerd? Anders is het wel heel erg raar van Van Gaal. Constant hem juist ophemelen. Verder ook goed in vorm dit seizoen. Maar dan nu Noppert zonder enige ervaring verkiezen boven hem. Al heeft die Noppert misschien gekozen voor de penalty's.

Gezien de huidige vorm lijkt mij dan Bijlow de eerste keeper. Die de vorige keer bij Van Gaal dan juist weer vierde keus was :')
Noppert is de penaltykiller, dat lijkt me duidelijk. Bijlow heeft hij waarschijnlijk willen prikkelen. Hij heeft Noppert natuurlijk nooit beter gevonden dan Bijlow.
pi_206636470
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:
Weghorst i.p.v. Danjuma is lachwekkend. Je hebt voor Weghorst al Luukinho en Janssen die het beter doen.
Zo denkt Van Gaal niet. Het was Noa Lang of Danjuma. Niet Weghorst of Danjuma.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:31:04 #259
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206636502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zo denkt Van Gaal niet. Het was Noa Lang of Danjuma. Niet Weghorst of Danjuma.
Ook dan moet je natuurlijk voor Danjuma kiezen :s)
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:31:27 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206636506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Selectie is bekend. Geen Danjuma, wel Noa Lang. En Weghorst.

Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Remko Pasveer (Ajax), Andries Noppert (sc Heerenveen)

Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Virgil van Dijk (Liverpool), Matthijs de Ligt (Bayern München), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Manchester United), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen)

Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax).

Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Memphis Depay (FC Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Antwerp), Luuk de Jong (PSV), Wout Weghorst (Besiktas), Noa Lang (Club Brugge)
Van dat middenveld word ik nog niet echt warm. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:36:54 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zo denkt Van Gaal niet. Het was Noa Lang of Danjuma. Niet Weghorst of Danjuma.
Ah ja dat is waar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_206636648
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
De selectie is nu officieel bekend. Flekkem zit er nu opeens niet meer bij. Is die geblesseerd? Anders is het wel heel erg raar van Van Gaal. Constant hem juist ophemelen. Verder ook goed in vorm dit seizoen. Maar dan nu Noppert zonder enige ervaring verkiezen boven hem. Al heeft die Noppert misschien gekozen voor de penalty's.

Gezien de huidige vorm lijkt mij dan Bijlow de eerste keeper. Die de vorige keer bij Van Gaal dan juist weer vierde keus was :')
NoppertGod _O_ (ik gok dat penalty verhaal ja :P)
pi_206636653
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:
Weghorst i.p.v. Danjuma is lachwekkend. Je hebt voor Weghorst al Luukinho en Janssen die het beter doen.
Die alle drie is wel wat veel ja
pi_206636690
Weghorst is de enige waar ik echt niet van begrijp wat hij in de selectie doet. Volgens mij gaat hij geen minuut spelen. Persoonlijk vind ik Noa Lang wel een mooi spelertje, die kan nog wel eens uit z'n slof schieten als zo'n wedstrijd op slot zit.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:43:22 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636711
Aan het filmpje te zien waar Van Gaal de selectie bekend maakt. Wordt dit de opstelling:

Bijlow
Dumfries - Timber - Van Dijk - Aké - Blind
De Jong - Berghuis - Klaassen
Memphis - Bergwijn

Dat zijn namelijk steeds de eerste spelers die hij per linie noemt.

Al denk ik dat Koopmeiners i.p.v. Klaassen speelt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_206636723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:43 schreef Redefine het volgende:
Aan het filmpje te zien waar Van Gaal de selectie bekend maakt. Wordt dit de opstelling:

Bijlow
Dumfries - Timber - Van Dijk - Aké - Blind
De Jong - Berghuis - Klaassen
Memphis - Bergwijn

Dat zijn namelijk steeds de eerste spelers die hij per linie noemt.

Al denk ik dat Koopmeiners i.p.v. Klaassen speelt.
Gakpo ipv Klaassen. Gakpo zet hij steeds op 10.

Klaassen ziet hij meer voor tegen sterkere tegenstanders, voor de 'balans'.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:45:33 #267
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206636751
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:43 schreef Redefine het volgende:
Aan het filmpje te zien waar Van Gaal de selectie bekend maakt. Wordt dit de opstelling:

Bijlow
Dumfries - Timber - Van Dijk - Aké - Blind
De Jong - Berghuis - Klaassen
Memphis - Bergwijn

Dat zijn namelijk steeds de eerste spelers die hij per linie noemt.

Al denk ik dat Koopmeiners i.p.v. Klaassen speelt.
Timber die het helemaal kwijt is bij Ajax, Blind die echt niet meer kan, Klaassen, ja, daar begin ik niet eens over. Wat een bak ellende :')
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:45:43 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Gakpo ipv Klaassen. Gakpo zet hij steeds op 10.
Kan. Maar Berguis en Gakpo op het middenveld is een beetje teveel van het goede.

Waarbij Koopmeiners dit jaar ook nog eens erg goed speelt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:46:09 #269
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206636764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 08:13 schreef Yesse het volgende:
* Yesse meldt zich als mama :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte gefeliciteerd! *G* *O* *G*
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:46:38 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206636772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:45 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Timber die het helemaal kwijt is bij Ajax, Blind die echt niet meer kan, Klaassen, ja, daar begin ik niet eens over. Wat een bak ellende :')
Timber zie ik nog wel een niveau halen. Die zal een beetje meegetrokken worden in de ellende.

Blind en Klaassen zou ik niet opstellen nee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:47:53 #271
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206636796
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:43 schreef Redefine het volgende:
Aan het filmpje te zien waar Van Gaal de selectie bekend maakt. Wordt dit de opstelling:

Bijlow
Dumfries - Timber - Van Dijk - Aké - Blind
De Jong - Berghuis - Klaassen
Memphis - Bergwijn

Dat zijn namelijk steeds de eerste spelers die hij per linie noemt.

Al denk ik dat Koopmeiners i.p.v. Klaassen speelt.
Goed filmpje is dat trouwens, het grote boek van Van Gaal :D
twitter
pi_206636798
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:45 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Timber die het helemaal kwijt is bij Ajax, Blind die echt niet meer kan, Klaassen, ja, daar begin ik niet eens over. Wat een bak ellende :')
Met een nóg zwakkere ploeg (Janssen ipv Memphis, De Roon ipv De Jong) wonnen we van België :)
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:49:05 #273
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206636812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Met een nóg zwakkere ploeg (Janssen ipv Memphis, De Roon ipv De Jong) wonnen we van België :)
Dat zegt vooral wat over die bejaarde Belgen :P
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:58:10 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206636948
Ik start de docu Louis
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Sport vrijdag 11 november 2022 @ 13:00:31 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206636982
Nederland wordt geen wereldkampioen.

U las het hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')