quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hallo Skedquote:
Zeker. Zo vlak voor je pensioen verdien je aardige mensen om je heenquote:
GRUNquote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef DKUp het volgende:
Lekker een beetje overal zingen, wat ontzettend leuk Coronel.
Groningen
Het hoge Noorden
Heel saai buiten de stad
Kamming auwt
Samen doen
Positief?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ingevallen gezicht
Potentiële verhalen voor piano
JAAAAA
Nou nou nouquote:
Wel heroïne geen heroïne lijkt mij meer accuraatquote:Op woensdag 9 november 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik alcohol doen zal ik niet alcohol doen
Wel of niet een condoom
Zoveel keuzes
Geen ziel niks leuks aanquote:Op woensdag 9 november 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Klaar voor Koningsdag
Altijd mooi rood aldus de mannen op Fok!
Kuch
Maar dat is wel lekker manquote:
Dan doe je het ook wel expres hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Haarlem
Maar studeert in Tilburg, wat vreselijk
Wat moet je dan van je studie houden om dit te doenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Haarlem
@Lenny_Leonard vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Haarlem
Ik heb het geprobeerd maar ga toch voor echte melk. Komt ook omdat ik geen melk in de koffie drink en een vol glas havermelk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |