Toen ik NF aanslingerde kwam gelijk de trailer hiervan opquote:Op maandag 5 december 2022 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit weekend bijna in 1 stuk gekeken naar Crime Scene: The Texas Killing Fields
Wat een bizarre gebeurtenissen in dat gebied en periode.
Even trailer gezochtquote:Op maandag 5 december 2022 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Crime Scene: The Texas Killing Fields
Eens, beetje van alles wat, actie, humor, mysterie en met een lekker vlot tempo erin.quote:Op zondag 4 december 2022 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wednesday kijkt lekker weg. Zeker leuke serie.
Daarom heb ik er ook een hard hoofd in helemaal nu Netflix het maakt.quote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
De overige cast, uitgezonderd papa en mama, doen maar 1 aflevering mee. Zal dus een korte cameo zijn vermoed ik. Voor de rest is het een vriendengroepje. Wat er imo niet meer in zal zitten:
- grappen over immigranten
- een immigrant met een lollig accentje
- elkaar 'gay' noemen
- proberen elkaar naakt te zien
- elkaar van een watertoren flikkeren
- ... nou ja, eigenlijk alles wat grappig is zal er niet meer in zitten denk ik.
Vergeet niet dat het straks 2023 is. Humor is zoooo 1800-2010
Die mensen maakten zelf die grappen. Er zijn geen grappen die niet ten koste gaan van iemand. Ik kan overigens prima lachen om grappen over blanken, om maar iets te noemen. Of mensen die dik zijn, of kaal, of brildragend. Allemaal minderheden en ik val in al die categorieën.quote:Op maandag 5 december 2022 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Boehoe![]()
Geen grappen meer over buitenlanders, homo's en andere minderheden. Nu wordt het vast niet leuk
Dat was het voor de desbetreffende mensen waar de grappen eerder over gingen ook niet. Goed dat er op dat gebied vooruitgang wordt geboekt.
Ik zie niet in waarom 'grappen' per se kwetsend moeten zijn inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Die mensen maakten zelf die grappen. Er zijn geen grappen die niet ten koste gaan van iemand. Ik kan overigens prima lachen om grappen over blanken, om maar iets te noemen. Of mensen die dik zijn, of kaal, of brildragend. Allemaal minderheden en ik val in al die categorieën.
Zijn allemaal grappen die van jou eigenlijk ook niet meer mogen onder de noemer 'vooruitgang'?
Nouja, The Ranch was toch allesbehalve woke oid te noemen.quote:Op maandag 5 december 2022 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook een hard hoofd in helemaal nu Netflix het maakt.
Thnxquote:
Staat er eindelijk op?quote:Op maandag 5 december 2022 22:04 schreef TLC het volgende:
Ik moet zeggen dat seizoen 13 van Archer qua beeld wel erg mooi gedaan is![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dreamworks Boss Baby Kerstbonus - VS 2022 6 0:46 uur - Netflix Original | Kinderserie
Kerstavond neemt een vreemde wending wanneer de Boss Baby per ongeluk van plaats verwisselt met een van de elfen van de Kerstman en strandt op de Noordpool.
Jeszcze przed Świętami | Delivery by Christmas - Polen 2022 12 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Als een rancuneuze collega haar leveringen saboteert, moeten een koerier en een behulpzame klant racen om alle kerstcadeautjes op tijd bij de juiste ontvangers te krijgen.
Non è vero ma ci credo | Happy Go Lucky - Italië 2018 12 1:28 uur | Comedy
Na een reeks zakelijke mislukkingen openen twee vrienden samen een vegetarisch restaurant, maar door omstandigheden moeten ze er een steakhouse van maken.
Sebastian Maniscalco: Is It Me? - VS 2022 AL 1:07 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In een levendige stand-upshow toont Sebastian de kleine kwellingen in het leven, van kinderen naar school brengen tot onaangelijnde honden en date-avonden met zijn vrouw.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Intrestingquote:Op maandag 5 december 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
Wat netfilx betreft heeft deze indruk gemaakt.
American Murder: The Family Next Door(2020)7.2documentary, crime83TV-MA12Jenny PopplewellNickole Atkinson, Jim Benemann, Luke EppleIn 2018, 34-year-old Shanann Watts and her two young daughters disappear in Colorado. With the heartbreaking details emerging, the family's story made headlines around the world
Moet zeggen dat ik het een verrassend goede serie vind, hopelijk komt er nog een seizoen, maar verpesten ze het niet door er nog 10 te maken. De scripts zijn geweldig, heerlijke humor, goede acteurs, zelfs in kleine bijrollen.quote:
Bij iedere grap is er wel iemand beledigd, begrijp ook niet waarom vooral mensen onder de, pak hem beet, 35-40 over alles en nog wat zo gevoelig zijn, mensen die zijn opgegroeid met the Simpsons, South Park, Rick & Morty, etc etc.quote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom 'grappen' per se kwetsend moeten zijn inderdaad.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ardiente paciencia | Burning Patience - Chili 2022 AL 1:36 uur - Netflix Original | Boek, Romantisch
Een jongeman werkt als de postbode van Pablo Neruda en wordt in een wereld van woorden steeds meer gestimuleerd om dichter te worden en de vrouw van zijn dromen het hof te maken.
Falchi - Italië 2017 16 1:34 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Twee speciale agenten zijn aangesteld om de georganiseerde misdaad in Napels te bestrijden. Tijdens hun onderzoek worstelen ze met een complex privéleven en geheimen.
De Familie Claus 3 - België 2022 9 1:13 uur - Netflix Original | Familiefilm
Als de bezorging van de pakjes misgaat en opa Noël in de problemen komt, moeten broer en zus Jules en Noor samen Kerstmis zien te redden. Zal het ze lukken?
La flor más bella | The Most Beautiful Flower - Mexico S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
De mollige, zelfverzekerde Mich weet dat ze geweldig is. Nu moet ze alleen nog iedereen op haar middelbare school in Xochimilco ervan zien te overtuigen dat ze dat ook is.
Matrimillas | The Marriage App - Argentinië 2022 16 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een gefrustreerd koppel zit vast in een slecht huwelijk, maar vindt hoop in een leuke app die goede daden beloont. Maar dan neemt de obsessie om punten te winnen het over.
Odio il Natale | I Hate Christmas - Italië S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een alleenstaande verpleegkundige liegt tegen haar familie door te zeggen dat ze een vriendje heeft. Ze heeft 24 dagen tot Kerstmis om er echt eentje te vinden.
Smiley - Spanje S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Twee mannen en hun vrienden in Barcelona worstelen met twijfels, obstakels en gemiste kansen in hun zoektocht naar de ware liefde in hun leven.
Too Hot to Handle - VS S04 2022 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de verleidelijke hoofdprijs te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 07-12-2022 08:40:47 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |