Ze praten wel, maar ze verstaan elkaar niet. Dat is toch wel duidelijk? En hier en daar is dan iemand die een andere taal wel een beetje spreekt en kan dan iets min of meer vertalen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
[..]
Het is iig niet consequent doorgevoerd, de Chinese tov de Fransman, de Spaanse homo met de Deen/Noorse man etc.
Of de Chinese die haar hele hebben en houwen uitstort tov de Pool.
Ik dacht dat ze juist wel Chinees was, ze spreekt Kantonees. Ze heeft de identiteit van een Japanse geisha overgenomen en daarom moet ze ook haar Japans oefenen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze praten wel, maar ze verstaan elkaar niet. Dat is toch wel duidelijk? En hier en daar is dan iemand die een andere taal wel een beetje spreekt en kan dan iets min of meer vertalen.
Ze is trouwens niet Chinees, maar Japans volgens mij.
O ja, dat is waar! Ze moest Japans oefenen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist wel Chinees was, ze spreekt Kantonees. Ze heeft de identiteit van een Japanse geisha overgenomen en daarom moet ze ook haar Japans oefenen.
En in de docu leggen ze uit dat ze niet continu zinnetjes als 'ik versta je niet' etc wilden hebben in de serie, dat zou al snel vervelen. Maar idd, mensen verstaan elkaar amper of niet.
Jaquote:Op maandag 28 november 2022 17:30 schreef miss_sly het volgende:
O ja, dat is waar! Ze moest Japans oefenen.
Is er een docu? Die heb ik nog gemist. Staat die ook op Netflix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 28 november 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDie kwam er voor mij direct achteraan, hoefde ik niets voor te doen
Ik lag in bed en was te lui om er iets aan te doen
![]()
Enorme spoiler. Gewoon niet op klikken als je geen spoiler wilt lezen.Ik ben heel nieuwsgierig van aard: kan ik de spoiler wel lezen als ik de hele serie al gezien heb? Of wordt er iets nog groters gespoilerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Als je de hele serie gezien hebt kan je er rustig op klikken.quote:Op maandag 28 november 2022 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig van aard: kan ik de spoiler wel lezen als ik de hele serie al gezien heb? Of wordt er iets nog groters gespoilerd?
quote:Op maandag 28 november 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDie kwam er voor mij direct achteraan, hoefde ik niets voor te doen
Ik lag in bed en was te lui om er iets aan te doen
![]()
Enorme spoiler. Gewoon niet op klikken als je geen spoiler wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Julestorm staat op mijn lijstquote:Op dinsdag 29 november 2022 07:55 schreef ZarB het volgende:
Julestorm, van de makers van Home for christmas (Hjem til jul)was een erg leuke serie dus ik kijk erg uit naar de nieuwe.
Gister The swimmers gekeken. Een film (relatief lang, 2:15) over 2 Syrische zusjes die vluchten naar Duitsland. Ik heb normaal niet zoveel met dit soort thema's maar ik vond het echt een aangrijpende film. Aanradertje.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The 6th Day - VS 2000 12 2:03 uur | Actie, Sci-Fi
Een helikopterpiloot op de dodenlijst van een moorddadige magnaat weet levend te ontsnappen. Nadat de magnaat hem heeft gekloond, begint de strijd om zijn identiteit.
Crime Scene: The Texas Killing Fields - VS Miniserie 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Een overwoekerd veld en een stuk snelweg verbinden een serie gruwelijke moorden gepleegd over decennia. De rouwende families gaan op zoek naar antwoorden.
Knives Out - VS 2019 12 2:10 uur | Comedy, Drama, Misdaad, Mystery
Een detective ontrafelt het kluwen van geheimen en leugens rond de dood van een succesvolle misdaadromanschrijver en zijn onrustbarende, excentrieke familie.
Romesh Ranganathan: The Cynic - VK Miniserie 2022 AL - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn geboortestad Crawley in Engeland vertelt Romesh Ranganathan over veganisme en zijn kinderen. Ook licht hij alvast een tipje van de sluier van zijn comedyspecial op.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Oehquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:12 schreef Aether het volgende:
Crime Scene: The Texas Killing Fields - VS Miniserie 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Een overwoekerd veld en een stuk snelweg verbinden een serie gruwelijke moorden gepleegd over decennia. De rouwende families gaan op zoek naar antwoorden.
Niet gezien gelukkig.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ook een film van, maar die viel nogal tegen.
Melding aan gezet, benieuwd of het net zo leuk is als de That's '70s Show..quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:20 schreef Aether het volgende:
Hello, Wisconsin! It’s 1995 and Leia Forman, daughter of Eric and Donna, is visiting her grandparents for the summer, where she bonds with a new generation of Point Place kids under the watchful eye of Kitty and the stern glare of Red. Sex, drugs and rock ’n roll never dies, it just changes clothes.
https://www.netflix.com/title/81288370
Ha dank! Ik zat me net af te vragen of er een nieuw seizoen van Hjem til jul zou komen, want zo'n fijne vibe die serie. Ga gelijk Julestorm op mijn lijstje zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:55 schreef ZarB het volgende:
Julestorm, van de makers van Home for christmas (Hjem til jul)was een erg leuke serie dus ik kijk erg uit naar de nieuwe.
Gister The swimmers gekeken. Een film (relatief lang, 2:15) over 2 Syrische zusjes die vluchten naar Duitsland. Ik heb normaal niet zoveel met dit soort thema's maar ik vond het echt een aangrijpende film. Aanradertje.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un hombre de acción | A Man of Action - Spanje 2022 12 1:51 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
In dit drama, geïnspireerd op het leven van Lucio Urtubia, richt een anarchist zich met een ingenieuze vervalsingsoperatie op een van 's werelds grootste banken.
Il mio nome è Vendetta | My Name is Vendetta - Italië 2022 16 1:31 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een voormalige huurmoordenaar voor de maffia vlucht met zijn dochter naar Milaan nadat oude vijanden zijn vrouw en zwager hebben gedood. Daar plannen ze hun wraak.
Um Natal Cheio de Graça | Christmas Full of Grace - Brazilië 2022 9 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Carlinhos betrapt zijn partner op vreemdgaan en ontmoet dan de levendige Graça, die zich voordoet als zijn nieuwe vlam om zijn traditionele familie niet te beschamen met kerst.
Snack VS. Chef - VS S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
Twaalf chefs strijden om een prijs van 50.000 dollar door hun kennis van voeding aan te boren om klassieke snacks na te maken en vervolgens een nieuwe snack te bedenken.
Take Your Pills: Xanax - VS 2022 AL 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
Wat een geneesmiddel is voor sommigen, is een vloek voor anderen. In deze onthullende documentaire worden vaak voorgeschreven angstremmers onderzocht door patiënten en experts.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Age of Adaline - VS 2015 9 1:48 uur | Drama, Romantisch
Een mooie 29-jarige vrouw leeft al meer dan een eeuw, maar wordt niet ouder. Als ze verliefd wordt, komen de geheimen van haar verleden langzaam uit.
The American - VS 2010 12 1:40 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Nadat hij naar Italië is gestuurd, wacht moordenaar Jack op een nieuwe klus. Hij leidt er een dubbelleven dat zijn veiligheid weleens in gevaar zou kunnen brengen.
Angel Falls Christmas - VS 2021 6 1:25 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Een door werk geobsedeerde arts wil aan haar ex bewijzen dat ze wel van kerst houdt. Een engelachtige barista helpt haar een checklist voor de feestdagen te maken.
Angel Has Fallen - VS 2019 16 2:00 uur | Actie
Geheim agent Mike Banning komt onder vuur te liggen als hij de schuld krijgt van een dodelijke aanval op de president en gedwongen wordt te rennen voor zijn leven.
Arbitrage - VS 2012 12 1:42 uur | Drama
Als miljardair Robert zijn vermogen tracht te redden voordat fraude aan het licht komt, neemt het lot een wending en komt er hulp uit een onwaarschijnlijke hoek.
Archer - VS S13 2021 12 | Actie, Comedy
De zachte, stijlvolle spion Archer mag dan wel de vette gadgets hebben, maar hij heeft nog steeds problemen tijdens het contact met zijn baas, die ook zijn moeder is.
The BFG - VS 2016 6 1:57 uur | Boek, Familiefilm
Een weesmeisje ontmoet een aardige reus die haar hoort op te eten, maar haar in plaats daarvan beschermt tegen verschrikkelijke reuzen die hen allebei terroriseren.
A Christmas Miracle for Daisy - VS 2021 AL 1:24 uur | Familiefilm, Feelgood, Romantisch
Interieurdesigner Whitney krijgt een verrassing voor de kerstdagen: haar nieuwe klant blijkt haar ex te zijn. Zijn dochter heeft een moeder op haar verlanglijstje staan.
Christmas Time Is Here - VS 2021 AL 1:26 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Romantiek, onroerend goed en familiebanden botsen als een makelaarster verliefd wordt op een belangrijke klant die de gezellige herberg van haar vader wil overnemen.
Colette - VS 2018 12 1:51 uur | Drama
Een man verhuist zijn vrouw naar magisch Parijs, waar ze zijn broodschrijver wordt. Ze vecht er, gesterkt door succes, voor haar identiteit als schrijver en vrijdenker.
Coming to America - VS 1988 6 1:57 uur | Comedy, Romantisch
Een verwende Afrikaanse prins reist naar Queens, New York in de hoop ware liefde te vinden. Daar valt hij voor de dochter van de baas van een lokaal fastfoodrestaurant.
Concussion - VS 2015 12 2:03 uur | Drama, Intellectueel
Dit drama is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een forensisch arts die bij NFL-spelers een controversieel verband legde tussen hersenschuddingen en hersenletsel.
Familieweekend - Nederland 2016 12 1:23 uur | Comedy
Als een rijke vader zich verlooft met een jongere vrouw, zien zijn drie kinderen hun erfenis uit hun handen glippen. Ze ondernemen hilarische stappen om een huwelijk te voorkomen.
Gimme Shelter - VS 2013 12 1:41 uur | Drama
Een gewiekste tiener ontvlucht haar gewelddadige moeder en zoekt haar toevlucht bij haar vader, maar deze stuurt haar weg als hij ontdekt dat ze zwanger is.
The Godfather - VS 1972 16 2:57 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Oorlogsheld Michael Corleone, de jongste zoon van een machtige New Yorkse misdaadbaas, mengt zich in de familiezaken als zijn vader het doelwit is van een moordaanslag.
The Godfather Part II - VS 1974 12 3:22 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Michael Corleone breidt het misdaadimperium van zijn familie op meedogenloze wijze uit. In flashbacks groeit zijn vader Vito van Siciliaanse wees uit tot New Yorkse peetvader.
Gone Baby Gone - VS 2007 16 1:54 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Wanneer een vierjarig meisje verdwijnt uit een ruige buurt in Boston en de politie weinig hulp biedt, huurt haar familie twee privédetectives in om antwoorden te vinden.
Honest Thief - VS 2020 12 1:38 uur | Actie, Misdaad
De succesvolle bankrover Tom Carter gaat nauwgezet te werk en heeft zijn eigen normen én miljoenen aan contanten. Dan maakt hij de fout om zichzelf aan te geven.
Kidnap - VS 2017 12 1:35 uur | Misdaad, Thriller
Nadat haar zoontje is ontvoerd, vangt z'n moeder een glimp op van de auto van de ontvoerder. Ze begint zonder nadenken aan een gevaarlijke en niet aflatende achtervolging.
Killing Them Softly - VS 2012 16 1:37 uur | Boek, Drama, Misdaad
Als een stelletje boeven het pokerspel van de maffia dwarsboomt, maakt de maffia daar korte metten mee.
A Kindhearted Christmas - VS 2021 AL 1:25 uur | Feelgood, Romantisch
Jamie overwint haar kerstblues door geheime Kerstman te spelen in haar stadje, maar een onstuimige verslaggever is vastbesloten de anonieme weldoener te ontmaskeren.
Kingsglaive: Final Fantasy XV - Japan 2016 12 1:55 uur | Actie, Sci-Fi
Koning Regis van Lucis beveelt zijn Kingsglaive-krijgers het Niflheim-leger te stoppen voordat dit Lucis binnenvalt en het kristal steelt dat het land haar kracht geeft.
LEGO Friends: Kerstspecial - VS 2021 AL 0:22 uur | Kinderfilm
Een dag vol sneeuw in Heartlake City leidt tot onverwachte pech voor vijf beste vriendinnen, maar vakantievreugde is nooit ver weg zolang ze maar bij elkaar zijn.
Letters to Juliet - VS 2010 AL 1:45 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Door een brief te beantwoorden die geadresseerd was aan Juliet Capulet van Shakespeare gaat een Amerikaanse vrouw in Verona, Italië, op zoek naar de liefde.
The Longshots - VS 2008 AL 1:34 uur | Comedy, Drama
Als een meisje van 11 de eerste vrouwelijke quarterback in het Pop Warner-toernooi wordt, vragen mensen zich af wat dit moet worden. Totdat de overwinning nabij is.
Love Destiny The Movie - Thailand 2022 12 2:45 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Bhop droomt van een vrouw die hij in een ander leven liefhad en gelooft dat het zijn lot is om haar opnieuw te vinden. Een mysterieuze tijdreiziger dwarsboomt echter zijn plan.
Le Masque | The Masked Scammer - VK 2022 12 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van interviews met zijn handlangers en slachtoffers wordt onderzocht hoe een meesteroplichter de Franse elite miljoenen euro's afhandig maakte.
Midway - VS 2019 12 2:17 uur | Actie, Drama
De Amerikaanse marine neemt het tijdens WO II op tegen de indrukwekkende keizerlijke Japanse marine in een beslissende slag om de Stille Oceaan in handen te krijgen.
La môme - Frankrijk 2007 12 2:20 uur | Muziek
Aangrijpend drama over de legendarische Parijse zangeres Édith Piaf. Haar passie voor muziek hield haar op de been in haar tragische leven.
The November Man - VS 2014 16 1:43 uur | Actie, Misdaad, Spionage
Een ex-CIA-agent wordt gevraagd om een belangrijke getuige te beschermen, maar hij ontdekt al snel dat oude vrienden de gevaarlijkste vijanden kunnen zijn.
The Outpost - VS 2020 16 2:03 uur | Actie, Boek, Drama
Op een afgelegen Afghaanse basis moet een groepje Amerikaanse soldaten een overweldigend offensief van talibanstrijders zien af te slaan in de Slag bij Kamdesh.
Pewnego razu na krajowej jedynce | Dead End - Polen S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat, Thriller
Een groep carpoolers wisselt per ongeluk van auto met een bankrover, die hen daarop achtervolgt om het gestolen geld terug te krijgen dat hij in de kofferbak heeft achtergelaten.
A Princess for Christmas - VS 2011 6 1:30 uur | Familiefilm
Op uitnodiging van een van haar vervreemd familielid reist de jonge Jules Daly met kerst naar een kasteel in Europa, waar de vonken overvliegen tussen haar en een knappe prins.
Pulp Fiction - VS 1994 16 2:34 uur | Drama, Misdaad
Deze gestileerde misdaadfilm knoopt de verhalen samen van een huurmoordenaar, zijn filosofische partner en een afgetakelde bokser.
Qala - India 2022 12 1:59 uur - Netflix Original | Muziek
Een getalenteerde, succesvolle zangeres wordt achtervolgd door haar verleden en gaat om met de druk van succes, de minachting van haar moeder, en haar eigen twijfels.
Rambo - VS 2008 16 1:39 uur | Actie
Wanneer de regering niet opkomt voor gevangengenomen missionarissen, zet voormalige groene baret John Rambo zijn rustige leventje opzij om actie te ondernemen.
Rambo: Last Blood - VS 2019 16 1:40 uur | Actie
Veteraan John Rambo keert nog één keer terug voor een laatste gevecht om meedogenloos wraak te nemen op een drugskartel dat het op zijn familie heeft gemunt.
The Reader - VS 2008 12 2:03 uur | Boek, Drama, Rechtbank, Romantisch
Een advocaat denkt terug aan de korte verhouding die hij had (als tiener) met een oudere vrouw. Acht jaar later staat zij terecht als nazi.
Righteous Kill - VS 2008 12 1:40 uur | Drama, Misdaad, Mystery
Twee detectives onderzoeken een reeks moorden die gelinkt zijn aan een oude zaak, wat doet vermoeden dat ze mogelijk een onschuldige man achter de tralies hebben gezet.
Serendipity - VS 2001 AL 1:30 uur | Comedy, Romantisch
Na een toevallige ontmoeting, realiseren twee vreemdelingen die al een relatie hebben dat er een chemie is tussen hen. Jaren later, worden ze weer herenigd.
Shaun het schaap: Kerstavonturen - VK 2021 AL 0:30 uur | Familiefilm
Shaun gaat op zoek naar een grotere kerstkous en laat een steekje vallen. De hele boerderijbende trekt erop uit en beleeft een wild kerstavontuur, compleet met slee!
Silverstar - Nederland 2021 6 1:25 uur - Netflix Original | Familiefilm
Het vurige jonge paard Silverstar, zoon van Whitestar, ontmoet zijn gelijke in Esmee, een dappere puber die los wil breken om haar eigen pad te volgen.
Soul Men - VS 2008 12 1:39 uur | Comedy, Feelgood, Musical
Twee rivaliserende zangers herenigen zich voor een concert ter ere van de overleden frontman van hun voormalige R&B band. Maar zullen ze hun verschillen terzijde kunnen schuiven?
Taxi - Frankrijk 1998 12 1:26 uur | Actie, Comedy
Een taxibestuurder wordt de vaste chauffeur van een rechercheur na een enorme snelheidsboete. Door misdaad en snelle achtervolgingen krijgen ze al snel een band.
Troll - Noorwegen 2022 12 1:43 uur - Netflix Original | Actie
Als een ontploffing in de Noorse bergen een oude trol wekt, wordt er een dappere paleontoloog aangesteld om te voorkomen dat de trol een dodelijke ravage aanricht.
What to Expect When You're Expecting - VS 2012 AL 1:49 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Jules' leven staat op z'n kop als ze zwanger raakt. Verwachtingen worden verbrijzeld, relaties worden getest en liefde wordt gevonden in deze komedie over 'ouder' worden.
Wind River - VS 2017 16 1:46 uur | Drama, Misdaad, Mystery
Een wildjager van Natuurbeheer helpt een beginnende FBI-agente bij het onderzoek naar de moord op een tienermeisje in een afgelegen reservaat in Wyoming.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbie: It Takes Two - VS S02 2022 AL | Kinderserie
Volg hartsvriendinnen Malibu en Brooklyn van het strand tot de stad, terwijl ze plezier maken, in de schijnwerpers leven en hun muzikale dromen najagen in NY!
Firefly Lane - VS S02/A 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
De veertigers Tully en Kate zijn hartsvriendinnen die elkaar al sinds hun tienerjaren door dik en dun steunen. Ze laten niets en niemand tussen hen komen.
Los Intocables contra Al Catone - Spanje 1998 6 1:18 uur | Kinderserie
Als gangster Al Catone de kaasprijzen de hoogte injaagt, schieten topagenten van de Federale Muizendienst de hongerige inwoners van Cheesecago te hulp.
Lady Chatterley's Lover - VK/VS 2022 16 2:07 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Lady Chatterley is niet meer verliefd op haar man en gaat een verhouding aan met de jachtopziener op hun landgoed. Gebaseerd op de roman van D.H. Lawrence.
My Unorthodox Life - VS S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie volg je Julia Haart, CEO van Elite World Group en voormalig lid van een ultraorthodoxe joodse gemeenschap, en haar volwassen kinderen.
Scrooge: A Christmas Carol - VK/VS 2022 1:41 uur - Netflix Original | Boek, Feelgood, Musical
Op een koude kerstavond wordt de grote vrek Ebenezer Scrooge geconfronteerd met zijn verleden. Hij heeft één nacht om zijn toekomst te veranderen, voordat het te laat is.
"Sr." - VS 2022 14 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
Robert Downey Jr. brengt hulde aan zijn overleden vader in deze documentaire over het leven en de veelzijdige carrière van baanbrekend filmmaker Robert Downey Sr.
Sıcak Kafa | Hot Skull - Turkije S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek, Sci-Fi
In een dystopische wereld woedt een epidemie die zich verspreidt via communicatie. Een tirannieke organisatie heeft het voorzien op een taalkundige die immuun is voor de ziekte.
Spontaneous - VS 2020 16 1:42 uur | Boek, Comedy, Offbeat, Romantisch
Twee tieners besluiten volop van het leven en hun ontluikende liefde te genieten. Maar dan beginnen hun leeftijdsgenoten spontaan in brand te vliegen ... letterlijk.
Warriors of Future - China 2022 12 1:41 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
Wanneer een meteoor met een vernietigende plant op de wereld inslaat, krijgt een zelfmoordcommando uren de tijd om hun post-apocalyptische stad van de totale ondergang te redden.When the student is ready, the teacher will appear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |