abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2022 @ 15:21:16 #251
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207103913
Hoeveel doekoe hebben harry&meghan gekregen voor hun netflix serie?
pi_207104011
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
Hoeveel doekoe hebben harry&meghan gekregen voor hun netflix serie?
100 miljoen dollar
pi_207104134
Toevallig warrior of the future gekeken (ik wilde een totale niet nadenk film) maar mijn god wat zijn die Chinese films slecht.

Maar wachten tot Alice in Borderland en the Witcher.
pi_207104175
Julestorm is van de makers van Hjem til Jul. Wel benieuwd naar, want die laatste was leuk. :Y
pi_207106528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:28 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
100 miljoen dollar
Voor zoveel geld kan je flink wat leugens vertellen en/of feiten verdraaien. Zal vast flink van die dingen waar zijn, maar ik vind haar zo nep.
SOONY
pi_207107419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:

[..]
Voor zoveel geld kan je flink wat leugens vertellen en/of feiten verdraaien. Zal vast flink van die dingen waar zijn, maar ik vind haar zo nep.
Het probleem is dat het koningshuis zich niet kan verdedigen en dus kunnen Harry en Meghan alles zeggen, ook als dat niet waar is.
En bij een rechtszaak kunnen ze eventueel zeggen dat ze het zo ervaren hebben, valt niks tegen te doen.

Wat mij tegen de borst stuit is dat ze een hoop klachten over de media hebben maar vervolgens diezelfde media gebruiken om hun eigen verhaal te vertellen.
pi_207107977
'Scrooge A Christmas Carol' gekeken, als je een kitscherige versie van het verhaal van Charles Dickens wil zien is dit erg geschikt, mijn hemel het netvlies sprong bijna van mijn ogen van al die kitscherige kleuren.

Ik heb betere versies gezien dan deze.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207108529
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Het probleem is dat het koningshuis zich niet kan verdedigen ...
Dat kunnen ze best (proberen te) doen natuurlijk.

Ze doen het niet omdat het wsl veel verstandiger is op de lange termijn om het niet te doen.

Katie en William worden min of meer van racisme beschuldigd door Meghan en Harry. Bijna niet te bewijzen voor iemand dat dat niet zo is.
pi_207108660
Nog meer aanraders?
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_207108689
quote:

[..]
Het probleem is dat het koningshuis zich niet kan verdedigen en dus kunnen Harry en Meghan alles zeggen, ook als dat niet waar is.
En bij een rechtszaak kunnen ze eventueel zeggen dat ze het zo ervaren hebben, valt niks tegen te doen.

Wat mij tegen de borst stuit is dat ze een hoop klachten over de media hebben maar vervolgens diezelfde media gebruiken om hun eigen verhaal te vertellen.
Vandaag op nu.nl: https://www.nu.nl/konings(...)tische-uitingen.html

Het zal niet allemaal op hun gevoel berusten denk ik zo.
pi_207113024
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'eroe - Italië 2018 12 1:24 uur | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
De carrière van een ambitieuze, maar talentloze journalist is in het slop geraakt, maar staat na een sensationele ontvoering plotseling in de schijnwerpers.

Gomorroide - Italië 2017 12 1:37 uur | Comedy
Nadat een ongeremde tv-serie de angst voor de Camorra wat heeft weggenomen bij mensen, beginnen de acteurs bedreigingen te ontvangen van de criminele organisatie.

Rundfunk: Jachterwachter - Nederland 2020 12 1:29 uur | Comedy
De gestreste bedrijfsleider van een zieltogende camping wordt meegesleurd in de chaos die ontstaat als er een voormalige kindster met problemen arriveert.

Till Judge Do Us Part - Italië 2018 12 1:24 uur | Comedy, Drama
Wanneer een moedeloze man bij een scheiding alles verliest en zich nauwelijks een vervallen appartement kan veroorloven, wordt hij gesteund door zijn gescheiden vrienden.

Tu Mi Nascondi Qualcosa - Italië 2018 12 1:26 uur | Comedy, Romantisch
Een privédetective vertelt een cliënt ten onrechte dat zijn vrouw vreemdgaat, een man met geheugenverlies ontdekt dat hij tweede vrouwen heeft, en een man vermoedt ontrouw.

Tutte le mie notti - Italië 2018 12 1:16 uur | Duister, Thriller
De parallelle, maar zeer verschillende levens van twee vrouwen kruisen in de verlaten straten van een kustplaats, waar hun angsten en geheimen hen blijven achtervolgen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:39:16 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207114413
Blockbuster na één seizoen alweer geannuleerd. Weet iemand of seizoen 1 de moeite is en een echt einde heeft? Ik vond aflevering 1 wel okay-ish maar twijfel nu om verder te kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207114835
quote:

[..]

Helemaal als ik dit bedrag hoor. Voor dit bedrag kan je redelijk buiten je eigen principes gaan……
SOONY
pi_207128040
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rainforest First: Climate Protection in Central Africa - Duitsland 2021 9 0:50 uur | Documentaire
In deze documentaire over het programma Groen Gabon in het Congobekken wordt het behoud van regenwoud als manier om klimaatverandering te remmen, onder de loep genomen.

While You Live, Shine - VS 2018 AL 1:18 uur | Documentaire
Een platenverzamelaar en musicoloog reist naar Noord-Griekenland om de oudste muziek van de westerse wereld te begrijpen en te behouden.
pi_207148180
Everest: De jonge yeti - VS 2019 6 1:37 uur | Avontuur, Familiefilm
Een avontuurlijke tiener en haar vrienden ontmoeten een magische yeti en gaan op een epische reis door China om hem thuis te brengen. Vijanden zitten hen echter op de hielen.

Jay and Silent Bob Reboot - VS 2019 12 1:45 uur | Comedy
Jay en Silent Bob reizen het hele land door om een Hollywood-reboot van een op hen gebaseerde film te saboteren in deze met sterren gevulde komische sequel over blowers.
pi_207150363
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blockbuster na één seizoen alweer geannuleerd. Weet iemand of seizoen 1 de moeite is en een echt einde heeft? Ik vond aflevering 1 wel okay-ish maar twijfel nu om verder te kijken.
Dit en SuperStore 1 aflevering gekeken, daarna niet meer, en dat zegt wel genoeg
pi_207150472
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:45 schreef TLC het volgende:

[..]
Dit en SuperStore 1 aflevering gekeken, daarna niet meer, en dat zegt wel genoeg
Oh, Superstore vond ik wel vermakelijk. Althans, op een gegeven moment niet meer. Volgens mij ben ik bij seizoen 4 gestopt. Te langdradig, teveel van hetzelfde.
pi_207155364
SPOILER: Trailers
Reviviendo la Navidad | A Not So Merry Christmas - Mexico 2022 AL 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
De altijd chagrijnige Chuy wordt wakker en ontdekt dat er een jaar voorbij is. Hij is vervloekt door een fee en zal zich vanaf nu elk jaar alleen kerst herinneren.

The Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh Part 1 - Japan 2022 12 0:51 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Wanneer sinistere krachten de vrede van Britannia bedreigen, begint een jonge prins aan een gevaarlijke reis om zijn geliefden te redden en zijn ware krachten te ontdekken.
pi_207156344
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh, Superstore vond ik wel vermakelijk. Althans, op een gegeven moment niet meer. Volgens mij ben ik bij seizoen 4 gestopt. Te langdradig, teveel van hetzelfde.
Das nog lang. Meer dan 3 aflevering hield ik die serie echt niet vol. Hoeveel flauwe punchlines en clichégrapjes wil je in een aflevering? Ja!
pi_207166005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
'Scrooge A Christmas Carol' gekeken, als je een kitscherige versie van het verhaal van Charles Dickens wil zien is dit erg geschikt, mijn hemel het netvlies sprong bijna van mijn ogen van al die kitscherige kleuren.

Ik heb betere versies gezien dan deze.
Volledig mee eens. Ik heb hem zelf niet uitgekeken.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_207167768
1899 is wel gefreaked, maar geen aanrader om te bingewatchen vanwege het grijsfilter.
pi_207167782
Ja sommige series hebben tekort aan kleur, heus.
pi_207168928
Sorry hoor maar dit was zo belachelijk dat ik halverwege 1 ben gestopt

Don't pick up the phone

SPOILER
:')
pi_207168946
SPOILER: Trailers
Bumblebee - VS 2018 12 1:55 uur | Actie, Sci-Fi
Bumblebee vlucht in 1987 voor de Decepticons en verstopt zich op aarde. Hij raakt bevriend met een droevige tiener, maar dan krijgt de vijand de Kever weer in het vizier.

Emily in Paris - VS S03 2021 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.

I AM A KILLER - VK S04 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.
pi_207179470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 07:12 schreef TLC het volgende:
Sorry hoor maar dit was zo belachelijk dat ik halverwege 1 ben gestopt

Don't pick up the phone

SPOILER
:')
En ik maar denken dat al die natuurfilms met nep agenten en shoplifters nooit in het echt gebeuren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')