quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
LHBTQZXU kan niet zonder aanstellen, zo blijktquote:
Ik bedoelde die dude. Zij is wel ok jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar wel een goed lichaam. Toch maar een fapje doen.
Ze kan het alleen wat gezelliger brengenquote:
Haar laatste vriendquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef SilverEyes het volgende:
Wie had er kanker? Ik versta echt niets van die brabo's
Vraag me ook af.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wat?
Containers in de haven van Rotterdam?
Ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde die dude. Zij is wel ok ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Haar vriend.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef SilverEyes het volgende:
Wie had er kanker? Ik versta echt niets van die brabo's
Boy Bensdorp, zonder snorretje…quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef XSbig het volgende:
De boswachter lijkt op iemand van tv kwa stem en gezichtsmimiek.
Zo oud ben ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boy Bensdorp, zonder snorretje…
[ afbeelding ]
Dat blijktquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
NOOIT te vroeg juichen bij first dates
Je voelt het?quote:
quote:
No pleezquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Kunnen we die bloedirritante lesbo nog wat meer in beeld hebben?
Ik las het bij Yvon jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Victor schijnt extreem saai te zijn in bed
Oké, zocht open minded Tom Hardy.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Raquel is mislukt met gewenste sletperiode, er zijn minder erge dingen om in te falen.
Hij gaf haar een koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind Geert toch niet zo sympathiek
Dat ze elkaar gek vinden snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze passen allebei. Wat een show
@:One_of_the_few
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Jong van ver, maar ver van jong.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt 25 op de kade
Tot hij in beeld komt
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik noteer het. Ik geef de bril de schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou ja, ik snap het wel. Zag gelukkig de mentions wel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het. Ik geef de bril de schuld.
het is wel wat je besteld in het buitenland, daar snappen ze baco nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Cuba Libre klinkt wel veel beter, alleen gebruikt nietmand het en is het meteen weer eem beetje aanstelleriger.
Haar humor hebben is dan ook onmogelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Comedy, ze heeft wel de stem van Soundos.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Staan ook een paar videos op YouTube"
https://www.youtube.com/channel/UCgxmru8Hs5bBCsmchzUmE2Q
3 abonnees, 10 weergaven
Wat een treurnisquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Staan ook een paar videos op YouTube"
https://www.youtube.com/channel/UCgxmru8Hs5bBCsmchzUmE2Q
3 abonnees, 10 weergaven
Die snap ik ook nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is queer nu precies of is dat gewoon een hippe naam voor biseksueel?
Ik heb gegoogled, het is blijkbaar een parapluterm voor de regenbooggemeenschap.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is queer nu precies of is dat gewoon een hippe naam voor biseksueel?
Dat is echt een mooi koppie naast dit biggetjequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
]
Beetje een soort yvonne coldeweijer.
Typisch aantrekkelijk Amsterdams kakkertje dat je in die ballenbak zietquote:
Ze zoekt een passend accessoire!quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Belangrijkste is dat je vrienden hem leuk vinden!
Hmmm… 🤔quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Typisch aantrekkelijk Amsterdams kakkertje dat je in die ballenbak ziet
Sprekend Valerie, ja…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ogen kwamen me al bekend voor
[ afbeelding ]
Wie niet @Cocoquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Ze wil gewoon helemaal de Rambam in gebatst worden
Tony Blundettoquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ogen kwamen me al bekend voor
[ afbeelding ]
Spot. On.quote:
Ik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Wie zei net dat deze gozer aantrekkelijk was
Knapste kop in maandenquote:
Hij kan alleen niet met een scheermes omgaan.quote:
Daar was ze al een hondsdolle hooliganquote:
Ik hou niet zo van gepolijst dus prima matchquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet met een scheermes omgaan.
Of juist wel, maar dan is de zelfmoordpoging mislukt…
Nee ik neem die ene alquote:
Eens. Pretogen is altijd een plusquote:
En inhoud. Zelfstandig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eens. Pretogen is altijd een plus
Doet mee voor de stemquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef RipCity het volgende:
Is er ooit iets zinnigs gekomen uit die kale serveerder? Die werkt er gedwongen he?
Voor iemand van 26 jaar niet gek. Hij is veel te degelijk voor. Ziet ze zelf ookquote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Kale kop zegt straks nee
Glennis grace ook
Werkt bij rechtbank, gaat geen criminele familie datenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Kale kop zegt straks nee
Glennis grace ook
Ja als parkeerwachterquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt bij rechtbank, gaat geen criminele familie daten
Mijn gedachte ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt bij rechtbank, gaat geen criminele familie daten
Ik hoorde alleen rechtbankquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat wil je anders als boa bij een rechtbank doen
Fruitdruifje, Pompelmoentje, Dubbelbloedje…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:16 schreef Joop_W het volgende:
Dubbelbloedje, van dale schrijf even mee!
Hollands?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:18 schreef RipCity het volgende:
Appen is echt de doodsteek van Hollands daten
Wel gefapt hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Werd dat duidelijk op het YouTube kanaal dat niemand bekeken heeft?
Je moet gewoon lekker weer afspreken na paar dagen. Maar mensen gaan eerst weken appen en 'plan' maken. Dan loopt het vaak gewoon dood.quote:
URK'edquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
En verder, was weer gezellig. Ik ga zappen.
En uit snel afspreken komt geen vervolg want daten om het datenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker weer afspreken na paar dagen. Maar mensen gaan eerst weken appen en 'plan' maken. Dan loopt het vaak gewoon dood.
Klaag ik eens niet over gebrek aan eyecandy, is m’n grote vriend verdwenen.quote:
Gezellig eten met familiequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaag ik eens niet over gebrek aan eyecandy, is m’n grote vriend verdwenen.
Wat een leuke hont.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Kan het einde steeds niet kijken want puppy word om 20:00-20:10 onrustig en moet naar buiten.
Wel even een update met foto:
[ afbeelding ]
Moet elke dag 2x stofzuigen met dat geknaag op die runderoren
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Kan het einde steeds niet kijken want puppy word om 20:00-20:10 onrustig en moet naar buiten.
Wel even een update met foto:
[ afbeelding ]
Moet elke dag 2x stofzuigen met dat geknaag op die runderoren
Haai haai allenquote:
Haaaaaiquote:
Haai haaiquote:Op woensdag 9 november 2022 19:28 schreef DKUp het volgende:
Verschrikkelijke intro
Kadewalk
Twee gezichten
HAAIS
JAAAA
Forum Opties | |