Geen mention gehad. Wat de fuck.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Coco laat mijn WK topic volledig ontsporen. (Ondanks een TR die er al ruim een uur staat)
Ah, één van mijn beste vrienden is daar nu ook, tevens werd mijn Instagram wekenlang overspoeld door stories van mensen die ik in Laos/Cambodja had ontmoet die door naar Vietnam gingen. Je gaat daar absoluut genietenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Tijdens het WK toch? Helaas ben ik er niet bij. Ga de 20e november (dit is niet bewust overigens!) naar Vietnam voor 3,5 week. Geen haxball. Misschien de laatste week dat ik mee doe. Geen idee wanneer het WK afgelopen is.![]()
Hier nog een gifje gevonden van de blije haxbalfans hier.
[ afbeelding ]
Complimenten aan @:ChevyCaprice voor de compilatie trouwens.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk aan de vrouw (of man) geraakt. Je kan niet eeuwig een kattenmannetje blijven natuurlijk.
Weet ik niet, maar ik weet wel wat jij bent:quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:39 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat is Tunisië?
Graag duiding.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel wat jij bent:
Een ongelofelijke zeikstok met je bolle plofkop, zak in een zwart gat, dat is het enige gat wat je wil.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een ongelofelijke zeikstok met je bolle plofkop, zak in een zwart gat, dat is het enige gat wat je wil.
Dat is dan een manco in het systeem. Niet door laten ontmoedigen en gestaag doorgaan, dan ontgroei je die marginale druk weer. Op gegeven moment kom je dan op een punt dat het eigenlijk niet meer zoveel boeit wat er maandelijks binnen komt. Zolang je niet te hoog in de boom gaat zitten met je vaste lasten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het probleem is meer dat je naarmate je meer uren werkt een hoger percentage belasting moet afstaan. Zeker in een startersfase is dit heel schadelijk waarin je salaris al gauw te hoog is om in de sociale huur te mogen, maar dat je onmogelijk genoeg kan sparen om te kopen (want studieschuld + hoge huurkosten + belasting waardoor je over de streep te weinig overhoudt). Waardoor het effectief meer loont door minder te werken en dat moet nooit de bedoeling zijn eigenlijk.
Het percentage belasting wat je betaalt zou meer afhankelijk moeten zijn van je omgerekende bruto uurloon dan van je verzamelinkomen, zodat meer uren werken of een bijbaantje naast je baan niet keihard afgestraft wordt met hoge schulden. Dat een hoop van dat geld gaat naar de tong80jes van het land die weigeren te werken en de maatschappij daardoor meer kosten dan opleveren is moeilijk te voorkomen, maar wel extra frustrerend.
Verder heb ik een ontzettend prettige en niet al te stressvolle baan, en heb ik sowieso mazzel met doorgroeimogelijkheden, vakantiedagen, plus het milieu waar ik uit kom dat ik weinig financiële zorgen hoef te hebben, dus ik tel vooral mijn zegeningen, alleen vind ik dit wel jammer
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar daar lijkt het serieus op. Ik zie een hoop red flags.
Zo dan KOEKOEK.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg jij een mention?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog geen praktijk psychologie beginnen.
Oh diequote:Op dinsdag 8 november 2022 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Nee dus. Het is weer kapot.
Gvd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |