Eigenlijk wil ik tot de definitieve selectie van Mexico wachten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:04 schreef onlogisch het volgende:
Vraag 1 @:Gurneyisbestoke
Vraag 2 @:GGMM
Vraag 3 @:maxi-mus
Vraag 4 @:fetX
Vraag 5 @:Scrummie
Statistieken WK 2018 :
Topscorer Harry Kane, 6 goals
Totaal werden er 169 goals gemaakt.
Land met de meeste goals was België, 16 stuks.
In de 12e minuut werd de eerste goal gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat moderators @Coco & @Sked hier geen note voor geven. 1000 notes staat je erg goed makkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar we hebben Frankrijk niet voorspeld, mokerdom teringvarken
Natuurlijk niet, hij heeft helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat moderators @:Coco & @:Sked hier geen note voor geven. 1000 notes staat je erg goed makker
23 punten voor vraag 5.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:04 schreef onlogisch het volgende:
Vraag 1 @:Gurneyisbestoke
Vraag 2 @:GGMM
Vraag 3 @:maxi-mus
Vraag 4 @:fetX
Vraag 5 @:Scrummie
Statistieken WK 2018 :
Topscorer Harry Kane, 6 goals
Totaal werden er 169 goals gemaakt.
Land met de meeste goals was België, 16 stuks.
In de 12e minuut werd de eerste goal gemaakt.
[ afbeelding ]
Dit is niet de dag van Junior.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Voorspellingen Onlo jr vandaag :
Spanje - Costa Rica 1-2
Duitsland - Japan 3-0
België - Canada 0-0
Marokko - Kroatië 0-2
Voorspellingen Onlogisch
Spanje - Costa Rica 3-0
Duitsland - Japan 3-0
België - Canada 2-0
Marokko - Kroatië 1-1
en dan is het opeens slechter dan Zuid-Korea? Leuk dat ze niet meer zo goed zijn als dat ze waren, maar dat beweerde dan ook niemand, gaat erom of ze beter zouden zijn dan Zuid-Korea met hun kutelftal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Welke debielen dachten dat uruguay van zuid-korea zou winnen?
Suarez is al over zijn top heen, verre van. Moet google gebruiken om zijn laatste goal te zoeken
Godin ga ik mijn woorden niet vuil aan maken, die hoort in het bejaardentehuis te zitten
Wie hebben we nog meer
Ahja nunez, die gaat ook lekker bij liverpool.
Man man man
Zeg ik niet, ik zou gewoon gelijkspel zeggen want zo goed is zuid-korea nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan is het opeens slechter dan Zuid-Korea? Leuk dat ze niet meer zo goed zijn als dat ze waren, maar dat beweerde dan ook niemand, gaat erom of ze beter zouden zijn dan Zuid-Korea met hun kutelftal.
Ik bedoel Kim was dan nog wel goed, maar Kim is totaal uit vorm, Kim kan er al jaren geen reet meer van, Kim heeft dan nog wel potentie maar is nog jong en Kim is überhaupt geen goede speler.
Die zijn zo beschamend dat ik ze niet durf te posten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |