Met dat planken zou het mooi zijn...voor iedereen die het niet 5 minuten volhoudt. 10k uit de potquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertrek van Nadir deel 2 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mwa dan is de pot zo leeg, want ik denk dat er maar heel weinig zijn die dat kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met dat planken zou het mooi zijn...voor iedereen die het niet 5 minuten volhoudt. 10k uit de pot
Kreeg zijn tas en half uur later was hij wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe is dat met nadir toch gebeurt?![]()
hadde ik toch twijfel
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Geen van beide, wilde wat anders ( al een poos, eigenlijk hele andere naam..maar wist niks)
Nope ook niet tijdens het wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?
Off topic mag wel even toch tijdens het wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het vertrek en afscheid van Nadir ...![]()
[ afbeelding ]
Vertrek van Nadir deel 1 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertrek van Nadir deel 2 - 8 november 2022.Superlief! Waarom denk ik dat dit de minst bekeken filmpjes gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Ik snap niet dat Jeff er zo makkelijk vanaf komt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef Sociologica het volgende:
Is toch van de zotte dat iedereen moet speculeren over hoeveel geld er nog is
Maddy hadden ze nu afgemaakt als ze dat niet wilde delen
Sorrrrryyyy. Zal het niet weer doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook niet tijdens het wachtenniet prettig voor de terug lezers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |