Ik vraag me vaak af of jij echt zo een wereldvreemde boomer bent of dat je maar alsof doetquote:
Totoquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef Oriente het volgende:
Oud nieuws. Dat was hij in 2014 ook al, evenals zijn vrouw (dezelfde mevrouw als in de OP)
KLB / Kees Kachel is klaar met Probleemwijken.
Laat die man toch met rust.
Ik weet echt niet wie de goede man is, of waar ik hem van zou moeten kennen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af of jij echt zo een wereldvreemde boomer bent of dat je maar alsof doet
Van 14 jaar Fok!quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef marc0871 het volgende:
of waar ik hem van zou moeten kennen.
Hij is kees kankerkachel. Meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ik niet weet wie, of van wat, hij is, dan leg ik die link toch niet
Naam: Cees van de Veldenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is kees kankerkachel. Meer weet ik ook niet.
Kees die van de rabobank plaatjes op Fok! (of is dat weer een ander?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Naam: Cees van de Velden
Alias: Kees Kankerkachel
Leeftijd: Begin 60
Burgerlijke staat: Getrouwd
Beroep: Pallets sorteren
Hobby's: Darts kijken met vriend Huubke, broer Ruud vervelen of naar die gruwelijk natte Spoanse op de hoek.
Ter info.
Nee dat is Willem, een pedofiel die in Den Bosch woonde (probleemwijken Den Bosch toen)quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Kees die van de rabobank plaatjes op Fok! (of is dat weer een ander?)
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is Willem, een pedofiel die in Den Bosch woonde (probleemwijken Den Bosch toen)
[ afbeelding ]
Favoriete muziek: Andre Hazesquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Naam: Cees van de Velden
Alias: Kees Kankerkachel
Leeftijd: Begin 60
Burgerlijke staat: Getrouwd
Beroep: Pallets sorteren
Hobby's: Darts kijken met vriend Huubke, broer Ruud vervelen of naar die gruwelijk natte Spoanse op de hoek.
Ter info.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |