Mooi wel " overnemen".quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemt
Die jongen heeft geen enkele eigen persoonlijkheid
Hij is natuurlijk wel de lichtexpertquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Erik was met een heel wetenschappelijke blik het schilderij aan het ontleden
De schaduw etc..
Dat schilderij is in maanden geschilderd
De schaduw is niet meegenomen
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
En hoezo mag Marciano rondlopen om zijn spierballen te showen
Zij mag niks en hij mag zich vrij bewegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!
Niemand die het bedenktquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel de lichtexpert
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die het bedenktdat er willekeurige schaduwen opstaan omdat het geen foto is
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Erik was met een heel wetenschappelijke blik het schilderij aan het ontleden
De schaduw etc..
Dat schilderij is in maanden geschilderd
De schaduw is niet meegenomen
Wat heeft matin geleerd dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Martin : je leert hier veel van andere mensen
Denk niet dat Nadir het jatten afgeleerd heeft
Ach in die supermarkt valt dat toch niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Och johhhh dat moet Alicia zeggen stuk chagrijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies even JW affikken over het puzzelen.
JW : Ik heb geen minuut gedacht dat we het konden halen.
Alies : Dat is waar het mis gaat, door jouw energie, dat spoelt de hele loods door.
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Dat met twee mensen in een eenpersoonsbed niet fijn slaapt.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'
Ik denk nepvrolijk om haar overdreven big smile aan hem tentoon te stellen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk .. Alies is alleen vrolijk als ze bij GJ zit.
[ afbeelding ]
Zoals ik het ooit begrepen heb zit er zeker schaduw in maar is dit niet allemaal van dezelfde zijde( dat zou werkelijk een kunst zijn aangezien er heel lang is gedaan over het schilderen en je nooit dezelfde schaduw krijgt )quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.
En ook bij de Nachtwacht zijn er hele verhandelingen geschreven over de lichtval, de schaduwen, de kant waar het licht vandaan komt enz.
dus zo gek is het idee van Erik niet
Maddy draait ook ietwat doorquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maddy weet ook niet meer of ze het nog langer trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |