Ja maar echt, dat ijs ziet er niet meer uit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet halverwege dweilen
quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat vlaggetje ziet hij liever op kop.
A-junior Henriksen met de 6e tijd van de dag (en een PR). Dat WRJ van Bokko kan eraan in Calgary.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:23 schreef wimderon het volgende:
Stukje langzamer dan Eitrem. Al had die wel een kwartetstart en ongetwijfeld beter ijs.
Na Olympisch jaar is de motivatie meestal een stuk minder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:14 schreef EinarBoe het volgende:
Fenomeen Stolz deelt wel heerlijk uit dit eerste weekend. Verder zijn de tijden wel allerbelabberdst, gelukkig gaan onze jongens en meisjes volgende week schroeien in het voor hun geoptimaliseerde Thialf. Dan weten die buitenlanders ook weer waar ze staan.
Ik denk niet dat het daaraan ligt. Er zijn een aantal niet in vorm en de Nederlanders kunnen niet meer rijden op een zware baan als Stavanger of Tomaszow.quote:Op zondag 13 november 2022 09:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Na Olympisch jaar is de motivatie meestal een stuk minder.
Liet zich echt aftroeven met die snelle start. Ze had sneller moeten durven starten.quote:
Niet heel spannend met de huidige vorm van Krol waarschijnlijkquote:Op zondag 13 november 2022 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stolz tegen Krol is een mooie rit.
Leek mij een prima kruisingquote:Op zondag 13 november 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Stolz leek mij een halve tel in te moeten houden bij de kruising.
De nieuwe Heiden hield even in bij de laatste wissel. Maar denk dat ie niet genoeg werd gehinderd- en het juist half bewust deedquote:
Beste Jordan ooit.quote:
Alweer paniek bij de NOSquote:Op zondag 13 november 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorig jaar was deze periode ook zo'n drama voor de NL en kwam het ook allemaal prima in orde tijdens de OS.
1000 niet toch? Die was juist het hele jaar goedquote:Op zondag 13 november 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorig jaar was deze periode ook zo'n drama voor de NL en kwam het ook allemaal prima in orde tijdens de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |