En toch vind ik het raar. Je kon een been van de verdediger niet zien omdat Gakpo ervoor stond. Om dan een goal af te keuren op 3mm.. Gewaagd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef Malavita het volgende:
Buitenspelgoal was wel millimeterwerk zeg
ja eens hoor. Buitenspel is buitenspel maar var zou in dit geval wel anders kunnen worden ingezetquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch vind ik het raar. Je kon een been van de verdediger niet zien omdat Gakpo ervoor stond. Om dan een goal af te keuren op 3mm.. Gewaagd.
Buitenspel is buitenspel, 100%. Maar volgens mij was dat nu niet te bewijzen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja eens hoor. Buitenspel is buitenspel maar var zou in dit geval wel anders kunnen worden ingezet
Ach… Ajax verspeelt punten, psv verspilt punten, Twente verspilt punten…quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer een prima kans laten liggen, het is zo voorspelbaar
Zijn schouder was ook voor die van die van AZquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Buitenspel is buitenspel, 100%. Maar volgens mij was dat nu niet te bewijzen.
Mocht iemand het kunnen aantonen, zie ik het graag.
Gelijk tegen Emmen, GAE en Vitesse.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:06 schreef GGMM het volgende:
Dit verlies betekent dat je gewoon onder Ajax staat.
Het Ajax dat eerder deze avond niet van Emmen wist te winnen.
Alleen bij Ajax wil iedereen het hoofd van schreuder (figuurlijk gezien)quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelijk tegen Emmen, GAE en Vitesse.
Maar ja PSV verliest van Groningen en Cambuur.
Ik weet niet wat erger is.
Is toch ook overdreven dat Schreuder eruit zou moeten? We zijn 14 potjes bezig en het staat enorm dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax wil iedereen het hoofd van schreuder (figuurlijk gezien)
Hier lijkt iedereen wel tevreden.
Dat vind ik wel opvallend.
Onderlinge wedstrijden (inclusief de JC schaal) en winnen tegen Arsenal is wat overtuigender dan kansloos tegen Napoli, Liverpool eraf gaan. Dat zal ook meespelen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, al hebben ze in Amsterdam volgens mij het idee dat ze nu al 24 punten los hadden moeten staan, want ze hebben voor 3 miljard ingekocht en ze zijn Ajax, dus ze zijn de beste.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch ook overdreven dat Schreuder eruit zou moeten? We zijn 14 potjes bezig en het staat enorm dicht bij elkaar.
Mwah, genoeg fases van kritiek. Vandaag een wedstrijd tegen AZ zoals iedere topclub ze tegenwoordig heeft. Wel typisch dat we dat niet kunnen doorbrekenquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, 1 punt inlopen op de concurrent die verliest tegen AZ als je zelf tegen Emmen speelt, een kinderhand is gauw gevuld.quote:
Dit ja, wat een gelul. PSV-fans waren juist kritisch, het waren met name Ajacieden die na vorige week deden alsof PSV met twee vingers in de neus kampioen ging worden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, genoeg fases van kritiek. Vandaag een wedstrijd tegen AZ zoals iedere topclub ze tegenwoordig heeft. Wel typisch dat we dat niet kunnen doorbreken
Dat is het voordeel van een clubicoon geweest zijn, geen idee of Ruud een goeie trainer gaat worden maar bij Alfred heb ik het idee al dat hij dat niet gaat worden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn niet alleen ingelopen, ze zijn over ons heen gegaan. Daar zou ik ook blij om zijn als het andersom was hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou ja, 1 punt inlopen op de concurrent die verliest tegen AZ als je zelf tegen Emmen speelt, een kinderhand is gauw gevuld.
Ik ben totaal niet enthousiast over Ruud, al niet vanaf zijn benoeming. Ik geloof er gewoon niet in, dat je iemand trainer maakt van een topclub als ze nog nauwelijks bagage hebben. Dat werkt volgens mij alleen maar als je echt een fokking natuurtalent van een trainer bent. En dan moet het nog meezitten.quote:Op zondag 13 november 2022 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een clubicoon geweest zijn, geen idee of Ruud een goeie trainer gaat worden maar bij Alfred heb ik het idee al dat hij dat niet gaat worden.
PSV presteert gewoon minder als vorig jaar in de eredivisie, van 2,38 punten gemiddeld per wedstrijd naar 2,14 nu. Bij Ajax is het verval groter, 2,44 > 2,14.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Haha al dat gepraat en staan ze alsnog derde achter Ajax. Het is wel bijzonder hoe rustig het is in Eindhoven, aangezien Ajax echt van alle kanten met de grond gelijk gemaakt wordt.
Eens.quote:Op zondag 13 november 2022 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet enthousiast over Ruud, al niet vanaf zijn benoeming. Ik geloof er gewoon niet in, dat je iemand trainer maakt van een topclub als ze nog nauwelijks bagage hebben. Dat werkt volgens mij alleen maar als je echt een fokking natuurtalent van een trainer bent. En dan moet het nog meezitten.
Maar ik schrijf Ruudje absoluut nog niet af als trainer, alleen denk ik dat hij nog wel een jaartje of 2-3 nodig heeft. Dan kunnen we eens gaan zeggen of het iets gaat worden of niet.
Ik ga echter niet om zijn hoofd lopen roepen nu. Wat mij betreft laten we hem in principe dit seizoen lekker een beetje kloten. In principe, want voor elke trainer geldt dat de situatie gewoon onhoudbaar kan worden als je een X aantal wedstrijden op rij niet wint of te ver achterop raakt. Dan kan er bij de beste trainer ter wereld nog een dynamiek ontstaan waarbij de selectie, bestuur en supporters je niet meer pruimen.
Ruud moet vooral eens aan de verdediging gaan werken, dat was ook bij Jong al een drama.quote:Op zondag 13 november 2022 08:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens.
Ruudje heeft het in dat ene jaar bij Jong PSV ook niet laten zien. En zo'n Jong-team is dan ook nog eens anders dan een "echte club".
Vorig jaar onder Schmidt was het dat ook wel. Zit 'm (groten)deels ook wel in het aankoopbeleid.quote:Op zondag 13 november 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ruud moet vooral eens aan de verdediging gaan werken, dat was ook bij Jong al een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |