abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206656118
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef Malavita het volgende:
Buitenspelgoal was wel millimeterwerk zeg
En toch vind ik het raar. Je kon een been van de verdediger niet zien omdat Gakpo ervoor stond. Om dan een goal af te keuren op 3mm.. Gewaagd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206656142
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
En toch vind ik het raar. Je kon een been van de verdediger niet zien omdat Gakpo ervoor stond. Om dan een goal af te keuren op 3mm.. Gewaagd.
ja eens hoor. Buitenspel is buitenspel maar var zou in dit geval wel anders kunnen worden ingezet
pi_206656163
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef Malavita het volgende:

[..]
ja eens hoor. Buitenspel is buitenspel maar var zou in dit geval wel anders kunnen worden ingezet
Buitenspel is buitenspel, 100%. Maar volgens mij was dat nu niet te bewijzen.

Mocht iemand het kunnen aantonen, zie ik het graag.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206656166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer een prima kans laten liggen, het is zo voorspelbaar :')
Ach… Ajax verspeelt punten, psv verspilt punten, Twente verspilt punten…

ik geef Feyenoord weinig kans moeten.

Wel een leuke competitie zo!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_206656179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Buitenspel is buitenspel, 100%. Maar volgens mij was dat nu niet te bewijzen.

Mocht iemand het kunnen aantonen, zie ik het graag.
Zijn schouder was ook voor die van die van AZ
  Forum Admin zaterdag 12 november 2022 @ 23:06:55 #131
35723 crew  GGMM
pi_206656189
Dit verlies betekent dat je gewoon onder Ajax staat.

Het Ajax dat eerder deze avond niet van Emmen wist te winnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 november 2022 @ 23:10:26 #132
842 Zorro
Z
pi_206656232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:06 schreef GGMM het volgende:
Dit verlies betekent dat je gewoon onder Ajax staat.

Het Ajax dat eerder deze avond niet van Emmen wist te winnen.
Gelijk tegen Emmen, GAE en Vitesse.

Maar ja PSV verliest van Groningen en Cambuur.

Ik weet niet wat erger is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zaterdag 12 november 2022 @ 23:11:13 #133
35723 crew  GGMM
pi_206656243
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Gelijk tegen Emmen, GAE en Vitesse.

Maar ja PSV verliest van Groningen en Cambuur.

Ik weet niet wat erger is.
Alleen bij Ajax wil iedereen het hoofd van schreuder (figuurlijk gezien)
Hier lijkt iedereen wel tevreden.

Dat vind ik wel opvallend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_206656257
Hahahaha
pi_206656278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is toch ook overdreven dat Schreuder eruit zou moeten? We zijn 14 potjes bezig en het staat enorm dicht bij elkaar.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 november 2022 @ 23:15:09 #136
842 Zorro
Z
pi_206656297
quote:

[..]

Onderlinge wedstrijden (inclusief de JC schaal) en winnen tegen Arsenal is wat overtuigender dan kansloos tegen Napoli, Liverpool eraf gaan. Dat zal ook meespelen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_206656302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Is toch ook overdreven dat Schreuder eruit zou moeten? We zijn 14 potjes bezig en het staat enorm dicht bij elkaar.
Klopt, al hebben ze in Amsterdam volgens mij het idee dat ze nu al 24 punten los hadden moeten staan, want ze hebben voor 3 miljard ingekocht en ze zijn Ajax, dus ze zijn de beste.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206656313
Toch nog een prachtige avond....
Allemaal cabaretteketet!
  Redactie Sport zaterdag 12 november 2022 @ 23:40:18 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206656595
quote:

[..]

Mwah, genoeg fases van kritiek. Vandaag een wedstrijd tegen AZ zoals iedere topclub ze tegenwoordig heeft. Wel typisch dat we dat niet kunnen doorbreken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 12 november 2022 @ 23:41:02 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206656602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:16 schreef freaky40 het volgende:
Toch nog een prachtige avond....
Nou ja, 1 punt inlopen op de concurrent die verliest tegen AZ als je zelf tegen Emmen speelt, een kinderhand is gauw gevuld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206656765
http://www.espn.nl/video/clip?id=11219763

Kijk net naar dit interview en realiseer me opeens aan wie Ruud me doet denken: Henk de Jong. :')
pi_206656807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mwah, genoeg fases van kritiek. Vandaag een wedstrijd tegen AZ zoals iedere topclub ze tegenwoordig heeft. Wel typisch dat we dat niet kunnen doorbreken
Dit ja, wat een gelul. PSV-fans waren juist kritisch, het waren met name Ajacieden die na vorige week deden alsof PSV met twee vingers in de neus kampioen ging worden.

Misschien komt het WK voor ons ook niet zo slecht uit.
  zondag 13 november 2022 @ 00:14:28 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206656822
quote:

[..]

Dat is het voordeel van een clubicoon geweest zijn, geen idee of Ruud een goeie trainer gaat worden maar bij Alfred heb ik het idee al dat hij dat niet gaat worden.
pi_206656850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nou ja, 1 punt inlopen op de concurrent die verliest tegen AZ als je zelf tegen Emmen speelt, een kinderhand is gauw gevuld.
Ze zijn niet alleen ingelopen, ze zijn over ons heen gegaan. Daar zou ik ook blij om zijn als het andersom was hoor. :D

AZ legde pijnlijk de zwakke punten van ons team bloot. Druk zetten op onze verdediging loont, zelf de boel lekker compact houden verdedigend en als dan de individualisten van PSV hun dag eens niet hebben speel je zo op de nul. Blundertje van PSV achterin en je wint ook nog.

De treurigste constatering vond ik vanavond dat we hoogstens 10 minuten van de wedstrijd echt in het offensief waren. Dat is echt bizar slecht als je thuis speelt en voor de koppositie vecht.

Ook al de vierde competitienederlaag in 14 wedstrijden. Ruud laat ook steeds zien dat hij tactisch eigenlijk (nog?) vrijwel niks in huis heeft. Hij heeft nog niet één keer een wedstrijd om kunnen draaien volgens mij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206656919
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is het voordeel van een clubicoon geweest zijn, geen idee of Ruud een goeie trainer gaat worden maar bij Alfred heb ik het idee al dat hij dat niet gaat worden.
Ik ben totaal niet enthousiast over Ruud, al niet vanaf zijn benoeming. Ik geloof er gewoon niet in, dat je iemand trainer maakt van een topclub als ze nog nauwelijks bagage hebben. Dat werkt volgens mij alleen maar als je echt een fokking natuurtalent van een trainer bent. En dan moet het nog meezitten.

Maar ik schrijf Ruudje absoluut nog niet af als trainer, alleen denk ik dat hij nog wel een jaartje of 2-3 nodig heeft. Dan kunnen we eens gaan zeggen of het iets gaat worden of niet.

Ik ga echter niet om zijn hoofd lopen roepen nu. Wat mij betreft laten we hem in principe dit seizoen lekker een beetje kloten. In principe, want voor elke trainer geldt dat de situatie gewoon onhoudbaar kan worden als je een X aantal wedstrijden op rij niet wint of te ver achterop raakt. Dan kan er bij de beste trainer ter wereld nog een dynamiek ontstaan waarbij de selectie, bestuur en supporters je niet meer pruimen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 13 november 2022 @ 01:51:30 #147
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206657338
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Haha al dat gepraat en staan ze alsnog derde achter Ajax. Het is wel bijzonder hoe rustig het is in Eindhoven, aangezien Ajax echt van alle kanten met de grond gelijk gemaakt wordt.
PSV presteert gewoon minder als vorig jaar in de eredivisie, van 2,38 punten gemiddeld per wedstrijd naar 2,14 nu. Bij Ajax is het verval groter, 2,44 > 2,14.

Feyenoord is de grote winnaar, die zijn van 2,09 naar 2,31 punten per wedstrijd gegaan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206657768
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben totaal niet enthousiast over Ruud, al niet vanaf zijn benoeming. Ik geloof er gewoon niet in, dat je iemand trainer maakt van een topclub als ze nog nauwelijks bagage hebben. Dat werkt volgens mij alleen maar als je echt een fokking natuurtalent van een trainer bent. En dan moet het nog meezitten.

Maar ik schrijf Ruudje absoluut nog niet af als trainer, alleen denk ik dat hij nog wel een jaartje of 2-3 nodig heeft. Dan kunnen we eens gaan zeggen of het iets gaat worden of niet.

Ik ga echter niet om zijn hoofd lopen roepen nu. Wat mij betreft laten we hem in principe dit seizoen lekker een beetje kloten. In principe, want voor elke trainer geldt dat de situatie gewoon onhoudbaar kan worden als je een X aantal wedstrijden op rij niet wint of te ver achterop raakt. Dan kan er bij de beste trainer ter wereld nog een dynamiek ontstaan waarbij de selectie, bestuur en supporters je niet meer pruimen.
Eens.

Ruudje heeft het in dat ene jaar bij Jong PSV ook niet laten zien. En zo'n Jong-team is dan ook nog eens anders dan een "echte club".
pi_206657856
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 08:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eens.

Ruudje heeft het in dat ene jaar bij Jong PSV ook niet laten zien. En zo'n Jong-team is dan ook nog eens anders dan een "echte club".
Ruud moet vooral eens aan de verdediging gaan werken, dat was ook bij Jong al een drama.
pi_206657862
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ruud moet vooral eens aan de verdediging gaan werken, dat was ook bij Jong al een drama.
Vorig jaar onder Schmidt was het dat ook wel. Zit 'm (groten)deels ook wel in het aankoopbeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')