Net bedrag. Het is hem gegund.quote:
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijkquote:Op maandag 26 december 2022 23:16 schreef Solotovski het volgende:
Ik mag toch hopen dat ie gvd het seizoen bij PSV af gaat maken. Anders ben ik toch wel erg teleurgesteld in Gakpo
In Britse ponden, dus vaste bedrag zal 42 miljoen euro of zo zijn?quote:Op maandag 26 december 2022 23:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net bedrag. Het is hem gegund.
50 miljoen (en dan te bedenken dat een behoorlijk deel bonussen is) is toch vrij laag? Ik schat Gakpo toch 70-75 miljoen ex bonus. Minimaal 60?!quote:Op maandag 26 december 2022 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Lekker verkocht wel, hoe is de stemming bij jullie over deze transfer? Blij mee of liever gezien dat hij een half jaar vast had geplakt en geprobeerd had jullie kampioen te maken?
Ga daar maar wel van uit. Als Brands het heeft over een record sale dan moet het boven die 45 miljoen van Lozano zitten.quote:Op maandag 26 december 2022 23:17 schreef Marcoss het volgende:
13 miljoen aan bonussen is wel enorm veel, al kunnen ook redelijk “zekere” bonussen zijn
WEG KAMPIOENSCHAPquote:Op maandag 26 december 2022 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk
Van Nistelrooij voor 28,5, Malen en Bergwijn voor 30, Memphis voor 34 en Lozano voor 45 als 5 duurste transfers volgens transfermarktquote:Op maandag 26 december 2022 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Brands meldt een recordtransfer, dan zal het toch wel boven de 50 moeten liggen? Of voor hoeveel gingen Depay en Lozano weg
En dit.quote:Op maandag 26 december 2022 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dit zijn bedragen die ik had verwacht VOOR het WK en bij een zomertransfer.
Niet na een belangrijke rol op het WK en midden in het seizoen.
Met zoveel hype rondom hem was dit het perfecte moment om te verkopen. In retro perspectief heeft Sjon goed gehandeld. De RvC zal in de handen wrijven.quote:Op maandag 26 december 2022 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In Britse ponden, dus vaste bedrag zal 42 miljoen euro of zo zijn?
Voor een club die 'moet' verkopen, gewoon prima. En de Europese statuur van PSV is ook matigjes momenteel.
Brands zegt wel vaker wat, maar ga er ook wel vanuit dat je wel op 50 uit moet komen.quote:Op maandag 26 december 2022 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga daar maar wel van uit. Als Brands het heeft over een record sale dan moet het boven die 45 miljoen van Lozano zitten.
Impopulaire take, maar persoonlijk denk ik dat Blind weg bij Ajax een grotere aderlating is dan Gakpo weg bij PSV.quote:
Die heeft in 14 potjes anders bar weinig laten zien.quote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Impopulaire take, maar persoonlijk denk ik dat Blind weg bij Ajax een grotere aderlating is dan Gakpo weg bij PSV.
El Ghazi is een prima vervanger al zal er wel nog iets bij moeten komen.
Al lang goed dat hij niet naar ManU gaat.quote:Op maandag 26 december 2022 23:21 schreef Caland het volgende:
Na zo’n WK en in de winter moet je daar toch wel een miljoentje of 60 uit kunnen trekken lijkt me
Maargoed, Liverpool zal wel niet aan termijnen doen en heel de wereld weet dat PSV moet verkopen. Dat maakt je positie niet heel sterk wellicht
De wijn bij het kerstdiner smaakte prima zo te zien?quote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Impopulaire take, maar persoonlijk denk ik dat Blind weg bij Ajax een grotere aderlating is dan Gakpo weg bij PSV.
Ach, bij Liverpool gaat hij het denk ik ook niet redden dus of dat echt iets uitmaaktquote:Op maandag 26 december 2022 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al lang goed dat hij niet naar ManU gaat.
Ik zie ons aller PSV niet ver komen in de EL, als er geen goede vervanger komtquote:Op maandag 26 december 2022 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft wel het voordeel dat hij nu veel aan spelen toekomt (of iig kan komen) door blessures voorin.quote:Op maandag 26 december 2022 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, bij Liverpool gaat hij het denk ik ook niet redden dus of dat echt iets uitmaakt
Ik gun het hem van harte, mooie speler om te zien, goed ventje ook wel. Maar ik kan me de laatste speler die vanuit de eredivisie het in de top van de prem meteen liet zien niet eens meer herinneren.quote:Op maandag 26 december 2022 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel het voordeel dat hij nu veel aan spelen toekomt (of iig kan komen) door blessures voorin.
RvN?quote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, mooie speler om te zien, goed ventje ook wel. Maar ik kan me de laatste speler die vanuit de eredivisie het in de top van de prem meteen liet zien niet eens meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |