Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!quote:Op maandag 14 november 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is toch ook een achteringang voor VIPs neem ik aan?
Plop?quote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!
Faxie kom er maar in!quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!
quote:
Als god geen homo's had gewild had hij de man maar niet zo knap moeten makenquote:
*plop*quote:
Depends. Wat wil je gaan doen? Lissabon is prachtig maar het kan wel regenen dan.quote:Op maandag 14 november 2022 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wil misschien naar Lissabon gaan in December. Aanrader or nah?
Hele leuke stad, maar ik zou niet December kiezen denk ik.quote:Op maandag 14 november 2022 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wil misschien naar Lissabon gaan in December. Aanrader or nah?
Stedentripje..quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Depends. Wat wil je gaan doen? Lissabon is prachtig maar het kan wel regenen dan.
Thanks, dan stel ik het uit voor de zomerquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele leuke stad, maar ik zou niet December kiezen denk ik.
Ik vond juist t levendige straatleven en de terrasjes het fijne daar, de vrolijke kleuren.
Denk dat dat in December heel anders is.
En dan iets anders voor december?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Thanks, dan stel ik het uit voor de zomer
Honderdmiljoenmiljard kerstmarkten dan maar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan iets anders voor december?
Is wel een goed plan ik kan ook een weekje zon gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan iets anders voor december?
1 is wel voldoendequote:Op dinsdag 15 november 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Honderdmiljoenmiljard kerstmarkten dan maar.
Klinkt voor mij al als teveel.quote:
Zelf mik ik op geen.quote:
Wat een vrouw.quote:
Mag je met Medusa mee?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Is wel een goed plan ik kan ook een weekje zon gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een vrouw.Het is dat je recentelijk getrouwd bent anders had ik je nu ten huwelijk gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |