En dat willen we toch niet?quote:Op maandag 14 november 2022 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja maar hallo, als het donker is dan is er meer criminaliteit
Dat flikt KPN ook telkens bij ons.quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Helft van de systemen plat omdat ze afgelopen weekend allerlei uodates gedraaid hebben waar iets niet goed is gegaan
De deelscooters moeten weer ophoepelen uit m'n stad.quote:Op maandag 14 november 2022 10:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de koplampen van die deelscooters
quote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...
[ afbeelding ]Ja, dat. Fucking irritant wel, moet hier in de regio ook echt goed opletten of een huis niet naast een stapel kassen staat, ik wil wel normaal donker, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze zijn bij o s ook bezig om.office 365 uit te rollen. Zorgt ook voor storingen her en derquote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat flikt KPN ook telkens bij ons.
Enige dat gedaan moet worden is handmatig wat services herstarten en toch vergeten ze dat de helft van de tijd
De GO-scooters gaan gelukkig weg. Nu de rest nog.quote:Op maandag 14 november 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De deelscooters moeten weer ophoepelen uit m'n stad.
Da's de enige die we hebben hier.quote:Op maandag 14 november 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De GO-scooters gaan gelukkig weg. Nu de rest nog.
Dat gaat nooit zonder problemenquote:Op maandag 14 november 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zijn bij o s ook bezig om.office 365 uit te rollen. Zorgt ook voor storingen her en der
Die heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Helft van de systemen plat omdat ze afgelopen weekend allerlei uodates gedraaid hebben waar iets niet goed is gegaan
Nee, precies. Dan moet ik veel te hard werkenquote:
O ja, goeiequote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, met je Hue.
Al zal het in praktijk meer het licht van de kassen zijn.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...
[ afbeelding ]Hmm, lastig ja. Kan zeer zeker beide zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Fijn dat God ook roze-minded isquote:Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef eudaemonia het volgende:
Dat is gewoon het licht van god, die zag dat het goed was
@KeesvanderStaaij TR waardig dit?quote:
Oi perkelequote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik leerde gister tijdens Glow dat Malta de grootste lichtvervuilers zijn.
Zette Barbusse zijn badkamer lampje nooit uit of zo? Staat die nog steeds aan nu ie verhuist is?
NL is nummer 2 trouwens. Da's mijn Philips Hue denk ik
Praat gewoon Nederlands man.quote:
Don't tell me what to do, you're not my real mumquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
Don't tell me what to do, you're not my real mum
Ik ga entree heffenquote:Op maandag 14 november 2022 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal bij jou voor de deur tijdens Glow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |