Inmiddels niet meer, de kachel staat aan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden het over 2 goede punten, toch?
Het doet mij vooral weinig. Geen voetenfetisj hier.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n blote enkel is gewoon té schandalig voor je.
Straks ga je ons ook nog vertellen dat je in Almere mooi kunt wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de kachel hier nog helemaal niet aan gehadEn ook nog niet nodig. Het is hier in huis nog gewoon lekker warm
Love nieuwbouw
Als ik dat ga zeggen moet je me laten opnemen in een gekkenhuisquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
O
[..]
Straks ga je ons ook nog vertellen dat je in Almere mooi kunt wonen.
Wat een nette manier om te zeggen dat het een enorm burgertruttige post was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
O
[..]
Dit schoot me meteen te binnen als een Dino opmerking. En aangezien hij er niet is..quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een nette manier om te zeggen dat het een enorm burgertruttige post was.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat ga zeggen moet je me laten opnemen in een gekkenhuis
Chinees zeker?quote:Op zondag 13 november 2022 16:33 schreef eudaemonia het volgende:
M'n match op Tinder begint vanuit het niets over crypto te praten. Wist niet dat daar ook al crypto scams aan de gang waren
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.quote:Op zondag 13 november 2022 17:05 schreef eudaemonia het volgende:
Zou een Nederlandse dame moeten zijn maar nu geloof ik niks meer.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.
Tsk, met je Hue.quote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik leerde gister tijdens Glow dat Malta de grootste lichtvervuilers zijn.
Zette Barbusse zijn badkamer lampje nooit uit of zo? Staat die nog steeds aan nu ie verhuist is?
NL is nummer 2 trouwens. Da's mijn Philips Hue denk ik
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Tsk, met je Hue.
Al zal het in praktijk meer het licht van de kassen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Echte liefdequote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.
Vergeet de (snel)wegen niet!quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, met je Hue.
Al zal het in praktijk meer het licht van de kassen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |