Ik heb hier kleine kopjes, dus m'n aantal bakken op een dag is niet perse extreem veel.quote:
Ik zit aan mijn derde kartonnen bekertjequote:Op donderdag 10 november 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier kleine kopjes, dus m'n aantal bakken op een dag is niet perse extreem veel.
Heeft jouw baas geen geld voor kopjes?quote:Op donderdag 10 november 2022 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn derde kartonnen bekertje
Dat maakt me op zich niet uit. Ze hadden op zich wel een paar euro meer aan de kwaliteit van de koffie mogen uitgevenquote:Op donderdag 10 november 2022 09:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heeft jouw baas geen geld voor kopjes?
Uit het raam met hem/haarquote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik vond het ook al belachelijk koud.
Tot ik er achter kwam dat mn collega een raam had open gezet
Misschien was het wel uit noodzaak.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Hij is niet eens op kantoorquote:Op donderdag 10 november 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien was het wel uit noodzaak.
Liever een open raam dan die smeerpijp tegenover mij die 30 broodjes met pindakaas op heeft, zo te ruiken.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar dan moet je zelf de verwarming aan zettenquote:
Noodzakelijke ventilatie om Corona tegen te gaan ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Voordeel van alleen op kantoor zitten.quote:
Krijgen wij gewoon vergoeding voorquote:Op donderdag 10 november 2022 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zelf de verwarming aan zetten
Nepkip met gebakken aardappel en venkel.quote:
Klinkt niet lekkerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nepkip met gebakken aardappel en venkel.
En jij?
klinkt als een voorgerechtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker.
Ik moet nog beginnen. Salade biefstukpuntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |