Rijke vrouw daarentegen...quote:Op woensdag 9 november 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik werk liever dan dat ik een rijke vent zou moeten plezieren
Kon dat maar. Net als de buitentempeatuur omhoog draaien. Heb t zo koudquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja rijke vent zoeken is mislukt
[..]
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?
Omdat mijn betaald ouderschapsverlof erop zit. En ik vind de woensdag vrij net wat lekkerderquote:
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.
Doordat ik van baan gewisseld ben heb ik nog geen vrij genomen bij de nieuwe baas en neem ik al 8 dagen over naar volgend jaar
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt hequote:Op woensdag 9 november 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe baas? Ben je alweer weg bij Tegan?
Als ik de loterij win neem ik de (leuke users uit de) SC wel mee op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.
Sommige werkgevers zijn echt eikels.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt he.
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.
25 vakantiedagen + 13 advquote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagen. Hoezo heb jij dat én nog acht dagen over?!
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan datquote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige werkgevers zijn echt eikels.
Of een paard ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.
Ok ik geloof jequote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 vakantiedagen + 13 adv
op 1-9 begonnen, dus 1/3 daarvan zijn 12,67 vrije dagen en heb nog niks opgepakt.
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een autoquote:
Dat was een stiekeme Britt Dekker grapquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een auto
En terechtquote:Op woensdag 9 november 2022 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok ik geloof je.
Heb je al wel plannen voor volgend jaar?
Hue hue?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan dat.
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was een stiekeme Britt Dekker grap.
Paarden, meh.
Nouja een paard zoals dat van haar was wel een goede deal. Maar die knol is wel uitzondering op de regelquote:Op woensdag 9 november 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |