abonnement Unibet Coolblue
pi_206766191
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:25 schreef Grems het volgende:

[..]
Het was wel een beetje surrealistisch om het deugende grenzen bestaan niet, de wereld is van iedereen, vaderlandsliefde = nazisme domvolk te zien transformeren in vlagwapperende Slava Ukraini Zelenski-idolaten.
Waar ben je dat tegengekomen?
  woensdag 23 november 2022 @ 18:05:52 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206793173
Rusland door eu bestempeld als terroristische staat.
Kan ik inkomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206794173
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef theguyver het volgende:
Rusland door eu bestempeld als terroristische staat.
Kan ik inkomen.
Vanwege de inval in Oekraïne?
pi_206794728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vanwege de inval in Oekraïne?
vanwege het terroriseren van de Oekraïense bevolking
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 23 november 2022 @ 21:34:06 #255
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206797054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef theguyver het volgende:
Rusland door eu bestempeld als terroristische staat.
Kan ik inkomen.
Eens. Na vandaag is nu echt duidelijk dat Rusland uit is op het verjagen van de gehele bevolking van Oekraine. Lijkt er sterk op dat ze 100% van de stroomvoorziening proberen plat te krijgen voor de winter komt. Als het daadwerkelijk lukt om alle centrales te vernietigen zal vrijwel iedereen weg moeten (richting europa gok ik) want de meeste zullen niet in staan zijn zich warm te houden (niet iedereen kan het bos in gaan om hout te gaan kappen bijvoorbeeld)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 november 2022 @ 01:22:51 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206798752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vanwege de inval in Oekraïne?
Ze kunnen het niet winnen van het Oekraïense leger.
Dus nemen ze de burgerbevolking maar op de korrel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206798959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 01:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze kunnen het niet winnen van het Oekraïense leger.
Dus nemen ze de burgerbevolking maar op de korrel.
Op zich prima maar dan moeten we de USA ook als terroristische staat gaan bestempelen.
  donderdag 24 november 2022 @ 07:21:46 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206799017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 06:50 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Op zich prima maar dan moeten we de USA ook als terroristische staat gaan bestempelen.
En Oekraine voor het 8 jaar terroriseren van hun eigen bevolking dus .....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206799077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 07:21 schreef Summers het volgende:

[..]
En Oekraine voor het 8 jaar terroriseren van hun eigen bevolking dus .....
En China voor het opsluiten van oeigoeren.
Dan blijven er weinig goede landen over.
pi_206799171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 07:21 schreef Summers het volgende:

[..]
En Oekraine voor het 8 jaar terroriseren van hun eigen bevolking dus .....
Ik verwijs je even naar post #230 die aan dat verhaal toch ook een andere wending geeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 november 2022 @ 16:25:06 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206804402
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 07:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik verwijs je even naar post #230 die aan dat verhaal toch ook een andere wending geeft.
Iedereen kan verhalen vertellen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206804420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]
Iedereen kan verhalen vertellen
Je wil niet meenemen dat dat óók (deels) realiteit kan zijn geweest?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 november 2022 @ 16:32:17 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206804469
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je wil niet meenemen dat dat óók (deels) realiteit kan zijn geweest?
Dat wil ik wel meenemen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 24 november 2022 @ 23:16:43 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206810449
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 06:50 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Op zich prima maar dan moeten we de USA ook als terroristische staat gaan bestempelen.
Waarom?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 24 november 2022 @ 23:17:07 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206810455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 07:21 schreef Summers het volgende:

[..]
En Oekraine voor het 8 jaar terroriseren van hun eigen bevolking dus .....
Eh nee
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206811270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 23:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Waarom?
Vanwege Irak.
Met name operatie shock and awe in 2003.
  vrijdag 25 november 2022 @ 12:56:40 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206814215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 07:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vanwege Irak.
Met name operatie shock and awe in 2003.
Ah yup, die inderdaad.
Toen ze ook burgers executeerden en expres burger doelen aanhielden.
Die bedoel je?

Ik denk dat je de Vietnam oorlog bedoeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206814701
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 12:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah yup, die inderdaad.
Toen ze ook burgers executeerden en expres burger doelen aanhielden.
Die bedoel je?

Ik denk dat je de Vietnam oorlog bedoeld.
Neuh, ik bedoel echt de Irak oorlog.
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:15:07 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206830872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Neuh, ik bedoel echt de Irak oorlog.
Oki want naar mijn weten namen ze puur het Iraakse leger op de korrel, en niet de burgers.
Nogal slechte PR in dat geval.
In Vietnam was het onderscheid tussen burger en Vietcong moeilijk te onderscheiden dus vielen er daardoor enorm veel burger slachtoffers.

Ik keur de oorlog niet goed maar de vs had zo zijn enorme blunders waardoor ze dus burger doelen raakten omdat ze een militair doel misten en dat is een enorm verschil.
Of ze zagen burgers aan voor een militair doel en begingen daardoor een fout.

Rusland neemt nu volop de burger op de korrel en dat vind ik nogal een verschil.

Vind je niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206831430
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki want naar mijn weten namen ze puur het Iraakse leger op de korrel, en niet de burgers.
Nogal slechte PR in dat geval.
In Vietnam was het onderscheid tussen burger en Vietcong moeilijk te onderscheiden dus vielen er daardoor enorm veel burger slachtoffers.

Ik keur de oorlog niet goed maar de vs had zo zijn enorme blunders waardoor ze dus burger doelen raakten omdat ze een militair doel misten en dat is een enorm verschil.
Of ze zagen burgers aan voor een militair doel en begingen daardoor een fout.

Rusland neemt nu volop de burger op de korrel en dat vind ik nogal een verschil.

Vind je niet?
Weinig verschil, de Amerikanen hebben volop burgerdoelen gebombardeerd.
Maar aangezien dat onze bondgenoten zijn komt dat niet echt in de media.
Nu worden we geacht om Rusland als onze vijand te zien en laten ze constant zien hoe slecht Rusland wel niet is.
Wikileaks heeft een aardige verzameling van de oorlogsmisdaden in Irak en daar door is er veel meer bekend geworden.

https://www.foxnews.com/w(...)ed-since-2003-report

Ook ziekenhuizen zijn gebombardeerd door de Amerikanen.
En de NAVO heeft destijds in Joegoslavië ook een energiecentrale en ziekenhuis gebombardeerd.

Ik probeer echt de acties van de Russen niet goed te praten maar de selectieve verontwaardiging in de media en samenleving is niet terecht.
De Russen voeren op dezelfde manier oorlog als "wij"

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 26-11-2022 19:23:20 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 26 november 2022 @ 20:47:40 #271
485843 crew  Jippie
pi_206833476
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
En jij verkondigt bij elke post onzin.
Dit kun je gewoon achterwege laten, persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op FOK!
pi_206833979
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit kun je gewoon achterwege laten, persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op FOK!
Nee een post met 'Iedereen kan verhalen vertellen' is lekker inhoudelijk _O- :W .
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 26 november 2022 @ 21:30:36 #273
485843 crew  Jippie
pi_206834249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 21:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Nee een post met 'Iedereen kan verhalen vertellen' is lekker inhoudelijk _O- :W .
Niet inhoudelijk, maar ook geen persoonlijke aanval ^O^
pi_206843980
Oei topic bijna uitgedoofd?
Mission accomplished voor team blauw...

Ach, winter is coming...iemands favoriete "speeltijd".
Gecombineerd met een goed getimede mobilisatie en vertrek van zoveel mogelijk burgers (die allen naar het westen zullen trekken, dat het zelf al moeilijk zal hebben om het eigen volk te onderhouden)

De eindstrijd staat voor de deur. En dan wordt het spannend, als het voor de groene smurf uitzichtloos wordt.

Bbl
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 17:53:24 #275
5428 crew  miss_sly
pi_206844111
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:44 schreef UncleScorp het volgende:
Oei topic bijna uitgedoofd?
Mission accomplished voor team blauw...

Ach, winter is coming...iemands favoriete "speeltijd".
Gecombineerd met een goed getimede mobilisatie en vertrek van zoveel mogelijk burgers (die allen naar het westen zullen trekken, dat het zelf al moeilijk zal hebben om het eigen volk te onderhouden)

De eindstrijd staat voor de deur. En dan wordt het spannend, als het voor de groene smurf uitzichtloos wordt.

Bbl
Lekker neerbuigend doen over een kleinere man. Stoer hoor.

Kom je ook terug als Oekraïne zich niet blijkt te laten verslaan en ze zich ook door slechte omstandigheden en terrorisme door Rusland niet uit het veld laat slaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 november 2022 @ 07:02:32 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206851103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Weinig verschil, de Amerikanen hebben volop burgerdoelen gebombardeerd.
Maar aangezien dat onze bondgenoten zijn komt dat niet echt in de media.
Nu worden we geacht om Rusland als onze vijand te zien en laten ze constant zien hoe slecht Rusland wel niet is.
Wikileaks heeft een aardige verzameling van de oorlogsmisdaden in Irak en daar door is er veel meer bekend geworden.

https://www.foxnews.com/w(...)ed-since-2003-report

Ook ziekenhuizen zijn gebombardeerd door de Amerikanen.
En de NAVO heeft destijds in Joegoslavië ook een energiecentrale en ziekenhuis gebombardeerd.

Ik probeer echt de acties van de Russen niet goed te praten maar de selectieve verontwaardiging in de media en samenleving is niet terecht.
De Russen voeren op dezelfde manier oorlog als "wij"
Dus de VS nam deze express op de korrel?

Want Rusland schiet namelijk echt wel express op specifieke burger doelen.

Lees even goed ik zeg niet dat de VS of VN geen burger slachtoffers hebben gemaakt.
Ik geef aan dat Rusland de burger exper tot doel heeft gemaakt.

Dat is nogal een verschil.

De vs gebruikten hun militaire acties op basis dat ze een militair doelwit zouden raken dat ze bijvoorbeeld door slechte informatie of afzwaaier een burger doel raken is iets totaal anders dan er expres op te mikken.

In geval van oorlog is het verschrikkelijk lastig om deze clean te houden en geen burger slachtoffers te veroorzaken.
Zodra er ook maar iets uitlekt in de vs dat ze dus hun eigenlijke doel hebben gemist en dus burgers raken word het daar breed uitgemeten in de media.
En zorgt dan voor ontzettend veel weerstand tegen die oorlog.

Rusland doesn't give a fuck..
Geef me een voorbeeldje van bijvoorbeeld de eerste week waarbij al honderden burger doden vielen alleen al omdat Russen burgers beschoot die in autos toevallig langs reden.

Russen die in de Donbass express midden in steden hun artillerie en tanks plaatsen om zo de Oekraïeners op de korrel te nemen of hun tanks naast een nuke power plant neer te zetten zodat Oekraïeners niet konden terug schieten.

Om maar te zwijgen over de verschillende massages die Oekraïeners hebben aangetroffen in bevrijde gebieden doordat Russen burgers hebben ge-executeerd.

Of dat Rusland 10duizenden kinderen stelen uit Oekraïne..

En ga maar even door.


Ik geloof dat we allemaal het verhaal kennen dat de VS zo tegen Wikileaks was omdat ze informatie hadden uitgelekt over een beschieting van een helicopter die 10 Irakezen onder vuur nam die onschuldig bleken te zijn.

Of het geval dat een groep militairen een gebouw innamen en een gewonde Irakees dood schoot.

Ik zeg niet dat de VS een heilig boontje is absoluut niet in tegendeel oorlog is een smerig iets.

Maar er is wel een heel groot verschil over hoe Rusland te werk gaat in tegenstelling tot de VS.

Misschien heb je nieuws van de laatste tijd gemist dat ook Nederland zich schuldig heeft gemaakt aan wandaden.
https://www.trouw.nl/buit(...)g-om-chora~b8cd9d0e/

Denk je nou echt dat in Rusland dit zal gaan doen als de oorlog ooit voorbij is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 november 2022 @ 07:13:16 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206851124
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:44 schreef UncleScorp het volgende:
Oei topic bijna uitgedoofd?
Mission accomplished voor team blauw...

Ach, winter is coming...iemands favoriete "speeltijd".
Gecombineerd met een goed getimede mobilisatie en vertrek van zoveel mogelijk burgers (die allen naar het westen zullen trekken, dat het zelf al moeilijk zal hebben om het eigen volk te onderhouden)

De eindstrijd staat voor de deur. En dan wordt het spannend, als het voor de groene smurf uitzichtloos wordt.

Bbl
Nee hoor, men bestookt zich over en weer en sommige gedeelten van de gevechts regionen beginnen op WW1 achtige front linies te lijken.

Soldaten in loopgraven waarbij artillerie over en weer word geschoten terwijl soldaten door loopgraven kruipen.

Bijvoorbeeld de regio Bakhmut die al maanden geregeld word bestormd.
Het front verschuift nu minimaal en het gaat elke keer over vorderingen van honderden meters van beide kampen.

Het is winter en gemotoriseerde voertuigen komen amper meer in actie.

Wat wel op valt is dat Rusland in de afgelopen maanden dus bijna een half miljoen man (onduidelijk hoeveel exact) naar het front heeft gestuurd maar alsnog een enorm gebied weer heeft verloren ondanks dat ze nu dus zoveel man bij in de strijd hebben gegooid.

Propaganda vliegt nog steeds over en weer hoor het staat niet stil.

Wat momenteel hot topic is, dat een wasbeer ontvoerd is uit de Kherson dierentuin.

En dat Oekraïene zich momenteel in oost en Noord ingegraven aanvallen blijft afslaan en men verder nog geen pogingen wagen tot oversteken van de rivier in zuiden.

Al vermoed ik wel dat men al paar pogingen heeft gewaagd.
Zie eerdere berichtgeving van mij zelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 november 2022 @ 07:29:06 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206851171
Een bekende Oekraïnse grap momenteel is dat je beter in het leger kan zitten dan rondlopen als burger aangezien de Russen de burgers en infrastructuur momenteel op de korrel nemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206851207
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus de VS nam deze express op de korrel?

Want Rusland schiet namelijk echt wel express op specifieke burger doelen.

Lees even goed ik zeg niet dat de VS of VN geen burger slachtoffers hebben gemaakt.
Ik geef aan dat Rusland de burger exper tot doel heeft gemaakt.

Dat is nogal een verschil.

De vs gebruikten hun militaire acties op basis dat ze een militair doelwit zouden raken dat ze bijvoorbeeld door slechte informatie of afzwaaier een burger doel raken is iets totaal anders dan er expres op te mikken.

In geval van oorlog is het verschrikkelijk lastig om deze clean te houden en geen burger slachtoffers te veroorzaken.
Zodra er ook maar iets uitlekt in de vs dat ze dus hun eigenlijke doel hebben gemist en dus burgers raken word het daar breed uitgemeten in de media.
En zorgt dan voor ontzettend veel weerstand tegen die oorlog.

Rusland doesn't give a fuck..
Geef me een voorbeeldje van bijvoorbeeld de eerste week waarbij al honderden burger doden vielen alleen al omdat Russen burgers beschoot die in autos toevallig langs reden.

Russen die in de Donbass express midden in steden hun artillerie en tanks plaatsen om zo de Oekraïeners op de korrel te nemen of hun tanks naast een nuke power plant neer te zetten zodat Oekraïeners niet konden terug schieten.

Om maar te zwijgen over de verschillende massages die Oekraïeners hebben aangetroffen in bevrijde gebieden doordat Russen burgers hebben ge-executeerd.

Of dat Rusland 10duizenden kinderen stelen uit Oekraïne..

En ga maar even door.


Ik geloof dat we allemaal het verhaal kennen dat de VS zo tegen Wikileaks was omdat ze informatie hadden uitgelekt over een beschieting van een helicopter die 10 Irakezen onder vuur nam die onschuldig bleken te zijn.

Of het geval dat een groep militairen een gebouw innamen en een gewonde Irakees dood schoot.

Ik zeg niet dat de VS een heilig boontje is absoluut niet in tegendeel oorlog is een smerig iets.

Maar er is wel een heel groot verschil over hoe Rusland te werk gaat in tegenstelling tot de VS.

Misschien heb je nieuws van de laatste tijd gemist dat ook Nederland zich schuldig heeft gemaakt aan wandaden.
https://www.trouw.nl/buit(...)g-om-chora~b8cd9d0e/

Denk je nou echt dat in Rusland dit zal gaan doen als de oorlog ooit voorbij is?
Dus als de VS een burgerdoel bombardeert is dat per ongeluk en als Rusland het doet dan is dat met opzet?

Ondanks dat er veel bewijzen zijn van executies, martelingen en het bewust bombarderen van burgerdoelen?

En de Russen schieten niet bewust op burgers.
Dat zijn spookverhalen.
En die massagraven zijn door Oekraïeners gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Candymannetje op 28-11-2022 07:57:12 ]
  maandag 28 november 2022 @ 08:05:48 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206851284
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 07:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus als de VS een burgerdoel bombardeert is dat per ongeluk en als Rusland het doet dan is dat met opzet?

Ondanks dat er veel bewijzen zijn van executies, martelingen en het bewust bombarderen van burgerdoelen?

En de Russen schieten niet bewust op burgers.
Dat zijn spookverhalen.
En die massagraven zijn door Oekraïeners gemaakt.
Oh onwetende het is dat ik hier geen filmpjes mag plaatsen maar er is zoveel beeldmateriaal en bewijs van dit soort wandaden van Russische kant uit.

En ik zeg nogmaals niet dat de VS onschuldig is totaal niet.
Maar elke blunder of wandaad word breed uitgemeten als dit door de vs word gepleegd.

Rusland ontkent gewoon alles.

Aan de mods mag ik die beelden hier plaatsen zodat Candymannetje kan zien wat voor wreedheden de Russen begaan.
Ik kan er namelijk een heel topic mee vullen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206851324
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh onwetende het is dat ik hier geen filmpjes mag plaatsen maar er is zoveel beeldmateriaal en bewijs van dit soort wandaden van Russische kant uit.

En ik zeg nogmaals niet dat de VS onschuldig is totaal niet.
Maar elke blunder of wandaad word breed uitgemeten als dit door de vs word gepleegd.

Rusland ontkent gewoon alles.

Aan de mods mag ik die beelden hier plaatsen zodat Candymannetje kan zien wat voor wreedheden de Russen begaan.
Ik kan er namelijk een heel topic mee vullen.
Onzin, alle wandaden door de VS worden juist verzwegen.
Dat is aantoonbaar.

En laten we maar geen wrede filmpjes gaan plaatsen want dan is het eind zoek en ze worden ook vaak gemanipuleerd.

Laat liever een gedegen en onafhankelijk onderzoek zien.
En dan leggen we die naast de onderzoeken die gedaan zijn in Irak.
pi_206851713
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:29 schreef theguyver het volgende:
Een bekende Oekraïnse grap momenteel is dat je beter in het leger kan zitten dan rondlopen als burger aangezien de Russen de burgers en infrastructuur momenteel op de korrel nemen.
boehoehoe
Als NATO / US dat mag , mogen anderen dat ook

quote:
The NATO bombing killed about 1,000 members of the Yugoslav security forces in addition to between 489 and 528 civilians. It destroyed or damaged bridges, industrial plants, hospitals, schools, cultural monuments, private businesses as well as barracks and military installations.
quote:
Wary of underestimating Iraq, Desert Storm planners inflicted massive damage on the country's economic infrastructure. For example, instead of targeting rapidly replaceable electricity transformer yards and refined oil storage sites, U.S. forces destroyed hard-to-replace generator halls and cracking (distillation) towers.

Desert Storm also highlighted the unforeseen consequences of disrupting the highly interconnected critical infrastructure of a modern industrialized country, as attacks on dual-use power facilities caused cascading damage throughout the water purification and sanitation systems, exacerbating a public health crisis.

enz
https://www.washingtonins(...)ing-and-postwar-iraq
Dus wat is het probleem ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206851870
Ik snap niet dat mensen nog in de propaganda van de overheid en media trappen.
Zeker in het huidige tijdperk met internet.
MH17 wordt neergehaald en de overheid gaat volop onderzoek doen en (waarschijnlijk) Russische gezinde daders berechten.
Een Boeing 747 stort neer in de Bijlmer en de overheid doet dat dossier dik 70 jaar op slot.
En mensen vinden dat schijnbaar helemaal niet raar.
Mensen die in Rusland naar de regering en de daarbij behorende media luisteren worden in de maling genomen maar dat is hier in het westen niet anders.
  maandag 28 november 2022 @ 12:52:38 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206854061
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Onzin, alle wandaden door de VS worden juist verzwegen.
Dat is aantoonbaar.

En laten we maar geen wrede filmpjes gaan plaatsen want dan is het eind zoek en ze worden ook vaak gemanipuleerd.

Laat liever een gedegen en onafhankelijk onderzoek zien.
En dan leggen we die naast de onderzoeken die gedaan zijn in Irak.
Als het verzwegen word is het juist NIET aantoonbaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206854080
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:52 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als het verzwegen word is het juist NIET aantoonbaar.
Het is verzwegen door de VS en later bekend gemaakt door klokkenluiders dus het is wel aantoonbaar.
  maandag 28 november 2022 @ 13:07:54 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206854241
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
boehoehoe
Als NATO / US dat mag , mogen anderen dat ook
[..]
[..]
Dus wat is het probleem ?
Lees het nog eens even goed.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
boehoehoe
Als NATO / US dat mag , mogen anderen dat ook
[..]
[..]
Dus wat is het probleem ?
Jup, ik weet nog goed dat men een lading burgers terrecht hadden gesteld en expliciet burger doelen hadden uitgekozen om het moraal te breken.
Dat de soldaten op de grond vanuit hun tanks de een na de andere autos kapot scoren die toevallig voor bij reden.

Dat ze expres maanden en maanden lang de infrastructuur de elektrische netwerk aan plat gooien waren om er zodoende voor te zorgen dat het volk kou leid.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:42 schreef Candymannetje het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog in de propaganda van de overheid en media trappen.
Zeker in het huidige tijdperk met internet.
MH17 wordt neergehaald en de overheid gaat volop onderzoek doen en (waarschijnlijk) Russische gezinde daders berechten.
Een Boeing 747 stort neer in de Bijlmer en de overheid doet dat dossier dik 70 jaar op slot.
En mensen vinden dat schijnbaar helemaal niet raar.
Mensen die in Rusland naar de regering en de daarbij behorende media luisteren worden in de maling genomen maar dat is hier in het westen niet anders.
Naar beiden is er langdurig onderzoek naar gedaan.
De Bijlmerramp liep zelfs nog in begin 2000.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 november 2022 @ 13:10:34 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206854264
Kan iemand mij vertellen wanneer de laatste Amerikaan terecht werd gesteld omdat ie gevangen genomen was en ondervraagd werd en daarna bij een gevangen uitwisseling met een sloophamer zijn schedel werd ingeslagen???
Iemand??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 november 2022 @ 13:12:34 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206854273
Of wanneer is Oekraïne in noorden waar men dus grenst aan Rusland binnen gevallen of hebben ze daarbij dorpen van Rusland bestookt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206854312
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lees het nog eens even goed.
[..]
Jup, ik weet nog goed dat men een lading burgers terrecht hadden gesteld en expliciet burger doelen hadden uitgekozen om het moraal te breken.
Dat de soldaten op de grond vanuit hun tanks de een na de andere autos kapot scoren die toevallig voor bij reden.

Dat ze expres maanden en maanden lang de infrastructuur de elektrische netwerk aan plat gooien waren om er zodoende voor te zorgen dat het volk kou leid.
[..]
Naar beiden is er langdurig onderzoek naar gedaan.
De Bijlmerramp liep zelfs nog in begin 2000.
Er is idd onderzoek gedaan maar het resultaat blijft nog enkele decennia geheim.
https://www.nieuwnieuws.n(...)cht-tot-en-met-2069/
  maandag 28 november 2022 @ 15:11:24 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206855466
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er is idd onderzoek gedaan maar het resultaat blijft nog enkele decennia geheim.
https://www.nieuwnieuws.n(...)cht-tot-en-met-2069/
Ehm Israëlische boeing verliest motor en stort neer op een flat in de Bijlmer.

Boeing haalt behoorlijk wat vliegtuigen terug om de issues te verhelpen.

Algemeen bekend.

Btw deze crash staat weer haaks in contrast met 9/11.
Maar das een ander verhaal.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206857589
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Onzin, alle wandaden door de VS worden juist verzwegen.
Dat is aantoonbaar.

En laten we maar geen wrede filmpjes gaan plaatsen want dan is het eind zoek en ze worden ook vaak gemanipuleerd.

Laat liever een gedegen en onafhankelijk onderzoek zien.
En dan leggen we die naast de onderzoeken die gedaan zijn in Irak.
Dus volgens jou doen de Russen niets fout, maar de VS wel. Hoe kan je de ene keer dezelfde bron bestreden en de andere keer beamen?
pi_206857625
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Dus volgens jou doen de Russen niets fout, maar de VS wel. Hoe kan je de ene keer dezelfde bron bestreden en de andere keer beamen?
Laat mij even een quote zien waarin ik zeg dat de Russen niks fout doen.
pi_206858313
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Laat mij even een quote zien waarin ik zeg dat de Russen niks fout doen.
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 07:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus als de VS een burgerdoel bombardeert is dat per ongeluk en als Rusland het doet dan is dat met opzet?

Ondanks dat er veel bewijzen zijn van executies, martelingen en het bewust bombarderen van burgerdoelen?

En de Russen schieten niet bewust op burgers.
Dat zijn spookverhalen.
En die massagraven zijn door Oekraïeners gemaakt.
pi_206858423
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:42 schreef Candymannetje het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog in de propaganda van de overheid en media trappen.
Zeker in het huidige tijdperk met internet.
MH17 wordt neergehaald en de overheid gaat volop onderzoek doen en (waarschijnlijk) Russische gezinde daders berechten.
Een Boeing 747 stort neer in de Bijlmer en de overheid doet dat dossier dik 70 jaar op slot.
En mensen vinden dat schijnbaar helemaal niet raar.
Mensen die in Rusland naar de regering en de daarbij behorende media luisteren worden in de maling genomen maar dat is hier in het westen niet anders.
Je verdraait de zaken enorm en vergelijkt dingen op een verkeerde manier. De dossiers van vliegtuigcrashes zijn altijd gedeeltelijk geheim. Er staat zelfs bij waarom, in welke scope (ongevallen in de burgerluchtvaart) en welk verdrag dat is geregeld.
pi_206858445
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:50 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]

En waar zeg ik dat de Russen niks fout doen?
pi_206858477
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En waar zeg ik dat de Russen niks fout doen?
Je verzint om te beginnen al dat de Russen niet bewust op burgers schieten. Je verzint dat de massagraven door Oekrainers zijn gemaakt. Elk onderzoek wat ik hierna noem ga jij van claimen dat het niet waar is, waarna je met dezelfde bron gaat komen om de VS te beschuldigen.

De VS heeft een hoop fout gedaan; het staat echter niet in verhouding tot terroristenstaat Rusland.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2022 18:59:32 ]
pi_206858506
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:58 schreef The_End het volgende:

[..]
Je verzint om te beginnen al dat de Russen niet bewust op burgers schieten. Je verzint dat de massagraven door Oekrainers zijn gemaakt. Elk onderzoek wat ik hierna noem ga jij van claimen dat het niet waar is, waarna je met dezelfde bron gaat komen om de VS te beschuldigen.

De VS heeft een hoop fout gedaan; het staat echter niet in verhouding tot terroristenstaat Rusland.
En jij verzint dat ik zeg dat de Russen niks fout doen.
pi_206858515
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:59 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En jij verzint dat ik zeg dat de Russen niks fout doen.
Prima, dan klopt het niet wat ik claimde. Ga eens in op de rest.
pi_206858535
Ik begrijp echt niet dat mensen zich voor het karretje laten spannen van een nietsonziende dictator en op allerlei manieren proberen goed te praten wat zo'n dictator flikt.
pi_206858549
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:01 schreef The_End het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen zich voor het karretje laten spannen van een nietsonziende dictator en op allerlei manieren proberen goed te praten wat zo'n dictator flikt.
Wie doet dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')