Heb je iets verder terug gekeken ook in het topic? FIlmpje van de vakantieman?quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Koen66 het volgende:
meesten in die video kunnen niet eens de USA aanwijzen
Nopequote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je iets verder terug gekeken ook in het topic? FIlmpje van de vakantieman?
Misschien dachten ze dat het de USA was en waren ze verrast door de vraag om landen te nomen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Koen66 het volgende:
meesten in die video kunnen niet eens de USA aanwijzen
Bengeltjequote:Op maandag 7 november 2022 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat het de USA was en waren ze verrast door de vraag om landen te nomen.
Hoi Koen.![]()
Dat nog net niet, ze moesten weet ik veel welke plaats in spanje aanwijzen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope
Maar dat was episch
Waren er ook die Nederland niet konden aanwijzen?
Spanje konden ze al niet vinden. Dan is de plaats helemaal moeilijk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat nog net niet, ze moesten weet ik veel welke plaats in spanje aanwijzen.
Oh Benidorm geloof ik.
Benidorm had ik ook niet goed weten te plaatsen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spanje konden ze al niet vinden. Dan is de plaats helemaal moeilijk.
Nogal, vrouwonvriendelijke eikel.quote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
deze is ook episch, de presentator zou alleen nu gecancelt worden met z'n opmerkingen
Zijn wel meer van dat soort showsquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
deze is ook episch, de presentator zou alleen nu gecancelt worden met z'n opmerkingen
zoiets als dat is nu sowieso ondenkbaar, dat zou als framing gezien worden en inderdaad vrouwonvriendelijkquote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van dat soort shows
Gelukkig weten ze vaak ook wel dat ze dom zijn
Denk dat die vent Hongarije ook als hungry zou hebben geschreven, als men het hem gevraagd had.quote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van dat soort shows
Gelukkig weten ze vaak ook wel dat ze dom zijn
Mwah, denk dat dit nog wel kan hoor, ligt echt aan de insteek van de show.quote:Op maandag 7 november 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoiets als dat is nu sowieso ondenkbaar, dat zou als framing gezien worden en inderdaad vrouwonvriendelijk
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgenquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat dit nog wel kan hoor, ligt echt aan de insteek van de show.
Reageert hij zo op die kinderen wordt het anders.
En ik denk dat dat dus meevalt, als maar duidelijk is dat het programma daar wel (deels) om gaatquote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgen
Misschien, al weten de deelnemers hoe het er aan toe gaat bij zo'n programma. Dan moeten ze dat ook accepteren dat ze in de zeik worden gezet. Zou leuker zijn als ze dan ook die presentator zo in de zeik zouden zetten. Mits live natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgen
whahaha vooral die laatste is epischquote:
Die kan nog wel eens grappig zijn.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahaha vooral die laatste is episch
Ik ging ervanuit dat het om iets in Koens omgeving was.quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je nog kunt reageren is er weinig aan de hand
Ik denk meteen aan verse vis 🎣quote:Op maandag 7 november 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat het om iets in Koens omgeving was.
Ik aan speculaaspoppen.quote:
Daar gebeurt wel vaker wat daarquote:Op maandag 7 november 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat het om iets in Koens omgeving was.
Overal gebeurd wel wat, zelfs van die plekken waar het stoplicht op groen en rood springt gebeurd iets.quote:
Viskoekjesquote:Op maandag 7 november 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik aan speculaaspoppen.
Ben nu koekjes aan het eten, moet niet aan vis denken nu
zaterdag had ik een heel pak speculaasjes .... nu zijn ze op en ik heb er maar 1 gehad ....quote:Op maandag 7 november 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik aan speculaaspoppen.
Ben nu koekjes aan het eten, moet niet aan vis denken nu
Nee het waren koekjes van Milka, niet van visquote:
Was je dochter op bezoek?quote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
zaterdag had ik een heel pak speculaasjes .... nu zijn ze op en ik heb er maar 1 gehad ....
En ze lust vast geen drop?quote:Op maandag 7 november 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die houd van speculaas en smeert er ook nog Milka choco op met pindakaas
Ja ... hou het maar bij duopenottiquote:Op maandag 7 november 2022 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad https://www.milka.nl/alle-producten/spreads
Gevaarlijk lekker
Mijn koekjes staan er niet bij op die sitequote:Op maandag 7 november 2022 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad https://www.milka.nl/alle-producten/spreads
Gevaarlijk lekker
Zijn ze over datum?quote:Op maandag 7 november 2022 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn koekjes staan er niet bij op die site
Nee, hoezo?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn koekjes staan er niet bij op die site
Bettzeit, Heidi. Hände über der Decke!@quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:32 schreef mario390 het volgende:
hoezo lang niet meer gekijkt
de doku van de entführung is van 2022
en gisteren was ook en nieuwe doku
münchen sept.1972
Mario we zien hier niet hetzelfde als bij jullie /// klaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:32 schreef mario390 het volgende:
hoezo lang niet meer gekijkt
de doku van de entführung is van 2022
en gisteren was ook en nieuwe doku
münchen sept.1972
///Fertigquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario we zien hier niet hetzelfde als bij jullie /// klaar
Doe dan de Milky wayquote:
Dat populaire valt ook wel mee.Hier gebruikt Soul het om lekker in te slaan voornamelijk.En er komt geen kind aan de deur.quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:28 schreef chufi het volgende:
En net nu alles in de aanbieding ligt ivm het nog steeds populaire St Maarten
Mama wie was Sint Maarten '
Ja geen idee, Google anders ff
Ah ok ..
een eiland..
Nick & Simon gaan hun muziek doen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nick & Simon gaan hun muziek doen.
Ja ... ik was een week te vroeg voor de aanbiedingen, ivm dochter ....quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat populaire valt ook wel mee.Hier gebruikt Soul het om lekker in te slaan voornamelijk.En er komt geen kind aan de deur.
Die zijn toch uit elkaar ? een waren op Simon en Garfunkel..? Wat zijn dat voor scbnabellaars ... ? foute boel ... Volendammers zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nick & Simon gaan hun muziek doen.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch uit elkaar ? een waren op Simon en Garfunkel..? Wat zijn dat voor scbnabellaars ... ? foute boel ... Volendammers zeker
quote:
als anderen ze niet lusten neem ik ze graag overquote:Op dinsdag 8 november 2022 06:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die pak ik er juist als eerste uit.
Dat was echt gaaf!quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:56 schreef sly-nl het volgende:
Hee@ de @:deisyy Hoe was die Bowie-avond?
Ik lees het morgen, vandaag waarschijnlijk.
Tof clippie van de master, goed dansje, lekkere chickies in achtergrondkoor:
Kinderbedtijd hiero
* boksquote:Op dinsdag 8 november 2022 06:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die pak ik er juist als eerste uit.
Als eerstequote:Op dinsdag 8 november 2022 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Geheel terecht dat die Bounty's eruit gehaald zijn
Bounty is lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Geheel terecht dat die Bounty's eruit gehaald zijn
Bestaan die?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekkerrr
Maar een witte Kitkat is ook yummie
Witte chocola ben ik niet zo dol op.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekkerrr
Maar een witte Kitkat is ook yummie
Is toch normaal? Tenminste hier elk uur en elk half uur 1 keer.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vannacht om 0u00 begonnen de kerkklokken te luiden.
Wtf?
Ik eet nooit witte chocola maar witte Snickers , witte Toblerone en witte Kitkat vind ik zo nu en dan echt lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zal het een keer proberen.
Normaal zwijgen die na 22u.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is toch normaal? Tenminste hier elk uur en elk half uur 1 keer.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaaah![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoef gelukkig een paar dagen geen boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel soms koop ik ze , maar echt heel heel soms
Fijn is dat en herkenbaar. Morgen ben ik het zelf ook alweer vergeten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig een paar dagen geen boodschappen te doen.
En als het zover is heb ik er hopelijk geen actieve herinnering meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ik ook niet, ik vind het zo zoet en witquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Witte chocola ben ik niet zo dol op.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:45 schreef Domnivoor het volgende:
Die zit er weer in.@B00STERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lief keukenhulpjequote:Op dinsdag 8 november 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
Mijn favo aapjes
[ twitter ]
En ja Soury, tot ze je gezicht er af trekken
Ik ook niet. Tis net een hap boter.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Witte chocola ben ik niet zo dol op.
Zoete boter jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tis net een hap boter.
Deze kan ik niet meer kopen. Winkel (Multivlaai) is weg. Die hadden de bonbons van witte chocola en koffie ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het zo zoet en wit
Leonidasquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kan ik niet meer kopen. Winkel (Multivlaai) is weg. Die hadden de bonbons van witte chocola en koffie ofzo.[ link | afbeelding ]
Leonidas
Dat is een lekker merk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze kan ik niet meer kopen. Winkel (Multivlaai) is weg. Die hadden de bonbons van witte chocola en koffie ofzo.[ link | afbeelding ]
Leonidas
Mijn moeder had wel 9 bakken bonbons voor haar verjaardag. Ik kreeg er één, binnen een week opquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leonidas![]()
Witte chocolade![]()
Ik eet de Leonidas van witte chocolade ook echt niet op.
Milkaquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Loveable het volgende:
Doe mij maar puur chocola of van Milka met wat erin
Ik dus ook niet. Ik ben meer van de pure chocolade.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leonidas![]()
Witte chocolade![]()
Ik eet de Leonidas van witte chocolade ook echt niet op.
Ik eet allesquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik ben meer van de pure chocolade.
Heeft Milka puur dan? Ik heb een keer dark van milka gehad. Vond ik niet echt puur.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Loveable het volgende:
Tender Dark,maar koop meestal andere merk van puur Lindt is dunnne chocolaquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Milka puur dan? Ik heb een keer dark van milka gehad. Vond ik niet echt puur.
De Lidl heeft ook lekkere pure chocola. Met wat sinasappelquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tender Dark,maar koop meestal andere merk van puur Lindt is dunnne chocola
Ja die haal ik ook wel eens. Maar heb toch liever de wat dikkere.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tender Dark,maar koop meestal andere merk van puur Lindt is dunnne chocola
Jammie, van de week toch naar de lidlquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De Lidl heeft ook lekkere pure chocola. Met wat sinasappel
Met vijgen en kokos ook lekker.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
ja diequote:Op dinsdag 8 november 2022 17:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jammie, van de week toch naar de lidl
Ah ok,ik juist nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die haal ik ook wel eens. Maar heb toch liever de wat dikkere.
De sinasappel staat er niet bijquote:
Stom zeg,hopen dat ze die toch nog wel hebben danquote:
Deze is ook al een tijdje pleite. Zo lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Stom zeg,hopen dat ze die toch nog wel hebben dan
Ben gek op groene,maar met vanille zou ik niet drinkquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is ook al een tijdje pleite. Zo lekker[ link | afbeelding ]
Die is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar over op earl grey.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben gek op groene,maar met vanille zou ik niet drink
Niet meer te koopquote:
Dat is echte theequote:
Denk vanwege zn naam?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lord Nelson ? zo heet alles qua theequote:
Ja daar ben ik wel zat van, die gemaakte nep smaakjes.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer.
Ik drink nu veel deze.
[ afbeelding ]
Jesus hoe dan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:47 schreef Loveable het volgende:
Heb peren thee met karamel die is lekker
Nee niet echt het moet wat subtiel zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij houdt niet van dat soort smaakjes?
Is deze ook best wel, karamel proef niet heel ergquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt het moet wat subtiel zijn.
Welke is dat? Ik ben wel wat thee mutsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is deze ook best wel, karamel proef niet heel erg
https://www.aldi.nl/produ(...)715-1-0.article.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ben wel wat thee muts
Van de slag bij Trafalgar.quote:
Oh de Aldi. Die heb ik niet in de buurt wel bij mijn moeder. Oh en het winter assortiment is er weer de verse rookworst is heerlijk. Ze hadden ook altijd konijn. Die zijn door bemoeiallen uit de schappenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
https://www.aldi.nl/produ(...)715-1-0.article.html
Nog niet gezien bij de aldi de verse rookworst..quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de Aldi. Die heb ik niet in de buurt wel bij mijn moeder. Oh en het winter assortiment is er weer de verse rookworst is heerlijk. Ze hadden ook altijd konijn. Die zijn door bemoeiallen uit de schappen
Milka vind ik ook van die zoete bagger, doe mij maar puur of anders melk met stukjes hazelnootquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Loveable het volgende:
Ze hebben dat niet het hele jaar door. Wintermaandenhttps://konijninnood.nl/nieuws/aldi-stopt-met-konijnenvlees-/quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nog niet gezien bij de aldi de verse rookworst..
Lidl heeft inderdaad goede chocolade, maar met sinaasappel, GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaneeltheequote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer.
Ik drink nu veel deze.
[ afbeelding ]
Met koekjes wel lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Milka vind ik ook van die zoete bagger, doe mij maar puur of anders melk met stukjes hazelnoot
Die heb ik ook weleens gehad, met gekaramaliseerde peer, die was wel lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:47 schreef Loveable het volgende:
Heb peren thee met karamel die is lekker
In de restaurants staat toch nog wel op het menu of ook al niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben dat niet het hele jaar door. Wintermaandenhttps://konijninnood.nl/nieuws/aldi-stopt-met-konijnenvlees-/
Ja waarom niet. En het was lekker die Aldi konijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
In de restaurants staat toch nog wel op het menu of ook al niet meer?
Tja, snap dat ook niet en ja ik wil en hoef het niet te eten.. maar zo kan je varken of rund ook wel verbiedenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom niet. En het was lekker die Aldi konijn
Hou wel van apart smaken, meloen thee ook lekker een van mijn favorietequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad, met gekaramaliseerde peer, die was wel lekker
Dat zou voor mij nog net acceptabel zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Met koekjes wel lekker
[ afbeelding ]
Konijnen zatquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja, snap dat ook niet en ja ik wil en hoef het niet te eten.. maar zo kan je varken of rund ook wel verbieden
Dawast!quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:17 schreef sly-nl het volgende:
Hola! Leuk Deesz, je beschrijving van den avond. Sounds fun!
Ik denk de Bowie avondquote:
Meloen vind ik dan wel lekker voor in de zomer, ik drink op mijn werk het liefst aardbei of bosvruchten, thuis drink ik in de ochtend een halve liter Detoxthee van Holland & Barret, dat vind ik echt lekkere theequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hou wel van apart smaken, meloen thee ook lekker een van mijn favoriete
Ik denk het ookquote:
Je kan beter al die actiegroepen verbieden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja, snap dat ook niet en ja ik wil en hoef het niet te eten.. maar zo kan je varken of rund ook wel verbieden
Ik ben zat van smaakjes. Thee is heiligquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meloen vind ik dan wel lekker voor in de zomer, ik drink op mijn werk het liefst aardbei of bosvruchten, thuis drink ik in de ochtend een halve liter Detoxthee van Holland & Barret, dat vind ik echt lekkere thee
Heee, ik antwoord even hier op je dm: ik wil echt niet mee naar de Bowie-avond, ga maar met Aloaquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom niet. En het was lekker die Aldi konijn
Aardbei was een lange tijd wel een van mijn favo's nu niet meer, bosvruchten ook wel of appelthee, citroen theequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meloen vind ik dan wel lekker voor in de zomer, ik drink op mijn werk het liefst aardbei of bosvruchten, thuis drink ik in de ochtend een halve liter Detoxthee van Holland & Barret, dat vind ik echt lekkere thee
Nou ze slaan inderdaad wel té ver door hoor..quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan beter al die actiegroepen verbieden.
Verse muntthee?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Aardbei was een lange tijd wel een van mijn favo's nu niet meer, bosvruchten ook wel of appelthee, citroen thee
Straks maar munt thee maken met een vleugje honing
Ik heb ooit munt thee besteld en er zat een hele bos in. Nooit meerquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Aardbei was een lange tijd wel een van mijn favo's nu niet meer, bosvruchten ook wel of appelthee, citroen thee
Straks maar munt thee maken met een vleugje honing
Heb je wel eens verteld jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit munt thee besteld en er zat een hele bos in. Nooit meer
Ik vind verse muntthee wel lekker, maar ik word altijd heel ongemakkelijk van die takkenbos in mijn glasquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit munt thee besteld en er zat een hele bos in. Nooit meer
Het zuur is gratisquote:
Ik kan er niet zo tegen die hompen muntquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken wel zoet in muntthee, honing.
De steeltjes in je oog als je een slok wil nemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo tegen die hompen munt
Ik kan een oud lijk eten maar die munt breekt me opquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De steeltjes in je oog als je een slok wil nemen
RIP voor het oude lijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan een oud lijk eten maar die munt breekt me op
Jajajajajajajaquote:
Heldquote:
Ik vind dat eerder andersom, suiker is nog te doen, maar melkquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Zat mensen die er nog suiker ingooien.![]()
Beetje melk is nog te doen, maar suiker
Met suiker krijg ik echt niet naar binnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder andersom, suiker is nog te doen, maar melk
Thee drinken is geen grapje. Serieuse shitquote:
Omaquote:
Ja ik vond dat als kind al smerig. Maar een kind moet suiker erin hebben. Bahquote:
Slecht voor je tanden...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond dat als kind al smerig. Maar een kind moet suiker erin hebben. Bah
Was dol op suiker in de thee, nu doe ik er niks in behalve als ik muntthee drink.. en in de koffie twee zoetjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond dat als kind al smerig. Maar een kind moet suiker erin hebben. Bah
Nou die had ik amper. Maar ik wilde nooit suiker in de thee. En dat moestquote:
Als kind wel. Ook in de koffie later....maar koffie nu alleen zwart.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Was dol op suiker in de thee, nu doe ik er niks in behalve als ik muntthee drink.. en in de koffie twee zoetjes
Dat lust ik sowieso nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Als kind wel. Ook in de koffie later....maar koffie nu alleen zwart.
Als je het toch gaat maken kan je het 10 december ook meenemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:52 schreef sly-nl het volgende:
Pro-bounty
Dit lijkt me ook wel lekker, dus binnenkort 'ns maken:
[ afbeelding ]
Misschien ook een tip voor oma om de afgelikte pindarotsen doorheen te blenden
Had ik laatst gehaald, zo'n 5-pack. Moeilijk om dan niet in 1 ruk weg te knagen. Maar, toch gelukt in 2 dagen!!///Fertig:)quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
Bounty gaat er wel inMaar een snickers is lekkerder
Dezequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:58 schreef aloa het volgende:
En deze dan?
Dit moet ik niet kopen![]()
[ afbeelding ]
Ik koop het liever niet. Ik ben een nacht snaaier in bedquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had ik laatst gehaald, zo'n 5-pack. Moeilijk om dan niet in 1 ruk weg te knagen. Maar, toch gelukt in 2 dagen!!///Fertig:)
Dan is de rem weg iddquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze![]()
Die gele M&M's zijn het enige wat ik niet kan weerstaan, als ik zo'n zak heb moet het op. Of het nou 250 of 400 gram is
Dan koop ik wel iets lekkers met choco dat ingepakt is. En neem ik mee. Ik ga die pindarotsen van oma ook echt niet etenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het toch gaat maken kan je het 10 december ook meenemen
Inderdaad, ik heb dan ook geen rem, als het om de gele M&M's gaat ben ik ontoerekeningsvatbaar.quote:
Haha, eet je dan die candy bars in bed?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop het liever niet. Ik ben een nacht snaaier in bed
Wat is het verschil met groene of blauwe ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dan ook geen rem, als het om de gele M&M's gaat ben ik ontoerekeningsvatbaar.
Die afgesabbelde pindarotsen van @oma_nijn zijn heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dan koop ik wel iets lekkers met choco dat ingepakt is. En neem ik mee. Ik ga die pindarotsen van oma ook echt niet etenDus gelijke monniken dragen niet allen lange messen maar dan van chocola, zeg maar of zow etc.
M&M's uit zo'n gele zak hebben nootjes, de andere M&M's niet, die blief ik dan ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het verschil met groene of blauwe ?
Ja ben wel eens in een plak chocola op mijn kussen wakker gewordenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, eet je dan die candy bars in bed?
Oh ik was niet op de M&M hoogtequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
M&M's uit zo'n gele zak hebben nootjes, de andere M&M's niet, die blief ik dan ook niet
En dat je hele bek onder de chocolade zat?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben wel eens in een plak chocola op mijn kussen wakker geworden
Nou ja smak smak HUH ???quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat je hele bek onder de chocolade zat?
Oke, spoel ik ze wel eventjes af alvorens ze te knagen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die afgesabbelde pindarotsen van @:oma_nijn zijn heerlijk![]()
Er worden trouwens geen monniken toegelaten in de kroeg van opa.
Wie is datquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:06 schreef sly-nl het volgende:
Ok
[..]
Oke, spoel ik ze wel eventjes af alvorens ze te knagen.
Ja, dat las ik. Gelukkig wel gasten met een monnikenkapsel, anders zou het tamelijk rustig worden qua bezoekersaantallen, schat ik zo in.
[ afbeelding ]
Ik heb die shit ook niet in huis.quote:
Don't know, maar qua hair-do waarschijnlijk de helft v de kerels die op de meet komme.quote:
Joh!! Haarquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Don't know, maar qua hair-do waarschijnlijk de helft v de kerels die op de meet komme.
Raar Haarquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Don't know, maar qua hair-do waarschijnlijk de helft v de kerels die op de meet komme.
De meesten zijn kaalquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het groeit op plekken waar je het niet wil. En waar je het wel wil weer nietquote:
Irritant wel idd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het groeit op plekken waar je het niet wil. En waar je het wel wil weer niet
En er is niks mis mee. Sommige mannen lijken raar met haarquote:
Eens, de meesten zijn beter af met een mooie kale kop in plaats van een paar dunne plukken over inhammen heen gekamd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En er is niks mis mee. Sommige mannen lijken raar met haar
Ja. niks mis meequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens, de meesten zijn beter af met een mooie kale kop in plaats van een paar dunne plukken over inhammen heen gekamd.
Oren en rugquote:
Neusharen ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oren en rug. Ik moet elke week m'n oren bijsnoeien met de epileerpincet.
Als ik een ongeluk krijg en in het ziekenhuis in coma beland, doet m'n beste maat het, heeft hij toegezegd. Goed om te weten en wel tof van 'm
En nu 1 met capuchon ..maar die moet af.. vind ikquote:
Rugquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oren en rug. Ik moet elke week m'n oren bijsnoeien met de epileerpincet.
Als ik een ongeluk krijg en in het ziekenhuis in coma beland, doet m'n beste maat het, heeft hij toegezegd. Goed om te weten en wel tof van 'm
Wel handig als die bij je voordeur ligt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rug![]()
![]()
Ik heb er ooit 1 mijn nest uitgetrapt en gelijk de voordeur uit. Kokosmat op zijn rug![]()
Om 3 uur 's nachts. Opzouten. Nooit meer gezien of gehoord
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rug![]()
![]()
Ik heb er ooit 1 mijn nest uitgetrapt en gelijk de voordeur uit. Kokosmat op zijn rug![]()
Om 3 uur 's nachts. Opzouten. Nooit meer gezien of gehoord
Met "welkom" erin getondeuzeldquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel handig als die bij je voordeur ligt.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel handig als die bij je voordeur ligt.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]. Zou ik ook doen, bij een meid.
Ik heb een beetje groei op de plek waar m'n vleugels zouden zitten als ik ze had. Maar is geschoren en valt mee. Dus opa kan gewoon weer op de bank
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]en op de plek waar je horens zouden zitten als je ze had, zitten 2 kale plekken?
Beste vriend voor haar en voor hemquote:
Bij je lurven dus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]. Zou ik ook doen, bij een meid.
Ik heb een beetje groei op de plek waar m'n vleugels zouden zitten als ik ze had. Maar is geschoren en valt mee. Dus opa kan gewoon weer op de bank
Die zitten op de plek waar je voelsprieten zouden zitten als je ze had.quote:
Ik wist niet dat die daar zaten. De tastbare Van Dale heeft het over "in de kraag vatten" In het etymologisch woordenboek ook geen specifiekere duiding, behalve dan dat het in het zweeds "lurv" is, wat "ongekamd haar" betekent of betekende. Da's wel grappig in de context.quote:
Ik wist het ook niet, ik zei maar wat met het oog op je lurven en je kladden van Meneer Cactus, en dan die Zweedse betekenisquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die daar zaten. De tastbare Van Dale heeft het over "in de kraag vatten" In het etymologisch woordenboek ook geen specifiekere duiding, behalve dan dat het in het zweeds "lurv" is, wat "ongekamd haar" betekent of betekende. Da's wel grappig in de context.
Deesquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, ik zei maar wat met het oog op je lurven en je kladden van Meneer Cactus, en dan die Zweedse betekenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |