Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.quote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar ik ben net zo'n kleuterjuf die ervoor zorgt dat iedereen een passende award krijgt zodat niemand verliest en buitengesloten voelt.
Skitta awardquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.
Nee, ik kijk wel uit.quote:
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik kan nu al 2 awards uitdelen.
Advies Award: Recce
Schijt Award: Tilly
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neequote:Op maandag 14 november 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel uit.
Jij bent trouwens vast blij dat de energie zo duur is geworden. Nu staat de verwarming tenminste een beetje laag overal.
Hoe is het eigenlijk met je sokken?quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.
Ik heb zelf handschoenen aangehad vandaag. Waar gaat het heen!quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neeVoelde eindelijk een beetje winterig vanochtend
Ja, prima. Ze liggen in de wasmand nu. Ik moet wassen morgen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je sokken?
quote:
Trusten!quote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook, truste award voor iedereen
nee dat was ikquote:
Lekker vroeg opstaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga van 1 december tot 1 april mee helpen met een ICT project
Ben je dan een computermuis?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga van 1 december tot 1 april mee helpen met een ICT project
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagdquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 07:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |