Dit is een FOK!kerquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een blauwtje lopen
quote:Op maandag 7 november 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.
Precies, gedoe allemaal.quote:
Lekker maat! Pompen!quote:Op dinsdag 8 november 2022 06:59 schreef de_boswachter het volgende:
Eet deze!
Ik heb zojuist Woordle #507 gespeeld!
Mijn beurten: 2/6
🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩.!!
Goeiemoggel!
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
@:scrummie @:Oriente en @:speedfight snappen er weer eens niks van. Goh.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zien we een dun wit lijntje tussen je laatste pogingen bij het 6 letter woord?
Dat is bij niemand anders zichtbaar!
Check deze cheater @:GGMM
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:37 schreef Oriente het volgende:
User @:scrummie bijt van zich af a lá Davy Klaassen.
Flophost.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Het is dinsdag en hulpje @:coco gaat over 12 dagen shinen in het WK subforum.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Het is dinsdag en hulpje @:coco gaat over 12 dagen shinen in het WK subforum.
Het is dinsdag 08:57 en snelkookpan @Coco is al overgekookt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Ja, niet doen dus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |