abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 december 2023 @ 08:54:03 #187
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211644361
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 08:53 schreef sherezade het volgende:

[..]
Als je een andere mening hebt die niet eens negatief is ben je volgens anderen meteen zuur hier.
Blijkbaar, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211644615
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk.
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.

Wat is bovengemiddeld knap?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 17-12-2023 10:05:40 ]
pi_211645590

[ Bericht 18% gewijzigd door quirina op 17-12-2023 15:30:06 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 december 2023 @ 12:17:03 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211645789
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.

Wat is bovengemiddeld knap?
Precies. Genoeg mensen die ik erg knap vind maar een ander op kan afknappen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211645857
Wat een lulverhaal

Als je je in kringen begeeft die gevoelig zijn voor geloof en bijgeloof dan kun je aankomen met “demonen in mijn hoofd” om alle mogelijke kolder te verkopen. Het voordeel van geloven. En ja, je kunt dat ook als niet gelovige gebruiken bij depressies als beeldspraak.

Maar ik heb gewoon het idee dat de klad in het seksleven zat en Waylon als ster het vervelend vindt dat ie in een relatie zit en alle aandacht van buitenaf krijgt waar hij anders niets mee zou kunnen doen.

Ik ken z’n vrouw of vriendin niet en interesseert me ook niet, vind niet dat we ons met iemands privéleven hoeven te bemoeien, ook niet van “sterren”, maar dit gooit ie zelf de ether in.

Wees een vent en hou je mond of geef aan dat het tussen jou en je partner zit. Of geef gewoon eerlijk toe dat je er naast zat ipv ook maar enige verklaring erbij te geven.
pi_211653477
Moe word ik inmiddels van die meid

Schijnbaar heeft ze zelf ook weleens een scheve schaats gereden. Maar dat steeds uitventen van dat vreemdgaan van Willen wordt inmiddels echt strontvervelend.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211665089
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 22:26 schreef GwanGwaa het volgende:
Moe word ik inmiddels van die meid

Schijnbaar heeft ze zelf ook weleens een scheve schaats gereden. Maar dat steeds uitventen van dat vreemdgaan van Willen wordt inmiddels echt strontvervelend.
Dat dus.
pi_211665096
Ik vind dat ze eigenlijk allemaal wel oke dingen zegt. Soms hebben mensen verdriet maar niet per se een hele sterke mening.
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 december 2023 @ 09:24:19 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211666137
Edit: alles gaat mis bij deze quote, _O-.

Opnieuw.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 december 2023 @ 09:27:03 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211666157
Edit: nog steeds issues. Dan maar zo. Reactie op het MC-artikel:

quote:
Ik zat daar voor oxazepam, want ik moest rustig worden en mijn borsten moesten weer gaan lekken om mijn kind te kunnen voeden
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.

En direct Oxazepam regelen om rustig te worden?
  Vis een optie? dinsdag 19 december 2023 @ 09:38:50 #197
70532 loveli
N
pi_211666283
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: nog steeds issues. Dan maar zo. Reactie op het MC-artikel:
[..]
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.

En direct Oxazepam regelen om rustig te worden?
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 december 2023 @ 09:59:45 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211666440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.
Als je het verschil tussen medicatie niet weet, moet je het al helemaal niet nemen, :+.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 15:09:43 #199
184769 crew  Deisyy
pi_211669788
Doe maar even normaal tegen elkaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_211669792
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar even normaal tegen elkaar.
Ho wacht. Ik doe helemaal niks.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 15:10:57 #201
184769 crew  Deisyy
pi_211669801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ho wacht. Ik doe helemaal niks.
Ik spreek jou ook niet in het bijzonder aan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_211761230
Ze hebben samen geld zat. Bibi is ook niet arm:

https://weekbladparty.nl/hoe-rijk-zijn-waylon-en-bibi-samen/
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2024 @ 14:44:09 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_211925619
Bibi Breijman (32) is helemaal klaar met roddels over haar gezin. In haar Instagram Stories haalt ze vrijdag flink uit naar juicekanalen die de afgelopen dagen hebben bericht over Waylon. Hij zou een affaire hebben gehad met een vrouw die hij heeft ontmoet op het kinderdagverblijf van hun dochtertje Teddy. ‘Waar ligt de grens? Hou hier mee op en laat mijn gezin met rust’, foetert ze.

Breijman, die momenteel zwanger is van haar derde kindje en gebukt gaat onder extreme zwangerschapsmisselijkheid, heeft de afgelopen dagen berichten van roddelkanalen onder ogen gekregen waarin onder meer wordt gesteld dat Waylon nóg een affaire zou hebben gehad. Hij zou de vrouw in kwestie hebben ontmoet op het kinderdagverblijf van Teddy, het 5-jarige dochtertje dat hij met Breijman heeft.

Hoewel de zangeres en influencer lange tijd op haar tong heeft gebeten, is ze er nu helemaal klaar mee. In haar Instagram Stories laat ze weten niet gediend te zijn van de roddels die over haar gezin rondgaan. ‘Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, maar dit moet wel een keer eindigen. In al die maanden van vuile berichten over mijn gezin heb ik mijn rug recht gehouden en het genegeerd. Maar nu lig ik hier te vechten onder toezicht van het ziekenhuis voor ons ongeboren kind en wordt de naam van onze dochter gebruikt. Haar eigen veilige omgeving, het kinderdagverblijf en de juf die ook een privéleven heeft.’

De roddels kloppen bovendien van geen kant, meent Breijman. Ze schrijft dat in de periode waarin dit zou zijn gebeurd, zij Waylon nog niet eens kende. ‘Waar ligt de grens? Hou hier mee op en laat mijn gezin met rust’, foetert ze in het bericht.

Breijman is van mening dat de juicekanalen met ‘mensenlevens’ spelen en zegt geen behoefte te hebben aan ‘semi empathische’ berichten. ‘Met hoe erg het wel niet voor mij is dat mijn kraamtijd al een keer door Waylon is verpest en nu weer in deze zwangerschap? Terwijl jullie gewoon weten hoe het echt zit, maar nooit de ballen hebben om dat echt te melden.’

Heftige tijd achter de rug
Breijman en Waylon hebben een heftige tijd achter de rug. Anderhalf jaar geleden, toen Bibi net was bevallen van zoon Chester, kwam het nieuws naar buiten dat Waylon (echte naam: Willem Bijkerk) haar had bedrogen toen ze zwanger was. Het werd breed uitgemeten in de media.

,,Na wat er met Willem gebeurde, belandde ik in mijn eigen bubbel. En dat was achteraf ook frustrerend voor hem, voor de schuldige in het verhaal. Die persoon heeft even helemaal geen recht. Geen recht op verdriet. Geen recht op het beschermen van het gezin. Dat had hij verspeeld. Maar ja, achteraf ga je ook zien dat de dader verdriet heeft. Dat inzicht was er niet zomaar, hoor. Ik ben eerst maandenlang boos geweest, en onverschillig. Ik laat hem lekker heel lang hangen, dacht ik. En ik heb heel lang gedreigd met van alles”, vertelde ze afgelopen november in een interview met deze site.

https://www.ad.nl/show/bi(...)n-met-rust~a5bcee4e/

Want van de vorige roddels klopte ook niks. :D Gelukkig blijft ze ons wel voorzien van informatie over de hel die ze ervaart tijdens haar zwangerschap. Net zoals die andere dinges, voor geen kleintje vervaart.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211926381
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.

User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
pi_211926414
Wanneer denken jullie dat Waylon weer opbiecht nog een keer vreemdgegaan te zijn?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2024 @ 15:46:25 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_211926487
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.

User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
Het is tong80. Verder lul je weer uit je nek. Geen idee waar je het over hebt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2024 @ 15:47:01 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_211926495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer denken jullie dat Waylon weer opbiecht nog een keer vreemdgegaan te zijn?
Na de bevalling schat ik. Hij moet eerst nog meepuffen. :)

pi_211926922
Koekoek.
https://www.mediacourant.(...)-roddel-yvonne-stop/
quote:
Clickbait

Het is puur allemaal clickbait, vervolgt Bibi. Ze wijst vervolgens op handelswaren die gepromoot worden op de juicekanalen. “Succes met jullie clickbaits! Dat jullie er maar veel kleding uit China of tapijten uit Marokko mee mogen verkopen. Dan heeft het in ieder geval voor iemand iets opgeleverd!”

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211927171
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:

Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2024 @ 16:54:16 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_211927240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:

[..]
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
_O_

pi_211929996
quote:

[..]
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.

Ik ken haar niet en Waylon is dat kind van Harry de Hengst van Telekids, die een hitje had met Ilse de Lange. Vind het alleen wel vermakelijk hoe “de demonen” een mooie placeholder is voor alle fouten van gelovigen.

Laat dat onbelangrijke koffietafel geneuzel over de dagelijkse beslommeringen van personen achter je en ga je eens verdiepen in wetenschap en geschiedenis ofzo.
pi_211931601
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.

Wat doe je dan in SHO?
pi_211933198
quote:

[..]
_O- Ik kom niet meer bij ...

"Wekenlang hebben we haar ongevraagde zeik verhalen moeten horen".

Ja, want je komt ook echt zonder het zelf te willen op haar Insta posts en je leest deze posts zeker ook zonder dat je dat zelf doet.
Je klikt toch echt zelf nieuws over haar aan.

En die zeik verhalen waren toch een reactie op het eerdere vreemdgaan-nieuws wat door de juicekanalen was verspreid?
Ze is toch niet zelf achter het vreemdgaan gekomen danwel heeft dit niet zelf naar buiten gebracht.

Verder begrijp ik echt de drang niet van Yvonne en co om het privéleven van anderen zo publiekelijk te verstoren (zeker niet op dit moment) en begrijp ik het al helemaal niet dat mensen dit verdedigen en soort van menen dat het een publiek recht is dat we ons bemoeien met dit soort intieme privézaken en allemaal roddels over mensen mogen uitstrooien.

En dan heb je het ook nog over een verdienmodel van Bibi. Ik mag ergens hopen dat ze nog geld aan al die shit heeft overgehouden na wat ze heeft moeten doorstaan privé en publiekelijk.
Yvonne casht wederom en nu over de rug van 4 mensen en heeft hier werkelijk niets voor hoeven doorstaan :r
  zaterdag 6 januari 2024 @ 07:21:12 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211933356
Een 5-jarige die naar een kinderdagverblijf gaat? :?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211933399
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 03:47 schreef FYazz het volgende:

[..]
_O- Ik kom niet meer bij ...

"Wekenlang hebben we haar ongevraagde zeik verhalen moeten horen".

Ja, want je komt ook echt zonder het zelf te willen op haar Insta posts en je leest deze posts zeker ook zonder dat je dat zelf doet.
Je klikt toch echt zelf nieuws over haar aan.

En die zeik verhalen waren toch een reactie op het eerdere vreemdgaan-nieuws wat door de juicekanalen was verspreid?
Ze is toch niet zelf achter het vreemdgaan gekomen danwel heeft dit niet zelf naar buiten gebracht.

Verder begrijp ik echt de drang niet van Yvonne en co om het privéleven van anderen zo publiekelijk te verstoren (zeker niet op dit moment) en begrijp ik het al helemaal niet dat mensen dit verdedigen en soort van menen dat het een publiek recht is dat we ons bemoeien met dit soort intieme privézaken en allemaal roddels over mensen mogen uitstrooien.

En dan heb je het ook nog over een verdienmodel van Bibi. Ik mag ergens hopen dat ze nog geld aan al die shit heeft overgehouden na wat ze heeft moeten doorstaan privé en publiekelijk.
Yvonne casht wederom en nu over de rug van 4 mensen en heeft hier werkelijk niets voor hoeven doorstaan :r
Wat een gelul, ik heb geen enkele keer insta hier voor hoeven te bekijken om dat gezeik aan te hoeven horen/lezen.Sterker nog heb niet eens instagram maar het was op een gegeven moment zo sneu en wanhopig dat iedereen er wel iets van vond en dat je er gewoon niet meer om heen kon. Daarvoor hoefde je echt niets aan te klikken aangezien iedereen er de schijt van kreeg en werd het hé gewoon de strot door geduwd.
pi_211933601
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 22:11 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Wat doe je dan in SHO?
Jullie vertellen dat je geen leven hebt, als dit jullie bezig houdt.
pi_211933693
Hoop gelul, maar die Waylon neukt gewoon graag buiten de deur en met dat koppie van hem en zijn BNer status gaat dat gemakkelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')