Blijkbaar,quote:Op zondag 17 december 2023 08:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt die niet eens negatief is ben je volgens anderen meteen zuur hier.
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk.
Precies. Genoeg mensen die ik erg knap vind maar een ander op kan afknappen.quote:Op zondag 17 december 2023 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.
Wat is bovengemiddeld knap?
Dat dus.quote:Op zondag 17 december 2023 22:26 schreef GwanGwaa het volgende:
Moe word ik inmiddels van die meid
Schijnbaar heeft ze zelf ook weleens een scheve schaats gereden. Maar dat steeds uitventen van dat vreemdgaan van Willen wordt inmiddels echt strontvervelend.
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.quote:Ik zat daar voor oxazepam, want ik moest rustig worden en mijn borsten moesten weer gaan lekken om mijn kind te kunnen voeden
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: nog steeds issues. Dan maar zo. Reactie op het MC-artikel:
[..]
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.
En direct Oxazepam regelen om rustig te worden?
Als je het verschil tussen medicatie niet weet, moet je het al helemaal niet nemen,quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.
Ik spreek jou ook niet in het bijzonder aan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ho wacht. Ik doe helemaal niks.
Het is tong80. Verder lul je weer uit je nek. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.
User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
Na de bevalling schat ik. Hij moet eerst nog meepuffen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer denken jullie dat Waylon weer opbiecht nog een keer vreemdgegaan te zijn?
quote:Clickbait
Het is puur allemaal clickbait, vervolgt Bibi. Ze wijst vervolgens op handelswaren die gepromoot worden op de juicekanalen. “Succes met jullie clickbaits! Dat jullie er maar veel kleding uit China of tapijten uit Marokko mee mogen verkopen. Dan heeft het in ieder geval voor iemand iets opgeleverd!”
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.
User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
Wat doe je dan in SHO?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik heb geen enkele keer insta hier voor hoeven te bekijken om dat gezeik aan te hoeven horen/lezen.Sterker nog heb niet eens instagram maar het was op een gegeven moment zo sneu en wanhopig dat iedereen er wel iets van vond en dat je er gewoon niet meer om heen kon. Daarvoor hoefde je echt niets aan te klikken aangezien iedereen er de schijt van kreeg en werd het hé gewoon de strot door geduwd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 03:47 schreef FYazz het volgende:
[..]Ik kom niet meer bij ...
"Wekenlang hebben we haar ongevraagde zeik verhalen moeten horen".
Ja, want je komt ook echt zonder het zelf te willen op haar Insta posts en je leest deze posts zeker ook zonder dat je dat zelf doet.
Je klikt toch echt zelf nieuws over haar aan.
En die zeik verhalen waren toch een reactie op het eerdere vreemdgaan-nieuws wat door de juicekanalen was verspreid?
Ze is toch niet zelf achter het vreemdgaan gekomen danwel heeft dit niet zelf naar buiten gebracht.
Verder begrijp ik echt de drang niet van Yvonne en co om het privéleven van anderen zo publiekelijk te verstoren (zeker niet op dit moment) en begrijp ik het al helemaal niet dat mensen dit verdedigen en soort van menen dat het een publiek recht is dat we ons bemoeien met dit soort intieme privézaken en allemaal roddels over mensen mogen uitstrooien.
En dan heb je het ook nog over een verdienmodel van Bibi. Ik mag ergens hopen dat ze nog geld aan al die shit heeft overgehouden na wat ze heeft moeten doorstaan privé en publiekelijk.
Yvonne casht wederom en nu over de rug van 4 mensen en heeft hier werkelijk niets voor hoeven doorstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |