Ik spreek jou ook niet in het bijzonder aan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ho wacht. Ik doe helemaal niks.
Het is tong80. Verder lul je weer uit je nek. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.
User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
Na de bevalling schat ik. Hij moet eerst nog meepuffen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer denken jullie dat Waylon weer opbiecht nog een keer vreemdgegaan te zijn?
quote:Clickbait
Het is puur allemaal clickbait, vervolgt Bibi. Ze wijst vervolgens op handelswaren die gepromoot worden op de juicekanalen. “Succes met jullie clickbaits! Dat jullie er maar veel kleding uit China of tapijten uit Marokko mee mogen verkopen. Dan heeft het in ieder geval voor iemand iets opgeleverd!”
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik sta achter deze vrouw. Verder is het niet zo belangrijk of het klopt of niet. Privézaken zijn privézaken.
User Tong80 lijkt een beetje een ouwe taart geworden die je een breiwerkje en een stapeltje roddelbladen op schoot moet geven voor het laatste beetje levensgeluk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij was zij diegene die het allemaal begon op te rakelen en alles op tafel gooide terwijl iedereen het op dat moment weer was vergeten.
Wekenlang hebben we die ongevraagde zeik verhalen van haar moeten aanhoren over behoeftes, vreemdgaan en demonen en heeft ze daar een verdienmodel van gemaakt.
Nu ineens wilt ze dat iedereen hun mond moet houden en zich nergens mee mag bemoeien.
Zo werkt dat dus niet, als ze er een hot topic van maakt logisch dat het mensen triggert en dat men gaat graven in het verleden.
Maar nu komt haar dat even niet goed uit en dan mag het niet,had ze van begin af aan haar mond moeten houden en het privé moeten houden.
Wat doe je dan in SHO?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik heb geen enkele keer insta hier voor hoeven te bekijken om dat gezeik aan te hoeven horen/lezen.Sterker nog heb niet eens instagram maar het was op een gegeven moment zo sneu en wanhopig dat iedereen er wel iets van vond en dat je er gewoon niet meer om heen kon. Daarvoor hoefde je echt niets aan te klikken aangezien iedereen er de schijt van kreeg en werd het hé gewoon de strot door geduwd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 03:47 schreef FYazz het volgende:
[..]Ik kom niet meer bij ...
"Wekenlang hebben we haar ongevraagde zeik verhalen moeten horen".
Ja, want je komt ook echt zonder het zelf te willen op haar Insta posts en je leest deze posts zeker ook zonder dat je dat zelf doet.
Je klikt toch echt zelf nieuws over haar aan.
En die zeik verhalen waren toch een reactie op het eerdere vreemdgaan-nieuws wat door de juicekanalen was verspreid?
Ze is toch niet zelf achter het vreemdgaan gekomen danwel heeft dit niet zelf naar buiten gebracht.
Verder begrijp ik echt de drang niet van Yvonne en co om het privéleven van anderen zo publiekelijk te verstoren (zeker niet op dit moment) en begrijp ik het al helemaal niet dat mensen dit verdedigen en soort van menen dat het een publiek recht is dat we ons bemoeien met dit soort intieme privézaken en allemaal roddels over mensen mogen uitstrooien.
En dan heb je het ook nog over een verdienmodel van Bibi. Ik mag ergens hopen dat ze nog geld aan al die shit heeft overgehouden na wat ze heeft moeten doorstaan privé en publiekelijk.
Yvonne casht wederom en nu over de rug van 4 mensen en heeft hier werkelijk niets voor hoeven doorstaan
Of in dikke ex-voetballers.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen niet zoveel met privélevens van celebrities.
Ik ken haar niet en Waylon is dat kind van Harry de Hengst van Telekids, die een hitje had met Ilse de Lange. Vind het alleen wel vermakelijk hoe “de demonen” een mooie placeholder is voor alle fouten van gelovigen.
Laat dat onbelangrijke koffietafel geneuzel over de dagelijkse beslommeringen van personen achter je en ga je eens verdiepen in wetenschap en geschiedenis ofzo.
Dat is een algemeen topic over de kloof tussen het moderne voetbal en het oude. Gaat niet specifiek over het privéleven van Jeroen Verhoeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of in dikke ex-voetballers.
VBL / Wat typeert de kloof tussen het moderne en oude voetbal?
De demonen lieten het hem doen !quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:19 schreef ludovico het volgende:
Hoop gelul, maar die Waylon neukt gewoon graag buiten de deur en met dat koppie van hem en zijn BNer status gaat dat gemakkelijk.
Nee, het is gelul dat je al die zeik verhalen ongevraagd hoort.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik heb geen enkele keer insta hier voor hoeven te bekijken om dat gezeik aan te hoeven horen/lezen.Sterker nog heb niet eens instagram maar het was op een gegeven moment zo sneu en wanhopig dat iedereen er wel iets van vond en dat je er gewoon niet meer om heen kon. Daarvoor hoefde je echt niets aan te klikken aangezien iedereen er de schijt van kreeg en werd het hé gewoon de strot door geduwd.
Misschien zit ze op de buitenschoolse opvang.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:21 schreef Leandra het volgende:
Een 5-jarige die naar een kinderdagverblijf gaat?
Misschien heeft die affaire plaats gevonden voordat Teddy 4 was.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:21 schreef Leandra het volgende:
Een 5-jarige die naar een kinderdagverblijf gaat?
Maar ondertussen heb je zelf natuurlijk net zo goed geen leven als je het nodig vindt om naar SHO te komen om ons dit te vertellenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jullie vertellen dat je geen leven hebt, als dit jullie bezig houdt.
Vraag me ondertussen wel af hoeveel escapades er zijn geweest waar we niets van af weten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:29 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-roddel-yvonne-stop/
Als ik het goed heb gelezen beweert Yvonne dat het om een affaire ging in 2021 en Bibi beweert dat het om een date ging in 2016.
Mens echt je kon geen tv zender/radio meer op zetten zonder dat gezeik aan te horen omdat heel Nederland een mening erover had en er iets van vond.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee, het is gelul dat je al die zeik verhalen ongevraagd hoort.
Je moet daarvoor toch echt iets openen. Je insta, de roddelrubriek in de krant, SHO op FOK etc of je oren voor juicekanalen of luisteren naar je roddelvriendinnen.
Ik ken al die verhalen namelijk niet en dat komt omdat ik mijn ogen en oren er ook niet voor open. Jij doet dat wel, geeft niet, maar ga niet doen alsof je niet smult van roddelsnieuws en Bibi zomaar ongevraagd jouw leventje binnenkomt.
Nee maar goed had ze van het begin gewoon haar mond gehouden en deze situatie lekker privé gehouden en binnenskamers opgelost dan was het vanzelf wel overgewaaid.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Die Bibi heeft een gezin en verder geen verantwoordelijkheid aan een ander af te leggen, ze lijkt me gewoon heel oprecht in haar reactie en ze heeft natuurlijk gelijk, het zijn Coldeweijer haar zaken niet, die doet gewoon alles voor het geld.
Dat die Waylon een foute kerel is zal allemaal wel, maar als haar huwelijk straks klapt, dan heeft Coldeweijer daar ook een rol in. Als zij haar smoel had gehouden hadden ze misschien met een paar leugens tussen hen in geleefd, maar dat hebben genoeg huwelijken in duizenden jaren gehad, we moeten niet doen alsof een huwelijk altijd maar zonder geheimen moet zijn voordat je kan zeggen dat het goed is.
1: Je hoeft mij niet persoonlijk aan te gaan vallen en mij denigrerend mens te noemen of te zeggen dat ik niet spoor omdat jij wel degelijk een roddelnieuws fan bent. Je zit ook niet voor niets structureel in SHO te posten en in topics van Yvonne.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mens echt je kon geen tv zender/radio meer op zetten zonder dat gezeik aan te horen omdat heel Nederland een mening erover had en er iets van vond.
Dat bedoelde ik het werd door je strot geduwd.
Denk je nu echt dat ik hierover praat met mijn "roddel vriendinnen" 😒😒😒😒😒 dan spoor je echt niet.
S. M. Dquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:10 schreef FYazz het volgende:
[..]
1: Je hoeft mij niet persoonlijk aan te gaan vallen en mij denigrerend mens te noemen of te zeggen dat ik niet spoor omdat jij wel degelijk een roddelnieuws fan bent. Je zit ook niet voor niets structureel in SHO te posten en in topics van Yvonne.
Of gebeurt dat ook geheel ongevraagd en is er een mysterieus iets wat buiten jouw medeweten om SHO bezoekt en maakt dat jouw tijdlijn volstaat met SHO-topics ...
2. En nee, niet heel Nederland had er een mening over. Alleen mensen die zo bezig zijn met roddelnieuws, waaronder jij dus.
Geen van mijn familie, vrienden of kennissen heb ik hierover gehoord. Ook op de werkvloer heb ik er geen collega’s over gehoord.
Het ligt toch echt aan jouzelf en welke kanalen jij op social media, radio en tv volgt en binnen welke kringen jij je begeeft.
En nogmaals, het is verder helemaal prima als jij graag roddelnieuws leest, ieder zijn ding. Maar ga hier niet verongelijkt doen dat het je maar overkomt en je zomaar ongevraagd in aanraking komt met al dat roddelnieuws.
Nou nou, ook nog scheldenquote:
Ja, maar dan is dat dus oud nieuws en valt het nog gewoon onder de vorige ronde vreemdgaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft die affaire plaats gevonden voordat Teddy 4 was.
Ja, dat kan, maar het wordt kinderdagverblijf genoemd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien zit ze op de buitenschoolse opvang.
Misschien moeten jullie eens met z’n allen met een telelens achter de kliko van de BSO ter plaatse gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien zit ze op de buitenschoolse opvang.
Ik las het als iets wat al eerder is gebeurd en wij nog niet wisten, geen idee hoeveel affaires Willem had in zijn vorige ronde, maar de kinderdagverblijfjuf is waarschijnlijk nog een extra lijk in/uit de kast.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan is dat dus oud nieuws en valt het nog gewoon onder de vorige ronde vreemdgaan?
Of over dat half jaar tussen de geboorte van hun zoon en het moment dat hun dochtertje 4 werd?
Ik denk dat ze gewoon heel veel van hem houdt en haar gezinnetje intact wil houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vraag me ondertussen wel af hoeveel escapades er zijn geweest waar we niets van af weten.
Ja, als je het heel zakelijk bekijkt is dat waar de roddelpers hun geld mee verdiend.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
Sneu? Wat sneu is, is dat er tijdens een zwangerschap oude koeien uit de sloot gehaald worden om iemand te schaden. Wat een bemoeizucht. En als het waar is, is het een grote lul, maar waarom schept een ander er zo'n genoegen in om deze dirt nu uit de doeken te doen? En sowieso is het walgelijk dat die Yvonne dochtertje Teddy betrekt in de gossip.
Die Yvonne is sowieso een walgelijk figuur. Het enge is dat er mensen zijn die betalen voor haar ellendige beschuldigingen , en er zullen er hier ook vast genoeg zijn die daar aan meedoen.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
Sneu? Wat sneu is, is dat er tijdens een zwangerschap oude koeien uit de sloot gehaald worden om iemand te schaden. Wat een bemoeizucht. En als het waar is, is het een grote lul, maar waarom schept een ander er zo'n genoegen in om deze dirt nu uit de doeken te doen? En sowieso is het walgelijk dat die Yvonne dochtertje Teddy betrekt in de gossip.
Is toch al een verloren zaak, die 2 zullen niet bijelkaar blijven... Iedere keer een kind erbij krijgen om de boel te lijmen werkt ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon heel veel van hem houdt en haar gezinnetje intact wil houden.
Best sneu, eigenlijk.
Mwah, je kunt natuurlijk best in VBL kritisch posten over de corrupte bestuurscultuur en de schade die dit doet. Zou niet weten waarom je hier niet de roddelpers mag afkraken.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nou dat inderdaad. Ik ga ook niet in VBL posten dat voetbal kut is of in TRU/BNW dat mensen die in complottheorieën geloven wappies zijn. Blijf dan gewoon weg.
Maar dat gebeurt niet he, er lopen mensen te klagen dat er roddels naar buiten komen. Dat is om jouw analogie maar even te gebruiken blijven klagen over dat ze bij voetbal zich maar altijd aanstellen en over de grond rollen en dat dat moet stoppen, maar ondertussen wel elke wedstrijd kijken. Want al die dametjes die hun beklag doen over Yvonne lezen "per ongeluk" toch wel elke story van haar, oeps haha nou dat kan toch zomaar gebeuren he!quote:Op zondag 7 januari 2024 21:37 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mwah, je kunt natuurlijk best in VBL kritisch posten over de corrupte bestuurscultuur en de schade die dit doet. Zou niet weten waarom je hier niet de roddelpers mag afkraken.
Sterker nog, ik denk dat dit bij uitstek de plek is om dat te doen. Heeft ook twee kanten hè, als je zo graag met je geveinsde moralisme vanuit rancune BN'ers een toontje lager wil laten zingen, zoals Yvonne, dan hebben anderen natuurlijk ook het volste recht om haar dan weer door het slijk te halen. Persoonlijk vind ik dat mooi.
Dat is een substantieel deel van de voetbalkijkervaring: zeiken dat ze zich weer eens aan het aanstellen zijn, een wedstrijd kapot maken, nu maar eens moeten gaan voetballen etc.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet he, er lopen mensen te klagen dat er roddels naar buiten komen. Dat is om jouw analogie maar even te gebruiken blijven klagen over dat ze bij voetbal zich maar altijd aanstellen en over de grond rollen en dat dat moet stoppen, maar ondertussen wel elke wedstrijd kijken. Want al die dametjes die hun beklag doen over Yvonne lezen "per ongeluk" toch wel elke story van haar, oeps haha nou dat kan toch zomaar gebeuren he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |