abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206589136
Die Bibi is ook wel een beetje een golddigger dan hè, als je je vent met erectiestoornissen in genade aanneemt nadat hij gekeken heeft of hij hem bij een ander wel omhoog krijgt.

Kweek toch eens wat eigenwaarde meid.
  maandag 7 november 2022 @ 12:41:39 #52
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206589141
Iemand hier dit al benoemt als een l*lverhaal ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206589399
Wat een loser.
pi_206589486
Je erectie- en relatieproblemen bespreken op de televisie, je moet het maar willen. Dit is denk ik zijn manier om door het stof te gaan voor z'n vriendin.
Dat het een lul was om vreemd te gaan, wisten we al, de reden doet er ook niet toe, dat is een rookgordijn. Dit doet er alleen maar toe zodat hij zijn vrouw kan tonen dat hij bereid is om te kruipen om de boel te redden. Waylon neemt in elk geval de regie.
-nee-
  maandag 7 november 2022 @ 13:14:23 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206589532
Is het niet ook een beetje jullie eigen angst dat het je overkomt (partner die vreemdgaat), wat maakt dat het zulke heftige reacties oproept? Alsof je het kan bezweren door het luidkeels af te keuren, zeg maar?

Terwijl vreemdgaan, denk ik, een heel laagdrempelige uitlaatklep is voor veel menselijke tekortkomingen of onzekerheden. Het levert vrij gemakkelijk op waarnaar we allemaal verlangen: gezien worden, erkenning, bevestiging, streling ijdelheid. En de factor spannend-want-verboden is ook velen van ons niet vreemd.

Dat een mens de stap maakt, kun je afkeuren natuurlijk, maar ik snap niet zo goed waarom vreemdgaan niet begrepen wordt of wordt gezien als een weloverwogen, rationele en intens gemene daad. De mens wordt nog altijd deels gedreven door angst en onzekerheid en als die een bepaalde proportie aannemen, is de stap naar vreemdgaan niet zo groot. Het zegt dus in veel gevallen niets over de partner die achterblijft.

Wel kut als het je overkomt en het niet als relatieruimte was afgesproken, natuurlijk. Dat staat buiten kijf. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206589575
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Die Bibi is ook wel een beetje een golddigger dan hè, als je je vent met erectiestoornissen in genade aanneemt nadat hij gekeken heeft of hij hem bij een ander wel omhoog krijgt.

Ja maar die villa woont wel lekker denk ik.
Geld maakt een hoop goed voor sommige vrouwen.
pi_206589576
Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat mensen geïnteresseerd zijn in zulke no-no’s

Wie is hij dat het zo interessant is dat hij vreemd gegaan is.
pi_206589589
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:17 schreef quirina het volgende:

[..]
Daar lijkt het helaas wel op ja.
pi_206590249
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet ook een beetje jullie eigen angst dat het je overkomt (partner die vreemdgaat), wat maakt dat het zulke heftige reacties oproept? Alsof je het kan bezweren door het luidkeels af te keuren, zeg maar?

Terwijl vreemdgaan, denk ik, een heel laagdrempelige uitlaatklep is voor veel menselijke tekortkomingen of onzekerheden. Het levert vrij gemakkelijk op waarnaar we allemaal verlangen: gezien worden, erkenning, bevestiging, streling ijdelheid. En de factor spannend-want-verboden is ook velen van ons niet vreemd.

Dat een mens de stap maakt, kun je afkeuren natuurlijk, maar ik snap niet zo goed waarom vreemdgaan niet begrepen wordt of wordt gezien als een weloverwogen, rationele en intens gemene daad. De mens wordt nog altijd deels gedreven door angst en onzekerheid en als die een bepaalde proportie aannemen, is de stap naar vreemdgaan niet zo groot. Het zegt dus in veel gevallen niets over de partner die achterblijft.

Wel kut als het je overkomt en het niet als relatieruimte was afgesproken, natuurlijk. Dat staat buiten kijf. :)
Het lijkt me ook verschrikkelijk kloten als het je overkomt maar ik heb het eeuwen geleden zelf ook eens gedaan en ik denk ook wel dat op fok het voor sommigen lastig is te begrijpen dat een vreemdganger niet meteen een demonische sociopaat is die het fijn vind om overal een puinhoop van te maken.
-nee-
  maandag 7 november 2022 @ 14:11:16 #60
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206590269
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het lijkt me ook verschrikkelijk kloten als het je overkomt maar ik heb het eeuwen geleden zelf ook eens gedaan en ik denk ook wel dat op fok het voor sommigen lastig is te begrijpen dat een vreemdganger niet meteen een demonische sociopaat is die het fijn vind om overal een puinhoop van te maken.
Ik denk vooral iemand die slecht kan communiceren met zijn partner... en die dan maar voor de verkeerde coping kiest bij stress. Zeker gezien het hier om een avontuurtje ging.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206590825
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef Marsenal het volgende:
Je erectie- en relatieproblemen bespreken op de televisie, je moet het maar willen. Dit is denk ik zijn manier om door het stof te gaan voor z'n vriendin.
Dat het een lul was om vreemd te gaan, wisten we al, de reden doet er ook niet toe, dat is een rookgordijn. Dit doet er alleen maar toe zodat hij zijn vrouw kan tonen dat hij bereid is om te kruipen om de boel te redden. Waylon neemt in elk geval de regie.
Lekker op tv vertellen dat je niet meer stijf wordt van je zwangere vriendin. Denk dat ze dat echt heel erg waardeert ja. :')
pi_206590934
Waylon is een lul en hij heeft in die uitzending eigenlijk veel te veel vertelt.
Het lijkt mij ook gênant voor Bibi maar goed: dat was het hele vreemdgaan verhaal al.

De vraag is overigens of zijn (tijdelijke) erectieproblemen waren opgelost toen hij het bij een andere dame probeerde.
pi_206591062
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 15:07 schreef vencodark het volgende:

De vraag is overigens of zijn (tijdelijke) erectieproblemen waren opgelost toen hij het bij een andere dame probeerde.
Ik moest gniffelen. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 7 november 2022 @ 15:39:50 #64
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206591197
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik denk altijd maar, als je weet dat je regelmatig vreemdgaat/ gevoelig bent om vreemd te gaan ben er dan eerlijk over en maak er afspraken over met je partner.

Ik ken ook iemand waarvan iedereen zich afvraagt of ie al vreemd is gegaan maar zijn vriendin houdt trackt en controleert hem overal. Dat wil je toch niet..
With love :*
pi_206591429
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 15:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik moest gniffelen. :')
Is wel een oprechte vraag. Want het lukte dus niet bij Biebs en dús probeerde hij het bij een andere vrouw.
De resultaten van zijn onderzoek worden niet bekend gemaakt. :P
pi_206591457
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:17 schreef quirina het volgende:

[..]
Dit en dit. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206591709
Er zijn ook vrouwen die hun man vergeven vanwege het gezinsleven en de liefde die ze nog voor de man voelen.
Niet alles draait om geld. :P
pi_206591788
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 16:31 schreef vencodark het volgende:
Er zijn ook vrouwen die hun man vergeven vanwege het gezinsleven en de liefde die ze nog voor de man voelen.
Niet alles draait om geld. :P
Ze heeft inderdaad een kind met 'm, dat alleen al is voor normale mensen genoeg reden om alles op alles te zetten om de boel bij elkaar te houden. En het is niet alsof Waylon fuck-you money heeft ofzo, alsof je met hem kan rentenieren op Manhattan. Zijn bankrekening lijkt me niet groot genoeg om maar je hele leven ongelukkig bij te blijven.
-nee-
pi_206591801
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:56 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Lekker op tv vertellen dat je niet meer stijf wordt van je zwangere vriendin. Denk dat ze dat echt heel erg waardeert ja. :')
Ik denk niet Bibi het idee heeft dat de publieke opinie denkt dat ze een seksloze tientonner was ofzo, het zal wel loslopen
-nee-
pi_206591832
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 16:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad een kind met 'm, dat alleen al is voor normale mensen genoeg reden om alles op alles te zetten om de boel bij elkaar te houden. En het is niet alsof Waylon fuck-you money heeft ofzo, alsof je met hem kan rentenieren op Manhattan. Zijn bankrekening lijkt me niet groot genoeg om maar je hele leven ongelukkig bij te blijven.
Nee dan neuk je even de personal trainer of de poolboy als die lekker is.
pi_206592116
Ik denk overigens wel dat hij Bibi genoeg kan manipuleren/beïnvloeden om te laten geloven dat zij ook een aandeel heeft in zijn ‘erectieproblemen’ en het dus eigenlijk een beetje haar schuld is en hij daarom zo in andermans armen is verdreven.
pi_206592189
Ik vind Waylon sinds een aantal jaar ook niet meer echt een geweldige gozer, maar de backlash die hij nu over zich heen krijgt na de aflevering vind ik ook wat overtrokken. We maken allemaal fouten, en die maken we ook allemaal om een goede of minder goede reden. Statistisch gezien zijn er hier ook een hoop mensen vreemdgegaan.

Wat ik vooral dom vind is dat hij het verteld heeft, hoogstwaarschijnlijk omdat hij al een paar glazen wijn achter de kiezen had. Tijdens het bomen snoeien wilde hij wijselijk zijn mond houden, maar door de drank kreeg hij een 'fuck it' (zei hij ook letterlijk) -houding. Even niet erbij nagedacht dat hij iets intiems vertelt dat ook Bibi aangaat.

Ik vind dat Waylon veel te veel aan het woord is en veel te veel geïnterviewd wordt in allerlei programma's. Hoe vaak heb ik hem nu al niet quasi-diepzinning ergens horen wauwelen. Ik wil hem heus wel zien zingen en optreden, voor de rest gewoon mond houden tijdje.
Koel en donker bewaren
  maandag 7 november 2022 @ 18:38:29 #73
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206592974
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:01 schreef klipper het volgende:
Wat een jankerd.
Dat staat als een paal boven water.
pi_206595789
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vind een eenmalige 'uitglijer' dan ook wel van een andere orde dan een affaire, waarin jouw lief je willens en wetens maanden of jaren heeft voorgelogen. :{
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206596279
Even kijken wat de mannen van VI er van vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')