Ja maar die villa woont wel lekker denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Die Bibi is ook wel een beetje een golddigger dan hè, als je je vent met erectiestoornissen in genade aanneemt nadat hij gekeken heeft of hij hem bij een ander wel omhoog krijgt.
Kweek toch eens wat eigenwaarde meid.
Daar lijkt het helaas wel op ja.quote:Op maandag 7 november 2022 13:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar die villa woont wel lekker denk ik.
Geld maakt een hoop goed voor sommige vrouwen.
Het lijkt me ook verschrikkelijk kloten als het je overkomt maar ik heb het eeuwen geleden zelf ook eens gedaan en ik denk ook wel dat op fok het voor sommigen lastig is te begrijpen dat een vreemdganger niet meteen een demonische sociopaat is die het fijn vind om overal een puinhoop van te maken.quote:Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet ook een beetje jullie eigen angst dat het je overkomt (partner die vreemdgaat), wat maakt dat het zulke heftige reacties oproept? Alsof je het kan bezweren door het luidkeels af te keuren, zeg maar?
Terwijl vreemdgaan, denk ik, een heel laagdrempelige uitlaatklep is voor veel menselijke tekortkomingen of onzekerheden. Het levert vrij gemakkelijk op waarnaar we allemaal verlangen: gezien worden, erkenning, bevestiging, streling ijdelheid. En de factor spannend-want-verboden is ook velen van ons niet vreemd.
Dat een mens de stap maakt, kun je afkeuren natuurlijk, maar ik snap niet zo goed waarom vreemdgaan niet begrepen wordt of wordt gezien als een weloverwogen, rationele en intens gemene daad. De mens wordt nog altijd deels gedreven door angst en onzekerheid en als die een bepaalde proportie aannemen, is de stap naar vreemdgaan niet zo groot. Het zegt dus in veel gevallen niets over de partner die achterblijft.
Wel kut als het je overkomt en het niet als relatieruimte was afgesproken, natuurlijk. Dat staat buiten kijf.
Ik denk vooral iemand die slecht kan communiceren met zijn partner... en die dan maar voor de verkeerde coping kiest bij stress. Zeker gezien het hier om een avontuurtje ging.quote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt me ook verschrikkelijk kloten als het je overkomt maar ik heb het eeuwen geleden zelf ook eens gedaan en ik denk ook wel dat op fok het voor sommigen lastig is te begrijpen dat een vreemdganger niet meteen een demonische sociopaat is die het fijn vind om overal een puinhoop van te maken.
Lekker op tv vertellen dat je niet meer stijf wordt van je zwangere vriendin. Denk dat ze dat echt heel erg waardeert ja.quote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef Marsenal het volgende:
Je erectie- en relatieproblemen bespreken op de televisie, je moet het maar willen. Dit is denk ik zijn manier om door het stof te gaan voor z'n vriendin.
Dat het een lul was om vreemd te gaan, wisten we al, de reden doet er ook niet toe, dat is een rookgordijn. Dit doet er alleen maar toe zodat hij zijn vrouw kan tonen dat hij bereid is om te kruipen om de boel te redden. Waylon neemt in elk geval de regie.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 7 november 2022 15:07 schreef vencodark het volgende:
De vraag is overigens of zijn (tijdelijke) erectieproblemen waren opgelost toen hij het bij een andere dame probeerde.
Ik denk altijd maar, als je weet dat je regelmatig vreemdgaat/ gevoelig bent om vreemd te gaan ben er dan eerlijk over en maak er afspraken over met je partner.quote:Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet ook een beetje jullie eigen angst dat het je overkomt (partner die vreemdgaat), wat maakt dat het zulke heftige reacties oproept? Alsof je het kan bezweren door het luidkeels af te keuren, zeg maar?
Terwijl vreemdgaan, denk ik, een heel laagdrempelige uitlaatklep is voor veel menselijke tekortkomingen of onzekerheden. Het levert vrij gemakkelijk op waarnaar we allemaal verlangen: gezien worden, erkenning, bevestiging, streling ijdelheid. En de factor spannend-want-verboden is ook velen van ons niet vreemd.
Dat een mens de stap maakt, kun je afkeuren natuurlijk, maar ik snap niet zo goed waarom vreemdgaan niet begrepen wordt of wordt gezien als een weloverwogen, rationele en intens gemene daad. De mens wordt nog altijd deels gedreven door angst en onzekerheid en als die een bepaalde proportie aannemen, is de stap naar vreemdgaan niet zo groot. Het zegt dus in veel gevallen niets over de partner die achterblijft.
Wel kut als het je overkomt en het niet als relatieruimte was afgesproken, natuurlijk. Dat staat buiten kijf.
Is wel een oprechte vraag. Want het lukte dus niet bij Biebs en dús probeerde hij het bij een andere vrouw.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Die Bibi is ook wel een beetje een golddigger dan hè, als je je vent met erectiestoornissen in genade aanneemt nadat hij gekeken heeft of hij hem bij een ander wel omhoog krijgt.
Kweek toch eens wat eigenwaarde meid.
Dit en dit.quote:Op maandag 7 november 2022 13:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar die villa woont wel lekker denk ik.
Geld maakt een hoop goed voor sommige vrouwen.
Ze heeft inderdaad een kind met 'm, dat alleen al is voor normale mensen genoeg reden om alles op alles te zetten om de boel bij elkaar te houden. En het is niet alsof Waylon fuck-you money heeft ofzo, alsof je met hem kan rentenieren op Manhattan. Zijn bankrekening lijkt me niet groot genoeg om maar je hele leven ongelukkig bij te blijven.quote:Op maandag 7 november 2022 16:31 schreef vencodark het volgende:
Er zijn ook vrouwen die hun man vergeven vanwege het gezinsleven en de liefde die ze nog voor de man voelen.
Niet alles draait om geld.
Ik denk niet Bibi het idee heeft dat de publieke opinie denkt dat ze een seksloze tientonner was ofzo, het zal wel loslopenquote:Op maandag 7 november 2022 14:56 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Lekker op tv vertellen dat je niet meer stijf wordt van je zwangere vriendin. Denk dat ze dat echt heel erg waardeert ja.
Nee dan neuk je even de personal trainer of de poolboy als die lekker is.quote:Op maandag 7 november 2022 16:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een kind met 'm, dat alleen al is voor normale mensen genoeg reden om alles op alles te zetten om de boel bij elkaar te houden. En het is niet alsof Waylon fuck-you money heeft ofzo, alsof je met hem kan rentenieren op Manhattan. Zijn bankrekening lijkt me niet groot genoeg om maar je hele leven ongelukkig bij te blijven.
Ik vind een eenmalige 'uitglijer' dan ook wel van een andere orde dan een affaire, waarin jouw lief je willens en wetens maanden of jaren heeft voorgelogen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt me ook verschrikkelijk kloten als het je overkomt maar ik heb het eeuwen geleden zelf ook eens gedaan en ik denk ook wel dat op fok het voor sommigen lastig is te begrijpen dat een vreemdganger niet meteen een demonische sociopaat is die het fijn vind om overal een puinhoop van te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |