Met Schreuder ga je er gewoon van af.quote:Op maandag 7 november 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je bek man
ze stonden even op de 1e plek vorige week totdat ze 5-0 om de oren kregen tegen Leverkusen
Het is wel een leuke tegenstander.quote:Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met Schreuder ga je er gewoon van af.
@Sabata user over_hedge heeft jouw hulp nodig om een beeld te krijgen van Union Berlinquote:Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef over_hedge het volgende:
Kan niet zeggen dat ik ooit een wedstrijd van Union Berlin gezien heb. Dus ik heb werkelijk geen idee
hou lekker zelf je bekquote:Op maandag 7 november 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je bek man
ze stonden even op de 1e plek vorige week totdat ze 5-0 om de oren kregen tegen Leverkusen
Komt goed, Schreuder kent ze nog uit zijn tijd bij Hoffenheim, da's volgens hem een groot voordeel. Dat het jaren geleden is en dat elke ploeg er nu totaal anders uitziet maakt denk ik niet uit.quote:Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef over_hedge het volgende:
Kan niet zeggen dat ik ooit een wedstrijd van Union Berlin gezien heb. Dus ik heb werkelijk geen idee
Ze spelen toch nog steeds in Berlijn jatog nietanquote:Op maandag 7 november 2022 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt goed, Schreuder kent ze nog uit zijn tijd bij Hoffenheim, da's volgens hem een groot voordeel. Dat het jaren geleden is en dat elke ploeg er nu totaal anders uitziet maakt denk ik niet uit.
Eén keer per jaar moet je dan toch echt náár Sinsheim voor de uitwedstrijd.quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spelen toch nog steeds in Berlijn jatog nietan
Die heeft wel echt helemaal de verkeerde keus gemaakt destijds.. wel zondequote:Op maandag 7 november 2022 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net weer een artikel over het falen van Van de Beek, die zou ik toch graag terugzien bij Ajax
Ja, zojuist de wereld ingebracht door @KingRolandquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zijn daar geruchten over dan?
quote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want dat is de ontbrekende schakel?
quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is ook geen spelverdeler. We hebben een goed voetballende middenvelder nodig.
quote:Op maandag 7 november 2022 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind vdBeek en Klaassen echt 2 dezelfde spelers. Waarom zou je hem dan weer binnen willen halen?
Ik geloof dat het Donny idee weer in de kast kan. Sorry voor dit zwakke moment mijnerzijds.quote:
keihard terug je hok in gemeptquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:03 schreef manny het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof dat het Donny idee weer in de kast kan. Sorry voor dit zwakke moment mijnerzijds.
Een fijne dag allen, en laten we alsjeblieft die komende 2 potjes gewoon winnen en dan intern maar even goed ruzie maken in de "winterstop". Tjezus wat was het slecht zondag.
Denk dat Ajax niet in de positie is om teams te onderschatten. Eerst zelf maar eens de boel op orde.quote:Op maandag 7 november 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is het voor het moment niet even genoeg met falende PL spelers? Zoveel plezier hebben we niet van Bergwijn. EtH kent Donny goed en stekt hem alsnog niet op. Ook bij Ajax had EtH zijn twijfels. Nee geen Donny aub. De enige PL speler die welkom is, is onze tovenaarquote:Op maandag 7 november 2022 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net weer een artikel over het falen van Van de Beek, die zou ik toch graag terugzien bij Ajax
Haaland wil ik ook welquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Is het voor het moment niet even genoeg met falende PL spelers? Zoveel plezier hebben we niet van Bergwijn. EtH kent Donny goed en stekt hem alsnog niet op. Ook bij Ajax had EtH zijn twijfels. Nee geen Donny aub. De enige PL speler die welkom is, is onze tovenaar
Bergwijn is inderdaad nog geen succes, maar ook dat komt doordat Schreuder geen keuzes maakt en hij continue op andere plekken wordt neergezet. Hij heeft al linksbuiten, rechtsbuiten en op 10 gestaan, en volgens mij ook nog een keer in de spits.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Is het voor het moment niet even genoeg met falende PL spelers? Zoveel plezier hebben we niet van Bergwijn. EtH kent Donny goed en stekt hem alsnog niet op. Ook bij Ajax had EtH zijn twijfels. Nee geen Donny aub. De enige PL speler die welkom is, is onze tovenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |