abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206583965

pi_206584005
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?

#durftehopen
pi_206584087
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?

#durftehopen
Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206584153
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:01 schreef TLC het volgende:

[..]
Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-
Tegen Vitesse win je met 3-0 ofzo en dan kunnen ze bij Ajax weer doen alsof er niks aan de hand is. Dat is het mooie aan de eredivisie, de nr 5 tm 18 kunnen er geen klote van dus dan lijkt het altijd alsof het prima gaat.
pi_206584183
Laten we dan maar gewoon weer voor Peter Bosz gaan... dan wordt je ook wel eens geslacht in de omschakeling en haal je wellicht ook geen prijs, maar dan is het in ieder geval nog met een plan en met aantrekkelijk aanvallend voetbal :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206584210
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:

#durftehopen
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige is :P
pi_206584426
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige is :P
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.
pi_206584919
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.
pi_206584944
tijd voor Xavi
Groot fan van User Wotte
pi_206584964
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen worden :P
pi_206585237
Geen reden voor ontslag, deze wedstrijd was al ingecalculeerd als verlieswedstrijd. Komt wel weer goed, winnen van Vitesse en Emmen is geen zekerheidje meer gezien de laatste weken, maar dan moet je het wel erg bont maken. En dan sta je gewoon op 1, ben je gekwalificeerd voor de EL, wat moet een nieuwe trainer dan in godesnaam doen bij dit Ajax op zo'n korte termijn die hij heeft met zo veel belangrijke wedstrijden voor de boeg. Gewoon god zegen de greep de tweede helft van de competitie en hopend dat het begint te marcheren, en aan het eind van het seizoen de balans op maken door of afscheid van elkaar nemen. Dat is wat er gaat gebeuren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585328
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen worden :P
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.
Groot fan van User Wotte
  zondag 6 november 2022 @ 23:58:43 #13
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206585413
Allemachtig wat een verschrikking was dit zeg
pi_206585488
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.
Als je niet wat verandert is dat nog best realistisch. Slot zal het bij Feyenoord steeds beter aan de praat krijgen, PSV lijkt ook steeds wat stabieler en beter te worden nu iedereen weer fit raakt... en bij ons klopt er nog maar weinig van qua spel en is 80% van de spelers ontevreden _O-
pi_206585644
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Geen reden voor ontslag, deze wedstrijd was al ingecalculeerd als verlieswedstrijd. Komt wel weer goed, winnen van Vitesse en Emmen is geen zekerheidje meer gezien de laatste weken, maar dan moet je het wel erg bont maken. En dan sta je gewoon op 1, ben je gekwalificeerd voor de EL, wat moet een nieuwe trainer dan in godesnaam doen bij dit Ajax op zo'n korte termijn die hij heeft met zo veel belangrijke wedstrijden voor de boeg.
Als je naar de cijfers kijkt heb je gelijk, Ajax staat (mits de inhaalwedstrijd wordt gewonnen) nog gewoon op plaats 1. Echter, waar het om gaat is de manier waarop Ajax steeds topwedstrijden verliest.

PSV bekerfinale verloren we ja, maar met twee afgekeurde goals kon je toen nog zeggen dat het tegenzat. JCS en vandaag was gewoon volstrekt kansloos. En dat is hoe elke topwedstrijd wordt verloren dit seizoen, AZ was net zo slecht. Napoli is beter maar dan hoef je er nog niet met 6-1 af te gaan. Liverpool is beter, maar hoe je binnen de goals tegen krijgt is op CL niveau lachwekkend.
Ajax heeft een zeer matige verdediging, dat weten we, maar de voorhoede van 75 miljoen euro moet toch op z'n minst in staat zijn om voorin iets klaar te spelen tegen PSV of AZ?

Maar bij Ajax loopt het voor geen meter. Schreuder heeft spelers waarvan hij totaal niet weet wij hij met ze aan moet:
1. Brobbey en Kudus willen beide spits, dus waarom stel je ze dan allebei op?
2. Tadic kan niet op rechts, Bergwijn ook niet, waarom stel je ze dan beide op?
3. Rensch kan al nauwelijks op zijn vertrouwde rechtsback positie verdedigen, op links is hij dus helemaal kansloos.
4. Berghuis kan alleen optimaal presteren op nummer 10, dus laat hem dan ook nergens anders spelen.

De selectie is totaal niet in balans, verdedigend is het drama, niemand kan degelijk opbouwen, backs kunnen of niet aanvallen, of niet verdedigen, middenveld en aanval zit vol met spelers die niet optimaal kunnen presteren omdat ze overal en nergens moet staan behalve op hun vertrouwde positie.

Het is te makkelijk om Schreuder overal de schuld van te geven, maar hij is wel verantwoordelijk en hij is akkoord gegaan met deze spelersgroep waar hij totaal geen team van kan maken. En het ergste is, er is ook geen enkele progressie te zien, in tegendeel, het wordt eigenlijk alleen maar slechter.

Na 12 competitiewedstrijden en 6 Champions League wedstrijden kan worden geconcludeerd dat Schreuder niet goed genoeg is om dit Ajax te leiden en moet hij zo snel mogelijk worden vervangen. Peter Bosz is wat mij betreft de ideale kandidaat om hem op te volgen, hij wint weliswaar nooit wat, maar Ajax doet dit seizoen toch niet mee om de prijzen, dus laat het voetbal dan tenminste om aan te gluren zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_206585691
Op basis van wat moet Bosz Schreuder opvolgen? Die is ook met beter materiaal dan bij Ajax gewoon gigantisch af gegaan bij andere clubs nadat hij vertrokken is bij ons. Ik zie mocht ze niet verder willen met Schreuder eerder iets als Van Gaal na het het WK als tussenpaus voor een half jaar waarna er in de zomer weer een permanente vervanger gezocht kan worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585799
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat moet Bosz Schreuder opvolgen? Die is ook met beter materiaal dan bij Ajax gewoon gigantisch af gegaan bij andere clubs nadat hij vertrokken is bij ons. Ik zie mocht ze niet verder willen met Schreuder eerder iets als Van Gaal na het het WK als tussenpaus voor een half jaar waarna er in de zomer weer een permanente vervanger gezocht kan worden.
Van Gaal als tussenpaus :D . Die maakt de hele club kapot
Groot fan van User Wotte
pi_206585802
Slechter zal het er niet op worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585885
Mijn top 5 keuzes:

1. Schreuder contractverlenging + TD maken
2. Frons terughalen
3. John v/d Brom
4. Van Gaal als tussenpaus
5. Een willekeurige combi van de 4 bovenstaande opties

:Y
BFF met GGMM
  maandag 7 november 2022 @ 06:08:36 #20
80382 manny
30 is best veel
pi_206585949
Kneuzerige opstootjes ook. Dat schiet toch niet op.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_206585952
quote:
Maar bij Ajax loopt het voor geen meter. Schreuder heeft spelers waarvan hij totaal niet weet wij hij met ze aan moet:
1. Brobbey en Kudus willen beide spits, dus waarom stel je ze dan allebei op?
2. Tadic kan niet op rechts, Bergwijn ook niet, waarom stel je ze dan beide op?
3. Rensch kan al nauwelijks op zijn vertrouwde rechtsback positie verdedigen, op links is hij dus helemaal kansloos.
4. Berghuis kan alleen optimaal presteren op nummer 10, dus laat hem dan ook nergens anders spelen.
Omdat hij geen echte keuzes wil maken. Tadic en Bergwijn moeten allebei spelen, Berghuis blijkbaar ook, Brobbey en Kudus ook.
pi_206585971
Bosz _O-

Komende twee jaar tweede of derde met leuk voetbal. Wat moet je daarmee?

Bosz is qua prestaties hetzelfde alleen een minder grote debiel in de media
pi_206585972
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2022 06:08 schreef manny het volgende:
Kneuzerige opstootjes ook. Dat schiet toch niet op.
De frustratie droop eraf. Wat heeft die trainer met deze spelersgroep gedaan?
Dit, dus.
pi_206585993
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 01:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Van Gaal als tussenpaus :D . Die maakt de hele club kapot
Kunstgras in de Arena _O_
pi_206586001
Gewoon een buitenlandse trainer zoeken als er geen NL beschikbaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')