Daar is een forum toch voor?quote:
Ja en ik was toen 16,5, vandaar dat ik het begin van de relatie als ongezond zie.quote:Op zondag 6 november 2022 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Dus je bent nu 22, hij is een stuk ouder en is gescheiden en heeft kinderen?
Hoe oud is hij nu dan?quote:Op zondag 6 november 2022 19:49 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ja en ik was toen 16,5, vandaar dat ik het begin van de relatie als ongezond zie.
Ja zo zag ik het ook. Na zolang wikken en wegen... Ik ben ook veranderd door de jaren heen. Maar geef gerust jullie ongezouten mening! Daarvoor is zo'n forum ook.quote:
Daar twijfel ik niet aan. Hij wil allang de stap maken. Ook al heeft hij nog genoeg op te ruimen shit met zijn ex en kinderen. Waar kinderen bij komen kijken wordt het altijd ingewikkelder...quote:
En wat zou je willen? Alsnog een studie, eigen werkgebied? Wat vindt hij daarvan?quote:Op zondag 6 november 2022 19:49 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ja en ik was toen 16,5, vandaar dat ik het begin van de relatie als ongezond zie.
Ok dus hij was 27,5 jaar oud toen ie jou leerde kennen.quote:
Ik zou meer op eigen benen willen staan zonder dat hij iets faciliteert. Hij wil altijd graag helpen en de leiding nemen, heeft een betere financiële status. Ik laat hem soms ook helpen maar wil zelf meer de touwtjes in handen hebben. Dus wel graag een eigen werkgebied/bedrijf en daarbij komt op mijn leeftijd meer leren en evt. een studie waarschijnlijk ook kijken.quote:Op zondag 6 november 2022 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat zou je willen? Alsnog een studie, eigen werkgebied? Wat vindt hij daarvan?
Heb je dit al met 'm besproken?quote:Op zondag 6 november 2022 19:59 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ik zou meer op eigen benen willen staan zonder dat hij iets faciliteert. Hij wil altijd graag helpen en de leiding nemen, heeft een betere financiële status. Ik laat hem soms ook helpen maar wil zelf meer de touwtjes in handen hebben. Dus wel graag een eigen werkgebied/bedrijf en daarbij komt op mijn leeftijd meer leren en evt. een studie waarschijnlijk ook kijken.
Dan moet je goed met hem praten. Je wensen kenbaar maken. Je grenzen benoemen. Hij kan je de ruimte geven om de touwtjes zelf in handen te nemen. En als hij dat niet wil, jou niet je eigen ontwikkeling gunt, dan moet je de vraag stellen of je dat wilt accepteren.quote:Op zondag 6 november 2022 19:59 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ik zou meer op eigen benen willen staan zonder dat hij iets faciliteert. Hij wil altijd graag helpen en de leiding nemen, heeft een betere financiële status. Ik laat hem soms ook helpen maar wil zelf meer de touwtjes in handen hebben. Dus wel graag een eigen werkgebied/bedrijf en daarbij komt op mijn leeftijd meer leren en evt. een studie waarschijnlijk ook kijken.
Word eens realistisch. Anders, spreek met hem en zeg dat je volwassen wilt worden, wilt ontdekken wat je kan, en ga zonder ENIGE hulp van hem eens een jaartje op jezelf. Bedrijf opstarten, cursus doen enz.quote:Op zondag 6 november 2022 19:59 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Je werkt voor hem, alles staat op zijn naam, je woont bij 'm in en woont op zijn kosten.quote:Op zondag 6 november 2022 20:04 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Zeker! Ik werk nu nog parttime bij zijn bedrijf. Dus een soort van compromis.
Wat bedoel je met realistisch worden?quote:Op zondag 6 november 2022 20:07 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Word eens realistisch. Anders, spreek met hem en zeg dat je volwassen wilt worden, wilt ontdekken wat je kan, en ga zonder ENIGE hulp van hem eens een jaartje op jezelf. Bedrijf opstarten, cursus doen enz.
Ik vrees (heb de indruk) dat je niet eens een woning met inboedel geregeld krijgt zonder zijn hulp.
Ik krijg gewoon een loonstrook. En woon nog bij mijn ouders. Hij betaalt bijna alles wat wij samen doen en hebben en verdient ook vele malen meer.quote:Op zondag 6 november 2022 20:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je werkt voor hem, alles staat op zijn naam, je woont bij 'm in en woont op zijn kosten.
Krijg je betaald via loon? Of doe je het op vrijwillige basis?
En heb je een gedeelde bankrekening of is dat ook allemaal gewoon apart?quote:Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een loonstrook. En woon nog bij mijn ouders. Hij betaalt bijna alles wat wij samen doen en hebben en verdient ook vele malen meer.
Apart momenteel. We hadden een tijdje een gedeelde rekening waar we allebei soms wat geld op zetten zodat we een potje hadden.quote:Op zondag 6 november 2022 20:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En heb je een gedeelde bankrekening of is dat ook allemaal gewoon apart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |