Als hij ook Tesla zo wispelturig leidt, snap ik de problemen met die auto wel.quote:Op maandag 7 november 2022 01:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat nadat alle moderators zijn ontslagen. Elon heeft het vast druk met tweets lezen nu hij het zelf al die bans moet uitdelen.
Best welquote:Op maandag 7 november 2022 01:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is best hilarisch allemaal.
Die had ik al nietquote:Op maandag 7 november 2022 01:37 schreef Ulx het volgende:
Het is in ieder geval een simpele manier om van je twitterverslaving af te komen.
Twitter is gewoon kut, net als FB en al die andere SM kanalenquote:Op maandag 7 november 2022 01:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als Elon zelf niet van die gekke tweets eruit gooide in het verleden kon je nog wel raden of een retweet echt van hem is of niet. Maar nu zie ik de gekste dingen voorbij komen op parodie accounts en je weet nooit zeker of het nou wel een echte Elon tweet is of niet, tenzij je de twitter handle bekijkt.
Het is dat hij een duidelijke twitter handle heeft (@:elonmusk) maar die zou maar bezet zijn geweest al.
Je ziet geen verbetering met het nieuwe management?quote:Op maandag 7 november 2022 01:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Twitter is gewoon kut, net als FB en al die andere SM kanalen
Mensen op twitter vinden dat vast heel grappig.quote:
Best hilarischquote:Op maandag 7 november 2022 02:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mensen op twitter vinden dat vast heel grappig.
Musk heeft met zijn domme getroll veel mensen geinspireerd zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 07-11-2022 05:47:50 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ja klopt, best druk in je eentje:quote:Op maandag 7 november 2022 01:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat nadat alle moderators zijn ontslagen. Elon heeft het vast druk met tweets lezen nu hij het zelf al die bans moet uitdelen.
quote:Twitter heeft tientallen werknemers die afgelopen vrijdag werden ontslagen gevraagd om weer terug te komen, meldt het zakelijke persbureau Bloomberg.
Dat blauwe vinkje kan alles zijn wat Musk per dag wil dat het is.quote:Op maandag 7 november 2022 01:29 schreef capricia het volgende:
Wat is er gebeurd met 'Betaal 8 dollar en je kunt iedereen zijn die je wil!!'?
VR is geinig, en ik heb er lol aan gehad, maar er moet flink wat aan verbeterd worden. Die helmen zitten gewoon ruk. Bovendien vind ik het niet zo prettig dat er camera's in zitten waar Facebook/Metaverse kan meekijken in je huis. Dat zijn voor mij twee redenen om er voorzichtig mee te zijn.quote:
VR is geinig, en ik heb er lol aan gehad, maar er moet flink wat aan verbeterd worden. Die helmen zitten gewoon ruk. Bovendien vind ik het niet zo prettig dat er camera's in zitten waar Facebook/Metaverse kan meekijken in je huis. Dat zijn voor mij twee redenen om er voorzichtig mee te zijn.quote:
De enige game die serieus VR-helmen heeft verkocht is volgens mij Beat Saber.quote:Op zondag 6 november 2022 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar de jeugd loopt ook niet massaal met die dingen weg. De verkoop van VR-brillen heeft wereldwijd niet de vlucht genomen die ze er 10 jaar geleden van verwacht hadden. Zelfs Valve heeft met de release van een nieuwe VR-exclusieve Half-Life game er niet voor kunnen zorgen dat iedereen nu een Index in huis heeft.
Is het ook. Het is alleen een erg dure komedie voorstelling.quote:Op maandag 7 november 2022 01:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is best hilarisch allemaal.
quote:Op maandag 7 november 2022 08:31 schreef Perrin het volgende:
Elon doet me denken aan die leraar die inviel in de brugklas en waarbij na een paar dagen al bleek dat hij beter een ander vak had kunnen kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |