Waar haal je dat vandaan in zijn post? Dit slaat helemaal nergens op,quote:Op maandag 7 november 2022 13:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laat me raden.
Je wilt zogenaamde betrouwbare mensen, zoals beroemdheden en politici, voorzien van een vinkje ter verificatie?
Beproefde techniek, tegenwoordig kunnen mannen zwanger worden, nog even en de aarde is weer plat.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De waarheid dat aarde plat is, dit maar genoeg blijven herhalen en dat is de zogenaamde nieuwe waarheid geworden voor de volgzame rechtse schaapjes die daarna roepen dat iedereen die iets anders beweert een links deugende volger is.
Dat lijkt me sowieso wel super handig, maar dat staat los van het onderwerp tussen mij en Aurelius.quote:Op maandag 7 november 2022 13:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laat me raden.
Je wilt zogenaamde betrouwbare mensen, zoals beroemdheden en politici, voorzien van een vinkje ter verificatie?
vinkjes zeggen niets over inhoud van posts, ze zeggen iets over wie het account bezit.quote:
We zagen 'm alleen wat sporadischer omdat hij iets meer op de achtergrond bleef dan in de rol die hij nu heeft aangenomen. En dat had wat mij betreft mooi zo mogen blijven.quote:
Eh nee hoor. Ik roep al jaren dat Twitter liever vandaag dan morgen kapot mag vallen en als Musk dat bewerkstelligt dan heeft hij daarvoor mijn dank. Ik heb alleen niet zoveel met mythevorming en persoonsverheerlijking. Uiteindelijk staat of valt het succes van een organisatie met de mensen die er werken en niet met die éne geniale leider, hoe graag we in onze cultuur dat beeld ook willen scheppen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Want als die er niet zijn dan is Twitter per definitie gedoemd ofzo? Wat is dat voor logica dan?
Je klinkt vooral een beetje butt hurt. Je hebt vast een hekel aan Elon Musk.
Nu spreek je toch echt jezelf tegen. Je begint met hoe Musk Twitter zal gaan slopen en eindigt met hoe succes niet valt of staat met één enkel persoon.quote:Op maandag 7 november 2022 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh nee hoor. Ik roep al jaren dat Twitter liever vandaag dan morgen kapot mag vallen en als Musk dat bewerkstelligt dan heeft hij daarvoor mijn dank. Ik heb alleen niet zoveel met mythevorming en persoonsverheerlijking. Uiteindelijk staat of valt het succes van een organisatie met de mensen die er werken en niet met die éne geniale leider, hoe graag we in onze cultuur dat beeld ook willen scheppen.
Het succes niet.quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nu spreek je toch echt jezelf tegen. Je begint met hoe Musk Twitter zal gaan slopen en eindigt met hoe succes niet valt of staat met één enkel persoon.
Wat is het nou?
Logisch!quote:Op maandag 7 november 2022 14:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Het succes niet.
Maar de afbraak wel.
Een pyromaan kan sneller iets afbranden dan tien brandweermannen het kunnen blussen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nu spreek je toch echt jezelf tegen. Je begint met hoe Musk Twitter zal gaan slopen en eindigt met hoe succes niet valt of staat met één enkel persoon.
Wat is het nou?
Dan is het wel overal vijf uur.quote:
Best wel als je er over nadenkt.quote:
Maar dat zou succes betekenen (voor de pyromaan).quote:Op maandag 7 november 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een pyromaan kan sneller iets afbranden dan tien brandweermannen het kunnen blussen.
Hoho, even goed lezen. Ik zeg dat succes niet staat of valt met één persoon. Falen daarentegen kan één persoon met voldoende invloed wel degelijk bewerkstelligen. Het zogenaamde Anna Karenina principe.quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Nou, komt dat je even goed uit.quote:Op maandag 7 november 2022 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoho, even goed lezen. Ik zeg dat succes niet staat of valt met één persoon. Falen daarentegen kan één persoon met voldoende invloed wel degelijk bewerkstelligen. Het zogenaamde Anna Karenina principe.
Precies, ik heb dan ook alle vertrouwen in Elon wat dat betreft.quote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nou, komt dat je even goed uit.
Twitter draaide redelijk constant door een goed geoliede organisatie, beter dan nu iig. Musk ontslaat daar een hoog percentage aan krachten in en lijkt nu zelf meer op de voorgrond te treden. Adverteerders lopen weg. Users lopen weg. Redelijke conclusie; de organisatie was voorheen beter dan het er nu aan toe gaat.quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Dat krijg je er ook van als je wachtwoord RuudVanNistelrooij is.quote:Op maandag 7 november 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-handen-van-hackers
Lijkt erop dat het moderatie team te druk is met ''Elon Musk's" te verwijderen.
De overname is nu hoe lang geleden?quote:Op maandag 7 november 2022 14:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Twitter draaide redelijk constant door een goed geoliede organisatie, beter dan nu iig. Musk ontslaat daar een hoog percentage aan krachten in en lijkt nu zelf meer op de voorgrond te treden. Adverteerders lopen weg. Users lopen weg. Redelijke conclusie; de organisatie was voorheen beter dan het er nu aan toe gaat.
Rofl, ja eerlijk is eerlijk. Gehackt betekend meestal gewoon dat je een wachtwoord veel hebt hergebruikt. Het lekt uit bij site A en iemand gebruikt het bij site B om in te loggen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat krijg je er ook van als je wachtwoord RuudVanNistelrooij is.
Hergebruik of gewoon een veel te voor de hand liggend wachtwoord zijn doorgaans de twee oorzaken voor een 'hack'. Ingewikkelde backdoors of exploits zijn veel zeldzamer.quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rofl, ja eerlijk is eerlijk. Gehackt betekend meestal gewoon dat je een wachtwoord veel hebt hergebruikt. Het lekt uit bij site A en iemand gebruikt het bij site B om in te loggen.
- Democraten lopen wegquote:Op maandag 7 november 2022 14:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De overname is nu hoe lang geleden?
Ik ga het niet eens opzoeken en laat alleen de vraag voor zich spreken.
Mensen hebben een korte termijn geheugen. Het ziet er nu niet goed uit, maar over een jaar is men alweer ergens anders boos over natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2022 14:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
- Democraten lopen weg
- Republikeinen lopen weg
- Personeel loopt weg of wordt ontslagen
- Adverteerders lopen weg
welke belangrijke groep missen we nog en welk wonder verwacht je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |