Nee, want ik heb geen Untappdquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, nitro biertjes moet je vaak even schudden voor een goede, goede schuimlaag. Untappd ligt er bij mij uit, heb je daar ook last van?
We kunnen nog de Noren met hun fjorden en de Portugezen met hun kurken uitlachenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie verrassing! Jammer dat Oostenrijk ons nog even snel ingehaald heeft.
Hé wie doet zich voor als mij?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, je voegt nummers toe, maar dan vertrek je weer?
Untappd doet het weer, een beetje. Gelukkig, dan kan ik net op tijd mijn stout biertje inchecken, zodat ik de stout day badge krijg.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen UntappdDit verklaart wel het gebrek aan schuim
Niemandquote:
Yes! zeker weten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben eindelijk thuis. Kan ik nog aanschuiven?
Ja drie landen geleden waren ze al niet meer in te halen, als het niet meer isquote:Op zondag 6 november 2022 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
"We won't count our chickens", maar het is toch allang duidelijk wie er gewonnen heeft?
quote:
Ja, voordat Italië tot 2011 wegbleefquote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Dit was toch het jaar van Fiumi Di Parole?
Goed voor een afterparty - voor de mensen die het gemist hebbenquote:Op zondag 6 november 2022 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, voordat Italië tot 2011 wegbleef
Iedereen behalve Billie en ik dusquote:Op zondag 6 november 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goed voor een afterparty - voor de mensen die het gemist hebben
kleine NQquote:Op zondag 6 november 2022 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat ik op bed lag toen dit won
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |