Nou, neequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je een goede Slowaakse inzending kent, gaat uw gang!
En de afterparty! Weet je nog een goed Slowaaks nummer?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef Sableheart het volgende:
Goedeavond allemaal,
ik ben precies op tijd voor de puntentelling, zie ik.
Ik vond dit ook nog best ok! Het is in ieder geval niet iets dufs met dans.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef usagi414 het volgende:
Het geld begon een beetje op te raken in Ierland. Dit is na 1994 en 1995 een veel mindere intervalact.
Horehronie was wel een prima inzendingquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En de afterparty! Weet je nog een goed Slowaaks nummer?
Toegevoegd aan de playlistquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Horehronie was wel een prima inzending
Van mij mogen die overgeslagen worden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Willen we ook nog de 5 inzendingen van het nationaal songfestival horen of denken we van: "mweh, Mrs. Einstein"?
Ik heb net een Kasteel Nitro Barista Chocolate Quad ingeschonken, maar die had ik blijkbaar eerst moeten schuddenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs dat we op 1 punt blijven steken. Jammer hoor
Ja, nitro biertjes moet je vaak even schudden voor een goede, goede schuimlaag. Untappd ligt er bij mij uit, heb je daar ook last van?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een Kasteel Nitro Barista Chocolate Quad ingeschonken, maar die had ik blijkbaar eerst moeten schudden
Toch nog 4 erbijquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs dat we op 1 punt blijven steken. Jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |