SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Broken livelink?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:47 schreef Tjoent het volgende:
live moet je er even bij visualiseren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dronken mijn zoon vannacht thuiskomt. Vorige week was het wel grappig. Hij appte me vlak voordat hij thuiskwam of er eten was. Ik zei hem dat hij een hamburger kon bakken als hij niet zo dronken was dat hij het huis in de fik zou steken. Toen antwoordde hij heel droog dat hij dan wel een boterham zou pakken.
En de volgende ochtend bleek dat hij 's nachts dronken van een muur was gedonderd. Zijn hele been en bil waren blauw en hij heeft de hele week moeilijk gezeten
Dit is toch een bekende plaat volgens mij.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg is dit mooie nummer nergens op Spotify te vindenAlex Harvey - To Make My Life Beautiful
Ik eindig zo met twee nieuwe nummers... Even doorbijten. Gelukkig komen er daarna 3,5 uur Golden Oldies
Lang leve youtubequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg is dit mooie nummer nergens op Spotify te vindenAlex Harvey - To Make My Life Beautiful
Ik eindig zo met twee nieuwe nummers... Even doorbijten. Gelukkig komen er daarna 3,5 uur Golden Oldies
Had inderdaad wel een hoog Rhys Lewis-gehalte. Maar erg mooi ook.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt een beetje verwarrend nu, maar dit is mijn favoriete nieuwe nummer van deze week (zeg maar de aanstaande). Een jonge zanger uit Engeland. Roept bij mij associaties op met landgenoten als Rhys Lewis - en dat is uiteraard een heel goed teken.St. Lundi - Fallen Like A Star
Alvast bedankt voor de helft van de muziek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Weekend Music Mix
01 N-Trance - Set You Free (The Time Frequency remix)
02 Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good)
03 The Lawyer - I Wanna Mmm... (Successful radio version)
04 Shakira - Objection (Tango)
05 Tears For Fears - Break The Man
06 Gintronix - Get Up And Dance
07 Haddaway - Life (radio edit)
08 Haarm - Lovin' On Borrowed Time
09 Grandaddy - A.M. 180
10 De Staat - Peace, Love & Profit
11 The Human League - Don't You Want Me
12 New Order - Be A Rebel
13 Moby - Porcelain
14 Sonny Tennet - Riptide
15 The Doobie Brothers - Listen To The Music
16 Kim Wilde - You Came
17 Pet Shop Boys - Being Boring
18 Cubicolor - The Outsider
19 Marc Almond - Torch (Live at the Royal Festival Hall)
20 Duncan Laurence - Electric Life
21 The Beatles - Good Day Sunshine
22 Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight (It's Caught Me In Its Spotlight)
23 Michael Sembello - Maniac (remix)
24 U.S. Girls - Bless This Mess
25 Carly Simon - Coming Around Again
26 Jam & Spoon feat Rea - Be.Angeled (radio mix)
27 Madonna - True Blue
28 Pol - Modern Strange Love
29 Alex Harvey - To Make My Life Beautiful
30 St. Lundi - Fallen Like A Star
31 Tseba - We've Got A Good Thing Going
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over. Daar moet ik bij deze plaat aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |